معرفی و دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

عکس جلد کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
قیمت:
۱۸۰۰۰ 9000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به قلم ناپلئون هیل، سیزده گام به‌ سوی ثروت توصیف‌ شده‌ است. این سیزده گام کوتاه‌ترین فلسفه قابل‌ اعتماد برای پیشرفت و موفقیت را ارائه می‌دهند.

پیش از آغاز مطالعه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and Grow Rich) لازم است بدانید که این کتاب برای سرگرمی نوشته ‌نشده و با مطالعه آن از مطالب ارزشمند بسیاری بهره خواهید برد. محتویات این کتاب را طی یک هفته یا یک ماه نمی‌توان به خوبی درک کرد بلکه باید مرتب آن را مرور کرد.

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در هر یک از فصل‌های این کتاب نگاه کوتاهی به رمز و راز پول‌سازی و کسب درآمد داشته است. رمز و رازی که ثروت بسیاری را برای بیش از پانصد مرد به همراه داشته و هیل نیز آن‌ها را از سال‌ها پیش به ‌دقت مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

بعد از اینکه دکتر میلر ریس هاچیسون که در سطح ملی به مهندس مشاور و همکار دیرینه توماس ادیسون معروف است این کتاب را به طور کامل خواند گفت:

«این کتاب یک رمان نیست؛ بلکه یک کتاب درسی درباره موفقیت و پیشرفت انسان است و مستقیماً از تجربه‌های صدها مرد موفق آمریکایی نشئت گرفته است. این کتاب باید مطالعه و درک شود و روی آن تفکر و تعمق صورت گیرد. هر شب، فقط باید یک ‌فصل خوانده شود. خواننده باید زیر جملاتی که بیشترین تأثیر را روی او می‌گذارند خط بکشد؛ سپس به‌ خطوط مشخص‌شده برگردد و دوباره آن‌ها را بخواند.»

بعد از خواندن این داستان می‌فهمید در شرف دست‌ یافتن به یک فلسفه‌ هستید؛ فلسفه‌ای که می‌تواند به ثروتی مادی تبدیل شود یا به‌ راحتی به شما آرامش‌خاطر، درک‌ و فهم و توازن معنوی ‌بدهد.

نویسنده از طریق تجزیه‌ و تحلیل شخصی صدها مرد موفق دریافته که همگی آن‌ها به‌ کمک آنچه معمولاً کنفرانس و گردهمایی نامیده می‌شود تبادل‌ نظرها را دنبال می‌کردند. وقتی مشکلی داشتند که باید برطرف می‌شد، کنار هم می‌نشستند، آزادانه صحبت می‌کردند و از نظرات مشترک و هم‌زمانشان طرحی متناسب با هدفشان پیدا می‌کردند؛ مثل بقیه کسانی که با موفقیت آن را انجام دادند.

در این جلد از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، سیزده اصلِ کسب درآمد و پول‌سازی را خواهید یافت. این اصول برای هر فردی که پول کافی برای تضمین استقلال مالی‌اش جمع می‌کند مهم و لازم است. در تحقیقی که قبل از نوشتن این کتاب جمع‌آوری شده، نشان داده شد پژوهشی که به بیش از 25 سال تلاش مستمر می‌پردازد، نمی‌تواند به بهای کمتر از ده‌ میلیون دلار تکثیر شود. به‌ علاوه دانش و معلومات موجود در این کتاب هرگز و به هیچ قیمتی تکثیر شدنی نیست؛ چون بیش از نیمی از پانصد مردی که در تهیه این اطلاعات کوشیده‌اند، در این دنیا نیستند.

پول و مادیات برای آزادی جسم و ذهن لازم‌اند؛ اما بعضی افراد هستند که احساس می‌کنند بزرگ‌ترین ثروتمندان را می‌توان فقط با دوستی‌های ماندگار، روابط خانوادگی هماهنگ، همدلی، تفاهم بین همکاری‌های تجاری و توازن و هماهنگی درونیات ارزیابی کرد. در این صورت آرامش‌خاطری به فرد می‌دهد که فقط با ارزش‌های معنوی قیاس شدنی است!

