معرفی و دانلود کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات: طبق استاندارد جهانی 1-4-947 IEC و EN 60947-4-1

عکس جلد کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات: طبق استاندارد جهانی 1-4-947 IEC و EN 60947-4-1
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات: طبق استاندارد جهانی 1-4-947 IEC و EN 60947-4-1

کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات ترجمه و تحقیق بهروز احمدی، اثری کاربردی در جهت بهره‌وری بهتر انرژی از راه کاهش هزینه‌ی ماشین‌های الکترونیکی است. این کتاب آموزشی که بر اساس پژوهش‌های شرکت مولر آلمان و سازمان جهانی مهندسی برق IEC، و در سه فصل نوشته شده، راه‌اندازی و انتخاب انواع قطعه‌های حفاظتی را به‌منظور کم‌کردن مصرف انرژی در صنایع بررسی می‌کند.

درباره‌ی کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات

اختراع قطعه‌ها و ماشین‌های صنعتی بزرگ در قرن هجدهم میلادی منجر به شکل‌گیری بزرگ‌ترین انقلاب صنعتی در تاریخ جهان شد و ازآن‌پس، صنایع به لطف این ابزارها به‌صورت پیوسته رشد کردند؛ بااین‌حال سالانه صدها میلیارد دلار صرف راه‌اندازی و هزینه‌ی انرژی این وسایل می‌شود. ازاین‌منظر، پژوهشگرها و مهندس‌ها در سراسر جهان سخت تلاش می‌کنند تا با کاهش هزینه، میزان بهره‌وری این قطعه‌ها و ماشین‌ها را بالا ببرند؛ به‌ویژه آنکه از ابتدای هزاره‌ی سوم میلادی، جهان به خاطر تأمین انرژی اولیه برای این ابزارها، با افزایش بی‌سابقه‌ی تخریب منابع و شریان‌های حیاتی کره‌ی زمین دست‌به‌گریبان است. در همین راستا، بهروز احمدی با ترجمه و پژوهش کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات، یکی از معدود آثار کاربردی درباره‌ی کم‌کردن هزینه‌های جاری تولید در صنعت را منتشر کرده است.

این کتاب در سه فصل دسته‌بندی شده که فصل اول به‌صورت مفصل به راه‌اندازی و انتخاب انواع قطعه‌های حفاظتی و کنترل الکتروموتورها به‌صورت راه‌انداز مستقیم DOL از 60 وات تا 250 کیلووات می‌پردازد. در فصل دوم، انتخاب، کنتاکتور، فیوز، نمره سیم، به‌صورت راه‌اندازی ستاره مثلث نوع ترکیبی و جدا از هم و انتخاب به‌صورت نوع اول از 5/5 تا 355 کیلووات مورد بررسی قرار می‌گیرد و فصل سوم نیز انتخاب به‌صورت نوع دوم از 5/5 تا 250 کیلووات را توضیح می‌دهد. شیوه‌ی انتخاب قطعه‌ها در کتاب از راه جدول ضمیمه یا شابلون قابل‌دسترسی است و خواننده‌ها برای هر توان پایین، متوسط یا بزرگ الکتروموتورها نیز می‌توانند از داده‌های ذکرشده استفاده کنند. کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات با ترجمه و پژوهش بهروز احمدی در انتشارات دیباگران تهران به چاپ رسیده و می‌تواند به‌عنوان اثری کاربردی در صنایع بزرگ و متوسط مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به مهندسان کنترل کیفیت و مدیرهای بخش‌های مربوط به مدیریت هزینه‌ی مصرف انرژی در صنایع پیشنهاد می‌شود.

با بهروز احمدی بیشتر آشنا شویم

بهروز احمدی متولد 1337 است و به‌عنوان پژوهشگر و مترجم آثار فنی و مهندسی شناخته می‌شود. از او تاکنون آثار متنوعی در زمینه‌ی صنعت و انرژی منتشر شده که ازجمله بهترین آن‌ها می‌توان به کتاب‌های «مرجع کامل کنترل حرکت اتوماسیون»، «عیب‌یابی تأسیسات برق صنعتی»، مجموعه‌ی سه‌جلدی «برق صنعتی پیشرفته‌ی کاپا» و کتاب حاضر اشاره کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: راه‌اندازی و انتخاب انواع قطعات حفاظتی و کنترل انواع الکتروموتورها...
فصل 2: انتخاب، کنتاکتور، فیوز، نمره سیم، به صورت راه‌اندازی ستاره – مثلث نوع ترکیبی و جدا...
فصل 3: انتخاب، کنتاکتور، فیوز، نمره، سیم به صورت راه‌اندازی ستاره، مثلث ترکیبی، و جدا از هم انتخاب به صورت نوع دوم...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات: طبق استاندارد جهانی 1-4-947 IEC و EN 60947-4-1
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات153
زبانفارسی
شابک978-622-218-146-8
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات

فرهاد زندی
۱۴۰۲/۴/۳۰
با سلام و عرض ادب خیلی وقته دنبال این کتاب بودم تا بتونم حین انجام کار و در پروژه‌های برق صنعتی از این کتاب استفاده کنم.
آرمان خلیلی
۱۴۰۳/۱/۳۱
عالیه آموزش خوبی داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات

برای دریافت کتاب تابلو کار برق صنعتی مهندسی و انتخاب قطعات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.