معرفی و دانلود کتاب تاریخچه فرازمینی‌ها در ایران

عکس جلد کتاب تاریخچه فرازمینی‌ها در ایران
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاریخچه فرازمینی‌ها در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاریخچه فرازمینی‌ها در ایران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاریخچه فرازمینی‌ها در ایران

آرش فیلی در کتاب تاریخچه فرازمینی‌ها در ایران، وقایع مربوط به موجودات فضایی در ایران از دوران باستان تا به امروز را که توسط تیم‌های تحقیقاتی حمایت از موجودات فضایی و یوفوپرشیا جمع‌آوری شده است بیان می‌کند.

یوفولوژی علم شناخت بشقاب پرنده‌ها است؛ و یوفولوژیست‌ها کسانی هستند که بر روی این موضوع به تحقیق می‌پردازند و حوادث مختلف را تجزیه و تحلیل می‌کنند. قشر یوفولوژیست‌ها از طبقات مختلف مردم، از دانشمندان گرفته تا مردم عادی که به این موضوع علاقه‌مند هستند می‌تواند باشد؛ در این برهه قابل ذکر است که 61% از دانشمندان وجود بشقاب پرنده‌ها را تایید نموده‌اند.

این کتاب گزارش‌های ثبت شده در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های ایران و مراجع مربوطه در زمینه مشاهده شدن اشیای ناشناخته پرنده در آسمان ایران می‌باشد. در سالیان دراز در کشور ایران ما شاهد بودیم افرادی از اقشار گوناگون جامعه ادعا کرده‌اند که اشیای ناشناخته پرنده‌ای در آسمان شهر یا روستای خود مشاهد کرده‌اند، این اثر به بررسی این گزارش‌ها و اسنادی که در این زمینه وجود دارد پرداخته و از کسانی که در وقایع به فراموشی سپرده شد‌اند یادی کرده است.

در بخشی از کتاب تاریخچه فرا زمینی‌ها در ایران می‌خوانیم:

اوایل فروردین ماه شیئی ناشناخته و مرموز در شرق شهر خوزی از توابع بخش وراوی شهرستان مُهر در جنوب فارس رؤیت شده است. اتفاقی عجیب که گویا این بار توسط یک شخص عادی روایت نشده است! بلکه فردی که شیء مذکور را مشاهده کرده؛ استاد دانشگاه و رئیس شورای شهرستان مُهر است، چند شاهد در این ماجرا حضور داشته و حتی تصاویری هرچند با وضوح کم، اما مشخص در اختیار دارند. به‌منظور مشخص شدن ابعاد مختلف این ماجرا صحبت‌های دکتر رضا فرامرز نسب عضو شورای شهر خوزی و رئیس شورای اسلامی شهرستان مُهر را از نظر می‌گذرانیم:

دکتر رضا فرامرز نسب رئیس شورای اسلامی شهرستان مُهر که شخصاً این شی را در مزرعه گندم خود مشاهده کرده است، در این خصوص آورده است: 7 فروردین 1395 و دقیقاً قبل از طلوع آفتاب برادرم (یوسف) که به همراه دو نفر دیگر به‌ منظور چرای دام و آبیاری در زمین زراعی حضور داشتند، تماس گرفتند و خبر از مشاهده شیء پرندهٔ عجیبی دادند.

در سریع‌ترین زمان ممکن در منطقه مذکور که حدود 800 متری کمپ شرکت پایندان و 6 کیلومتری پالایشگاه گازی پارسیان؛ بزرگ‌ترین پالایشگاه گاز شیرین کشور در شرق شهر خوزی قرار گرفته حاضر شدم، در حدود 30 متری ما شیئی عجیب و غیرمعمول در ارتفاع نیم متری از سطح زمین به دور خود می‌چرخید.

اندازه و ابعاد آن حدود 1 متر ارتفاع و 40 یا 50 سانتیمتر عرض بود و رنگی متمایل به زرد کبود داشت و بر روی آن خطوط مشکی رنگ دیده می‌شد و هیچ‌گونه صدایی هم از آن شنیده نمی‌شد.