تمام کسانی که این فلسفه را می‌خوانند، درک می‌کنند و آن را به کار می‌گیرند، آمادگی بهتری برای کسب لذت رتبه‌های بالاتری دارند که همیشه از طرف همه نادیده گرفته می‌شود مگر کسانی که آن را پذیرفته‌اند. پس وقتی خودتان را در معرض تأثیر این فلسفه قرار می‌دهید، آماده ‌باشید تا زندگی متغیری را تجربه کنید که می‌تواند به شما کمک کند؛ کمکی که نه‌تنها با شناخت و هماهنگی از مسیر زندگی‌تان عبور کنید بلکه خودتان را برای اندوختن ثروت‌های مادی فراوان آماده کنید.

آنچه ناپلئون هیل در این کتاب در اختیار شما قرار می‌دهد:

- او شرح می‌دهد چه ‌کاری و چگونه باید انجام شود.
- دستورات کاملی برای نحوه فروش خدمات شخصی‌تان ارائه می‌دهد.
- سیستم کاملی از خودکاوی به شما می‌دهد که به راحتی آشکار خواهد کرد درگذشته چه چیزی بین شما و «پول کلان» بوده است.
- فرمول معروف پیشرفت و موفقیت شخصی اندرو کارنگی را توصیف می‌کند؛ فرمولی که با آن، صدها میلیون دلار برای خود جمع‌آوری کرد و تقریباً بیست مرد میلیونری را ساخت که رازش را به آن‌ها آموخته بود.

قدردانی برخی از رهبران بزرگ و برجسته آمریکایی از نویسنده:

- برتری فلسفه قانون موفقیت، معادل سیاست بیمه در قبال ورشکستگی است. (ساموئل گامپرز)
- می‌دانم که سیزده اصل اساسی موفقیت شما درست و معقول هستند؛ چون بیش از سی ‌سال است که از آن‌ها در تجارتم استفاده کرده‌ام. (جان وانامیکر)
- هر موفقیتی که به دست آورده‌ام، به سیزده اصل اساسی قانون موفقیت شما مدیون هستم. من معتقدم افتخار این را دارم که اولین دانشجوی شما بوده‌ام. (دبلیو. ام. ریگلی، جی‌آر)
- می‌دانم شما با قانون موفقیت‌تان یک دنیا خوبی انجام داده‌اید. من به ارزش پولی این آموزش اهمیت نمی‌دهم؛ چون صفاتی را به دانشجو می‌دهد که با پول مقایسه شدنی نیست. (جورج ایستمن)

ناپلئون هیل را بیشتر بشناسیم:

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در 26 اکتبر 1883 در ویرجینیای آمریکا دیده به جهان گشود. او از جمله پیشگامان سبک مدرن ادبیات موفقیت فردی در جهان محسوب می‌شود. ناپلئون هیل در سن سیزده سالگی به عنوان خبرنگار در روزنامه ویرجینا مشغول به کار شد و نام مستعار گزارشگر کوهستان را برای خود انتخاب کرد.

با توجه به استعداد بی‌نظیری که ناپلئون در نویسندگی داشت، توسط سردبیر روزنامه برای سرپرستی مصاحبه با افراد مهم و معروف برگزیده شد. وی با افرادی مانند الکساندر گراهام بل، توماس ادیسون، ویلیام جنینگ برایان و هنری فورد مصاحبه کرد و با زیرکی و دقتی که داشت، راز و رمز موفقیت این شخصیت‌های بزرگ را به دست آورده و آن‌ها را یادداشت می‌نمود.

