معرفی و دانلود کتاب بی‌دفاع

عکس جلد کتاب بی‌دفاع
قیمت:
120000 تومان - 12.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بی‌دفاع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بی‌دفاع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بی‌دفاع

کتاب بی‌دفاع، رمانی ایرانی به‌ قلم هاله بخت‌ یار است و داستان زندگی شخصی به‌ نام «بهراد» را روایت می‌کند که پدر و مادرش، قربانی یک آزمایش ژنتیکی شده‌اند. عواقب این آزمایش، دامن‌گیر بهراد و خواهرش، رویا شده و زندگی آن‌ها را در خطر نابودی قرار داده. بهراد برای نجات جان خودش و رویا، یکی از نخبه‌های رشته‌ی ژنتیک را می‌دزدد تا راهکاری برای حل این معضل بیابد، اما متوجه می‌شود که پدر این فرد، یکی از عوامل آزمایش تغییر ژنتیکی بوده است.

درباره‌ی کتاب بی‌دفاع

هاله بخت‌ یار در کتاب بی‌دفاع، داستان زندگی شخصیتی به‌ نام بهراد را روایت می‌کند و چالش‌های او در یک رابطه‌ی عاشقانه‌ی نامتداول را به تصویر می‌کشد. ماجرای این کتاب حول محور یک زخم قدیمی و انتقام می‌چرخد.

بهراد و خانواده‌اش که توسط یک باند خارجی، قربانی یک آزمایش تغییر ژنتیکی شده‌اند، در جست‌وجوی انتقام هستند. وقتی که زندگی او در خطر قرار می‌گیرد، برای نجات جان خودش و سایر قربانیان آزمایش تصمیم می‌گیرد شخصی به‌ نام جانان داوری را بدزدد.

جانان داوری، نخبه‌ی رشته‌ی ژنتیک دانشگاه تهران است و بهراد باور دارد که چاره‌ی مشکل در دستان اوست. به همین خاطر، او را به ساختمانی می‌برد که به یک آزمایشگاه مجهز شده و از او می‌خواهد که فرمول آزمایش انجام‌شده را بیابد. اما ماجرا زمانی آغاز می‌شود که متوجه می‌شود پدر جانان، مسبب مرگ پدر و مادرش بوده. به همین خاطر تصمیم می‌گیرد به وسیله‌ی جانان انتقام بگیرد، اما علاقه‌ی میان آن دو، این تصمیم را به چالش می‌کشد.

این آزمایش غیرقانونی نزدیک به سی سال پیش رخ داده و تغییراتی که در ژن پدر و مادر بهراد ایجاد کرده سبب شده تا زندگی او هم تحت تأثیر قرار گرفته و به نابودی کشیده شود. پدر و مادر او درگذشته‌اند اما بهراد، خواهرش و شمار دیگری از افراد زنده مانده‌اند. با این حال، بهراد از ناراحتی قلبی رنج می‌برد و در تلاش است تا به حیات خود ادامه دهد.

رویا، خواهر کوچک بهراد، یکی دیگر از شخصیت‌های رمان به شمار می‌آید. بهراد که نگران است خواهرش هم به مشکل او دچار شود، از جانان می‌خواهد که دارویی برای درمان او تهیه کند. با توجه به پیشینه‌ی جانان و فاجعه‌ای که پدرش به بار آورده، تصمیم او برای کمک کردن یا نکردن به بهراد، رمان را به قصه‌ای پرکشش و جذاب تبدیل کرده. انتشارات آئی‌سا، مسئولیت انتشار این کتاب را عهده‌دار شده است.

کتاب بی‌دفاع برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی فارسی و رمان‌های عاشقانه از مطالعه‌ی کتاب پیش‌رو لذت خواهند برد.

با هاله بخت‌ یار بیشتر آشنا شویم

هاله بخت‌ یار، نویسنده‌ی معاصر ایرانی است که در سال 1380 متولد شده. او نویسندگی را از شانزده‌سالگی آغاز کرده. کتاب «در آغوش آتش»، اولین اثر اوست که به‌ صورت آنلاین منتشر شده.

در بخشی از کتاب بی‌دفاع می‌خوانیم

- چهار روز گذشته. می‌فهمید؟ چهار روز! چه توقعی دارین ازم؟ این که دست رو دست بذارم تا جنازه‌ش رو برام بفرستن؟
امیری که مردی پا به سن گذاشته بود و تقریباً از همه چیز خبر داشت، دستی به محاسن جوگندمی‌اش کشید و در حالی که نیش‌خندی کنج لب نشانده بود گفت:
- سخت نگیر مجید. این همه آدم جون دادن. این همه بچه بی‌پدر و مادر شدن. این همه آدم بچه‌شون رو از دست دادن. باعث و بانیش تو بودی. ما بودیم! یادت که نرفته؟
مجید با عصبانیت بلند شد خواست خود را به امیری برساند که جلویش را گرفتند. همان طور که تقلا می‌کرد تا خودش را از بین دست‌های آن‌ها آزاد کند، فریاد کشید:
- دختر خودتم بود همین رو می‌گفتی؟ یه گوشه می‌نشستی تا شاید یه خبری ازش برسه؟ دِ... نامرد مگه خودت پدر نیستی؟
امیری بلند خندید و همان طور که با خونسردی پیپ‌اش را روشن می‌کرد گفت:
- توقع داری پیش خودم بگم چه پدر دلسوزی؟ انگار واقعاً یادت رفته کی بودی و چی کار کردی!
مجید از عصبانیت دندان روی هم فشرد. افسار زندگی‌اش دست این مرد بود و فقط کافی بود یک قدم کج بردارد تا افسارش گسیخته شود... دستانش را محکم تکان داد و داد زد:
- ولم کنید!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بی‌دفاع
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات560
زبانفارسی
شابک978-622-6462-14-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
120000 ت - 12.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بی‌دفاع

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بی‌دفاع

برای دریافت کتاب بی‌دفاع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.