در ابتدای پیاده شدن از خودرو و در همان فاصله 30 متری عکسی از شیء مذکور گرفتم و در حالی که فضایی سنگین همراه با نگرانی بر ما چیره شده بود، به‌آرامی به آن شیء نزدیک شدیم و تقریباً به فاصله 2 متری آن‌که رسیدیم به یک باره به طرف آسمان اوج گرفت و من نیز با عجله عکسی از لحظه اوج گرفتن آن انداختم. در هنگام ارتفاع گرفتن که با سرعتی نسبت زیاد صورت می‌گرفت گویا بر طول آن شیء افزوده شده بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1. دانش یوفولوژی
ufology چیست و یوفولوژیست‌ها چه کسانی هستند؟
طبقه بندی یوفوها (UFO categorization)
صحبت‌های دکتر داریوش ادیب از حضور بشقاب پرنده در آسمان تهران
فرم گزارش سازمان اطلاعات دفاعی امریکا
عقاید شاهدان
یک شی نورانی در آسمان فیزور کوه دیده شده است...
مشاهده شیء ناشناخته پرنده در حوالی شهر خوزی در شهرستان مُهر
فصل 2. برخورد نوع دوم
سقوط اشیا پرنده ناشناخته در ایران و عکس‌های ضبط شده از انها
ولی آیا ما از تمام آن واقعه خبر داریم؟
روایت دیدار مستقیم با یک یوفو در ایران
فصل 3. گزارش نگارنده
تحقیقات میدانی نگارنده و مناطق یوفو خیز ایران و تاریخچه یوفوها در ایران
برای شروع مناطق یوفوخیز ایران و مجموعه رصدهای شخصی‌ام:
فصل4. نقاط یوفوخیز ایران
فرازمینی‌های باستان
نقش فرازمینی‌ها در سنگ نگاره‌ها
نقش‌های فرازمینی‌ها در تیمره ایران
آتشکده میل اژدها
فصل 5. تاریخ فرازمینی در ایران باستان
کیخسرو پادشاهی کیانی یا کیهانی
عکس فرکیانی جمشید
تمدن بسیار اسرار آمیز زرتشتیان (حمله‌ی موجودات فرازمینی؟؟؟؟)
کعبه زرتشت بنای نجومی یا دروازه ابعاد؟
فرازمینی‌ها باستان در ایران (جمشید شاه و فرازمینی ها)
بخش اول جمشید شاه و دیوها
برخورد اسکندر با یوسوها در دریای خاور (پایگاه فرازمینی‌ها در خاور)
فصل 6. فرازمین و ایمان
فرازمینی‌ها و ایمان
روایات و احادیث اسلامی در باب موجودات فرازمینی:
موجودات زنده در آسمان در آیات قرآن و احادیث!
آیا نقش مردان بالدار نیز از فرازمینی‌ها می‌باشد یا فرابعدی ها
وظیفه و نیروی فرورها (فروهر)
وجود دروازهای ستاره در ایران برای ارتباط با جهان ماوراء

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاریخچه فرازمینی‌ها در ایران
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آوای علی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-5741-29-2
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تاریخچه فرازمینی‌ها در ایران