او بر اساس یادداشت‌هایی که از این مصاحبه‌ها داشت توانست کتابی به نام قوانین موفقیت در سال 1928 به انتشار برساند که استقبال زیادی از آن شد. او برای مدت یک سال سردبیر مجله قوانین طلایی هیل بود و کتابی در زمینه راهیابی به موفقیت در سال 1930 نوشت و طی این مدت موفقیت بسیاری به دست آورد که از سال 1933 تا 1935 به عنوان مشاور فرانکلین روزولت رئیس‌جمهور آمریکا مشغول به فعالیت شد.

در بخشی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید می‌خوانیم:

هر انسان به خاطر افکار حاکمی که اجازه می‌دهد ذهنش را اشغال کنند همان کسی است که واقعاً هست. افکاری که انسان عمداً در ذهنش می‌گذارد و تشویقشان می‌کند و احساسات دیگری را با آن ادغام می‌کند، نیروهای انگیزه‌بخشی می‌سازند؛ نیروهایی که هر حرکت، عمل و کردار او را کنترل و هدایت می‌کنند.

اکنون توصیفی از یک حقیقت قابل توجه به ذهن می‌رسد و آن اینکه افکاری که با هر یک از احساسات و عواطف ادغام می‌شود نیروی «مغناطیسی» می‌سازند که افکار مشابه یا مربوط دیگری را از ارتعاشات فضا جذب می‌کنند. بنابراین، ممکن است یک فکر «مغناطیسی شده» با احساس، با بذری مقایسه شود که وقتی در خاک حاصلخیز کاشته می‌شود، جوانه می‌زند و رشد می‌کند و بارها و بارها تکثیر می‌شود؛ اینگونه یک بذر کوچک اصلی به میلیون‌ها بذر بی‌شمار از همان نوع تبدیل شود.

فضا یک توده کیهانی بزرگ از نیروهای دائمی ارتعاش است که از دو ارتعاش ساخته ‌شده است؛ مخرب و سازنده. فضا همیشه ناقل ارتعاشات ترس، فقر، بیماری، شکست، مصیبت و ارتعاشات کامیابی، سلامتی، موفقیت و شادی است. همان ‌طور که مطمئناً ناقل صدها صدای تنظیم موسیقی و صدها صدای انسان است که از این طریق شناسایی می‌شوند.

همیشه ذهن انسان از منبع بزرگ فضا ارتعاشاتی را جذب می‌کند که با ارتعاش حاکم بر خود ذهن هماهنگ و سازگار هستند. هر فکر، نظر، طرح یا هدفی که فرد در ذهنش نگه می‌دارد، گروهی از «وابسته‌هایش» را از ارتعاشات فضا جذب می‌کند؛ سپس این وابسته‌ها را به قدرت خودش اضافه می‌کند و بزرگ می‌شود تا حاکمی انگیزه‌بخش شود و بر ذهن فردی که در آن جای گرفته غلبه یابد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
قدردانی از نویسنده
پیشگفتار ناشر
پیشگفتار نویسنده
بخش اول: مقدمه
سه قدم تا طلا
یک درس پنجاه سنتی درباره پشتکار
بخش دوم: آرزو
نقطه شروع تمام موفقیت‌ها
گام اول به سوی ثروت
بخش سوم: ایمان
تجسم و باور دستیابی به میل شدید
گام دوم به سوی ثروت
چگونه ایمان را گسترش دهیم
قاعده اعتماد‌ به نفس
بخش چهارم: خودتلقینی
محیطی برای تأثیر بر ذهن نیمه‌هشیار
گام سوم به سوی ثروت
خلاصه دستورات
بخش پنجم: دانش تخصصی
تجربه‌ها یا مشاهدات شخصی
گام چهارم به‌سوی ثروت
متخصصانی که بیشتر درخواست می‌شوند
طرح پیشنهادی کارآموزی
بخش ششم: قدرت تخیل
کارگاه ذهن
گام پنجم به‌سوی ثروت
دو نوع قدرت تخیل
چگونه از قدرت تخیل استفاده عملی کنیم
کتری سحرآمیز
بخش هفتم: برنامه ریزی سازمان یافته
تبلور میل شدید در عمل
گام ششم به‌سوی ثروت
برنامه‌ریزی فروش خدمات
ویژگی‌های مهم یک رهبر
ده علت اصلی شکست در رهبری
اطلاعات تهیه‌شده در یک «خلاصه» کتبی
خلاصه شایستگی‌ها
چگونه به همان موقعیت شغلی دست یابید که تمایل دارید
شیوه جدید عرضه خدمات
رتبه‌بندی «QQS» شما چیست؟
ارزش سرمایه خدمات شما
30 علت اصلی شکست
وضعیت خودتان را ارزیابی کنید
بیست‌و‌هشت پرسشی که باید پاسخ دهید
پرسشنامه خودکاوی برای ارزیابی شخصی
کجا و چگونه می‌توان فرصت‌هایی برای ثروت‌اندوزی پیدا کرد
بخش هشتم: اراده کردن
تسلط بر تعلل
گام هفتم به‌سوی ثروت
آزادی یا مرگ با یک تصمیم
بخش نهم: پایداری
گام هشتم به‌سوی ثروت
علائم پشتکارنداشتن
چگونه پشتکار را توسعه دهیم
آخرین پیامبر بزرگ
خلاصه‌ای از توماس شگرو
بخش دهم: قدرت خرد جمعی
نیروی محرک و مشوق
گام نهم به‌سوی ثروت
کسب قدرت از راه «مغز متفکر»
بخش یازدهم: راز ارتقا نیروی جنسی
تغییر ماهیت
گام دهم به‌سوی ثروت
ده محرک ذهن
«نبوغ» به‌واسطه حس ششم توسعه می‌یابد
بخش دوازدهم: ذهن ناخودآگاه
پیوند اتصال
گام یازدهم به‌سوی ثروت
هفت احساس مثبت اصلی
بخش سیزدهم: مغز
ایستگاه فرستنده و گیرنده برای فکر
گام دوازدهم به‌سوی ثروت
بزرگ‌ترین نیروها «نامحسوس» هستند
داستان شگفت‌انگیز مغز
بخش چهاردهم: حس ششم
دری برای معبد خردمندی
گام سیزدهم به‌سوی ثروت
شخصیت‌سازی به‌کمک خودتلقینی
ایمان در مقابل ترس!
چگونه بر شش روح ترس غلبه کنیم
شش ترس اصلی
ترس از فقر
علائم ترس از فقر
پول حرف می‌زند!
ترس از انتقاد
علائم ترس از انتقاد
ترس از بیماری
علائم ترس از بیماری
ترس ازدست‌دادن عشق
علائم ترس ازدست‌دادن عشق
ترس از پیری
علائم ترس از پیری
ترس از مرگ
علائم ترس از مرگ
نگرانی انسان قدیم
بخش پانزدهم: کاراگاه شیطان
کارگاه شیطان
هفتمین ترس اصلی
چطور از خودتان در مقابل اثرات منفی محافظت کنید
سؤالات آزمون خودکاوی
«پنجاه‌وهفت» بهانه معروف
با اگرهای انسان قدیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
نویسنده
مترجمتکتم سعیدنیا
ناشر چاپیانتشارات معیار علم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-622-700945-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۰۰۰ 9000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