امید بارانی
۱۳۹۸/۳/۳۰
با درود، مطالب کتاب عالی و تاحدود بسیار زیاد به دور از تعصب و نظر و سلیقه شخص نویسنده محترم و بر پایه بررسی‌های درست هست،
اگر بخوام نظرم رو بر پایه تجربه‌های شخصی و واقعی در مورد موضوع کتاب به طور ساده شرح بدم، باید بگم زمانی اگه با چنین مطالبی برخورد میکردم فقط میخندیدم و یا کمی شک میکردم صرفا یک
برای تجربه هیجانی مثل هیجان دیدن فیلم تخیلی، اما در یک زمان خاص اتفاقی برام افتاد که نه تنها ایمان بلکه یقین پیدا کردم، دوستان عزیزم ما تنها موجودات جهان نیستیم و گروهی اونهایی که از نظر علمی و نه روحی و احساسی از ما پیشرفته تر هستن درحال استعمار ما و گروهی که از همه نظر پیشرفته تر هستند آماده هستن تا به ما کمک کنند. رویارویی خوبی و بدی در سطحی بالاتر از فکر عموم مردم زمین در حال انجامه و هرکدوم از ما میتونیم در درونمون به یکی از دو طرف این رویارویی بپیوندیم، به همین خاطر هست که گاهی اوقات بدی‌هایی که تجربه می‌کنیم پیچیده تر از قدرت فکر ما هستن چون از قدرتی پیچیده تر و پیشرفته تر از قدرت انسانها سرچشمه می‌گیرند.
به امید پیروزی مردمان نور
محمد رضازاده وصال
۱۴۰۱/۱۱/۱
تا کنون هرگز فکر نمیکردم در ایران هم به مانند سایر نقاط جهان رد پای فرازمینی‌ها یا بعبارتی موجودات فضایی دیده شده باشد. در این کتاب ارزشمند مثال‌های متعدد و متنوعی از دیده شدن سفینه‌های فضایی و یا منابع متنوع دیگری که وجود فرازمینی‌ها و تلاش آنان برای ایجاد ارتباط با انسان را اثبات میکند به چشم و و میخورد حاوی اطلاعات عکس‌های بسیار ارزشمند و جالب توجهی میباشد که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.
مطالعه این کتاب ارزشمند و جالب توجه را به همگان توصیه مینمایم.
Farhad
۱۴۰۳/۱/۲۱
کتاب جالبیه ولی از هر گوشه و کنار چند موضوع پیدا کرده و به هم چسبونده تا یک داستان جالب درست بشه اصلا اطلاعات تازه ای توی این کتاب نیست و خط زمانی نداره در کل مثل داستان گوییه تا تاریخچه و هیچ سوالی رو جواب نمیده ولی این جای تعجبی هم نداره چون نوشتن کتاب با تاریخچه کامل زمان و هزینه می بره و فکر به نکنم نوشتن این کتاب زبان فارسی بتونه اون هزینه ها رو پوشش بده از هزینه ای که بابت کتاب کردم پشیمون نیستم
مهدی نادریان
۱۳۹۸/۱/۷
کتاب را خریدم و در حال مطالعه آن هستم. در واقع این کتاب پاسخ به یک سوال اینجانب بوده که آیا در ایران نیز وقایع ناشناخته اینچنینی گزارش شده است یا خیر؟! این کتاب به این سوال پاسخ‌های خوبی می‌دهد. این کتاب شامل تحقیقات خوبی است اما متاسفانه دارای اشکالات املایی بسیار زیاد باشد که امیدوارم ویرایش شود.
ramin faal
۱۳۹۸/۵/۳
سلام.
ببینید شما که خودتون فرد مشکوکی هستی و احتمالا زود میخوایی که نظرم حذف بشه. اینا مدارکی‌اند که ساخت خودتونن و بعضا هم خنده دار هستن مدارکتون و اینکه این فرقه UFO در راستای تاسیس یک دین کاملا گمراه کننده است و از آموزه‌های همه ادیان هم با خبر‌اند یعنی خودت حتما میدونی موسسه یو اف او متعلق به صهیونیست هاست ولی اینم بدون وعده خدای ما مسلمین حق است و مشرکین کیفر‌های سختی رو میبینند.
Farzamkanani
۱۴۰۲/۵/۷
کتاب بسیار عالی و خواندنی است. ولی‌ی سوال تو ذهن خواننده بوجود میاره که چرا دولت ما تاکنون حرفی از این وقایع نمیزنه.
تنها انتقادم درباره این کتاب، فقط غلط‌های املایی و جابجا بودن فعل فاعل در متن کتابه. ولی به قدری جذابه مطالبش که تاثیر چندانی نداره و نمره منفی لحلظ ننیسه.
ممنون
Mousa torfi
۱۳۹۹/۲/۲
کتاب فقط گزارشات تو اینترنت رو جمع کرده و با جمله بندی غلط و استنباط‌های مزخرف هر چی خواسته بهم بافته و اصلا جواب درستی نداره توصیه میکنم نویسنده بیشتر مجموعه بیگانگان باستان رو ببینن نه داستان پیرزن‌های محل رو به عنوان مدرک درج کنه.
کژال قدمی
۱۳۹۸/۷/۲۱
کتاب جذابیه، اما تا می‌آیی با داستان همراه می‌شی و احساس ترس آمیخته به رمز و راز وجودت رو بر می‌داره! به یک باره با دیدن غلط‌های املایی و ساختاری انگار که آب یخ می‌ریزن روت!
سیده زهره موسوی
۱۴۰۲/۱/۱۵
کتابی بسیار مفید و عالی هست. همچنین نویسنده استاد آرش فیلی. فردی بسیار باسواد هستن
pejman serati
۱۳۹۹/۱/۲۶
میتونست عمیق تر هم پرداخته بشه به این موضوع، ولی در کل اطلاعات خوبی داشت.
ایلیا صادقی
۱۴۰۲/۱/۷
من عاشق فرازمینی‌ها هستم ولی دیدن تاریخچشون در ایران برام خیلی جالب بود
رضا گلستانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
اطلاعات خوب و مفیدی بود اولین بار بود همچین کتابی در مورد کشورم میخوندم
Mehdi Arasteh
۱۳۹۸/۵/۱۸
کتاب جالب و خوندی بود لذت بردیم.
Shahin Givand Givand
۱۳۹۸/۲/۴
بسار عالی و اموزنده و قابل تامل
مریم خوش اخلاق
۱۴۰۱/۳/۲
اطااعات جامع و مفید داشت
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب تاریخچه فرازمینی‌ها در ایران

برای دریافت کتاب تاریخچه فرازمینی‌ها در ایران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.