علیرضا میاح
۱۴۰۱/۲/۴
این کتاب کتابی هست که چندین سال همراه منه
و فقط کسانی میتونن عمیق درک مطلب کنند
که به آمادگی رسیده باشن!
برای دستیابی به هر هدفی باید به آمادگی ذهنی
و روحی برسید،
این کتاب برای انسانهای هستش که عمیقا خواهان
تغییر و پیشرفت و دستیابی به اهداف بزرگ هستن!
قابل توجه اونهایی که این کتاب‌ها رو
درک نمیکنن
باید بگم، این کتاب برای آدمهای بزرگ و ذهنیتهای
بزرگ نوشته شده
نه آدمهایی که هیچ هدفی ندارن،
موضوع آخر از مجموعه کتابراه بسیار ناراضی هستم برای ترجمه این کتاب و کتابهای دیگر
که بسیار با سطح پایبن ترجمه شده و مخاطب به دلیل ترجمه بسیار بد
نمیتواند درک مطلب کند!
عزیزانی که عمیق خواهان پیشرفت هستن
این کتاب رو کتاب همراه خودشون قرار بدن
و قبل از پایان آن شاهد معجزات عظیم در زندگی باشند!! البته معجزات برای انسانهای رخ میدهد
که از همه نظر آماده پذیرش آن معجزات
و آماده تغییر
باشند
همین موضوع آمادگی از نظر من بحث پیچیده‌ای هست
واگر بخوام خلاصه کنم
رسیدن به نقطه‌ای که انسان به جز پیشرفت و تغییر
هیچ هدفی نداشته باشه و براش بجنگه!
مجموعه ‌کتابراه لطفا در ترجمه بیشتر دقت کنید
این چندمین کتابی هست
که به دلیل ترجمه بد از ادامه مطالعه منصرف شدم
و پولم رو در واقع بدون نتیجه خرج کردم!
استاد کوهگرد
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
بیندیشید و ثروتمند شوید یکی از کتاب‌هایی است که بارها و بارها خوانده‌ام و هرگز فراموش نمی‌کنم. یکی از ده کتاب برتر من است.
ناپلئون هیل یک غول است و این کتاب یکی از بهترین آثار هنری اوست. او شیوه نوشتن خاص و بسیار تاثیرگذاری دارد که خواندن آن هیپنوتیزم کننده است و فقط با خواندن آن، اگر پذیرا شما و
باشید، می‌تواند را متحول کند. این یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری است که تا کنون نوشته شده است به معنای واقعی کلمه می‌تواند برای شما یک میلیارد تومان ارزش داشته باشد! این شامل علم پشت علم است، هنر پشت هنر، راز پشت دین، و رازی که می‌تواند شما را به جای فقیر شدن، ثروتمند کند.
در اینجا با راز اسرار آشنا می‌شوید. در طول اعصار، مردان و زنان آن راز را تشخیص داده‌اند و نام‌های زیادی به آن داده‌اند. هندوها و بودایی‌ها آن را "کارما"، روانشناسان "ذهن ناخودآگاه"، مسیحیان آن را فقط "ایمان" یا "باور" می‌نامند. اما هر چه اسمش را بگذاری همان است . یادم می‌آید که در مورد رزمی کار، هنرپیشه و فیلسوف افسانه‌ای بروس لی خواندم که این کتابی بود که او همیشه به آن اشاره می‌کرد. او نقل قول‌هایی را از آن حفظ میکرد و در کیف پولش نگه می‌داشت تا در مواقع سختی بخواند. به نظر من این کتاب باعث شد او به قله‌ی موفقیت برسد. اما بروس تنها نبود. بسیاری از مردم از اصول آن برای ارتقاء به اوج استفاده کرده‌اند.
حتماً خوانده شود و خلاص
Amir Mohammad
۱۳۹۹/۸/۳۰
اپیزود‌های ۱۹ و ۲۰ پادکست چنل‌بی اجرای زنده‌ی گزارش بلندی هستند درباره‌ی ناپلئون هیل، نویسنده‌ی معروف آمریکایی و یکی از مشهورترین چهره‌های خودیاری و نویسنده‌ی چند کتاب پرفروش موفقیت از جمله کتاب بسیار موفق و مشهور بیندیشید و ثروتمند شوید. نویسنده‌ی این گزارش برای اولین بار داستان واقعی آقای هیل را تعریف می‌کند و به ما نشان می‌دهد که ایشان چه جور آدمی بوده و چه جور زندگی‌ای کرده است.
نظر شخصی من اینه که اینجور آدما شیاد هستند حتما این پادکستو گوش بدید
Elahe
۱۴۰۱/۱۰/۴
کتاب‌های زیادی در مورد مدیریت ثروت توسعه فردی و پس انداز و غیره مطالعه کردم از جمله اثر مرکب.. پدر پولدار پدر بی پول.. پولدار‌ترین مرد بابل.. شغل مورد علاقه.. کاش وقتی ۲۰ساله بودم می‌دانستم.. و.... ولی به جرعت میتونم بگم این کتاب با اختلاف بشدت زیاد سرتر و بهتر از بقیه کتاب‌ها بود قطعا پیشنهاد میکنم این کتابو مطالعه کنید بدون شک ضرر نمیکنید کتابی کامل و جامع عالی
Salah-Ad-Din Rasouli
۱۴۰۱/۸/۱۳
کتاب خیلی خوبیه و مفیده
البتە نگیم این جور کتابها راه درست و کامل رو نشون میده اما خب خوندنش خالی از لطف نیست
در واقع برای موفقیت در هر چیزی علم اون مهمه
داشتن علم تورو به موفقیت میرسونه نه حرفهای امگیزشی از باب پراکتور و در این مورد باید واقع بین بود ما در دنیایی منطقی و مبتنی بر عقلانیت زندگی
میکنیم
ولی توصیه میکنم بخونیدش چون در جایی نکته‌ای هست که باعث آگاهی بیشتر و دیدگاه بازتر شما خواهد شد
Reza Nazifi
۱۴۰۱/۶/۱۷
من چون نسخه صوتی کتاب رو گوش کردم اینو گرفتم تا مقایسه کنم
متاسفانه ویرایش‌های مختلف این کتاب همشون با هم فرق دارن چرا باید ناشر و یا مترجم به خودش اجازه دخل و تصرف بده
علاوه برا سانسور مطالبش هم تغییر دادن
اصل کتاب بر خلاف اسمش که همه فکر میکند از این کتابهای انگیزشی بازاریاب‌ها هستش اصلا اونجوری نیست
ولی حیف نسخه اصلی که وفادار باشه به متن نویسنده من هنوز پیدا نکردم
ندا صمیمی
۱۴۰۲/۴/۲۵
من کتاب‌های زیادی از نویسندگان بزرگی مطالعه کردم، بنظر من نمیشه گفت این کتاب ۱۰۰ میگیره ۸۰ براش کافیه، البته خیلی خوب آنالیز کرده مسائل رو ولی برای افراد حرفه‌ای که دنبال کتاب حرفه‌ای می‌گردن این کتاب ۸۰ میگیره، مثلا تفاوتی بین ذهن و فکر قائل نیست، مثلا روش‌های حرفه‌ای برنامه ریزی رو در نظر نمیگیره و... همونطوری که گفتم این کتاب ۸۰ از ۱۰۰ میگیره از نظر من
با تشکر از تیم کتابراه. تیر ۱۴۰۱
P A
۱۴۰۱/۴/۲۸
پیشنهاد میکنم حتما کتاب رو مطالعه کنین برای افرادی که وقتی یه کاری یا هر فعالیتی رو شروع میکنن زود جا میزنن و از ادامه راهشون منصرف میشن بهترین کتاب هست، با راه کارهای بسیار عملی و علمی که اگه بهش عمل کنیم موفقیتمون حتمی هست، در کنار مطالعه این کتاب حتما از گفته‌ها و راهنمایی‌های باب پراکتور هم استفاده کنین چون در واقع تفسیر این کتاب رو باب پراکتور عالی شرح میده
داوود جهان زاده
۱۴۰۰/۱۱/۵
اصلا باهاش ارتباط برقرار نکردم
ترجمه کلمه به کلمه بود و بی مفهوم
اینکه یه قراردادی تو قاره آمریکا چندین سال پیش بسته شده برای یک شخص آمریکایی و یا یک مورخ قابل درکه ولی برای خواننده‌ای که هیچ دیدگاهی از اون قرادادها و اهمیتش نداره مفهوم کتاب اصلا منتقل نمیشه
به نظرم نیاز بود پاورقی‌های بیشتری برای قابل فهم بودن کتاب در نظر گرفته میشد
رحمت گرجی
۱۴۰۰/۷/۱۸
دوست عزیزی که میخوای این کتاب رو تهیه کنی چند مطلب وجود داره یک کتاب خوبه و روش ثروت رو به صورت طبقاتی گفته که باید در رده‌ای باشی که قدرت پیشنهاد بدی واسه رده‌های بالا این کتاب بیشتر اوکی هست از پایین‌ای زیاد اوکی نیست منظورم از صفر بعد پیشنهاد‌های ثروتش کاملن تخصصی هست که مغز‌های بزرگ بهتر هضم میکنن که چندین پروژه اوکی کردن پس از اول این کتاب حجمش سنگینه برای کسب ثروت
مهدی حسن نژاد
۱۴۰۲/۵/۲۵
با سلام خسته نباشید به همه علاقمندان کتاب و کتابخوانی.
خلاصه و مفید بگم نظرمو که این کتاب واقعا کتاب و راهنمای خوبیه برای همه علاقه مندان به ثروتمند شدن از راه درست و اصولی. واقعا راه و روش‌های خیلی خوب و آموزنده‌ی رو یاد میده. ببرای من بشخصه خیلی مفید و تاثیر گذار بود هم برای زندگیم و هم کسب و کارم. امیدوارم با شنیدن این کتاب عالی شما هم به حدف‌های زندگیتون برسین، ✨✨
زمرد سلیمانی
۱۴۰۱/۴/۲۰
با سلام و تشکر از مجموعه کتابراه، کتاب یندیشید و ثروتمند شوید به ما می‌گوید که همه چیز از افکار ما منشا می‌گیرد و برای رسیدن به رویاهایمان باید ابتدا طرز فکر و اندیشه خودمان را تغییر دهیم. ناپلئون هیل در این کتاب قصد دارد به خوانندگان کمک کند تا به رویاهای خودشان دست پیدا کنند. حال چه این رویا ثروتمند شدن باشد چه هرچیز دیگری.
زهرا قدیمی
۱۴۰۱/۷/۴
این کتاب برای هرکسی واجبه... هرکسی که بلد بخونه باید این کتاب رو بخونه.. مخصوصا برای کسایی که دنبال رشد شخصیت هستن... آموزههایی که آقای هیل در این کتاب نوشتن در تمام ادیان ومکاتب آموزش داده شده.. بافهمیدن مطالب این کتاب میتونین راه داشتن هرچیزی رو یادبگیرین و اصلا به پول خلاصه نمیشه هرنوع ثروتی که فکرشو میکنین میتونین داشته باشین
آریا بهرامی
۱۴۰۱/۲/۱۸
من فعلا درصد کمی خوندم ولی تا اینجای کار فهمیدم که برای فهمیدن این کتاب باید درک عمیقی داشته باشی من بعضی صفحات رو بیشتر از پنج بار خوندم تا منظور نویسنده رو فهمیدم اگه لازم باشه باید چندین بار خوندش تا به عمق دانش نویسنده و ارزش این کتاب پی ببری حالا کامل خوندم میام و نظرمو کامل میگم فعلا برای امتیاز نظر موقت دادم با تشکر
Ali Kolivand
۱۴۰۰/۷/۱۶
این مدل کتاب‌ها بیشتر به خاطر مطالبی که ندارن پرفروش هستند. جنبه‌های نرمِ پولدار شدن رو نشون میدن ولی جنبه‌های سختش رو نشون نمیدن؛ موضوعات اجتماعی مثل دشمنی رقبا، شبکه‌های قدرت، مدت زمانی که طول می‌کشه پولدار شد، وضعیت اقتصادی جامعه مورد نظر، تبانی و... و... و... رو مدنظر قرار نمیدن.
مشاهده همه نظرات 409

راهنمای مطالعه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

برای دریافت کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.