معرفی و دانلود کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری

عکس جلد کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری

آیا به موجودات ناشناخته و حوادث ماورائی باور دارید؟ اگر این‌طور است، پس کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید! زاکری نولزف در کتاب خود شما را راهی یک سفر متفاوت و شگفت‌انگیز خواهد کرد؛ سفری که قرار است در آن شنوای قصه‌های واقعی و وهم‌آلود از رویارویی انسان با نیروهای شیطانی و ناشناخته باشیم.

درباره‌‌ی کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن‌گیری

حتماً شما نیز تجربه‌ی تماشای فیلم‌های ژانر وحشت و دلهره‌آور را داشته‌اید؛ فیلم‌هایی که با بازسازی حوادث ترسناک و وقایع باورنکردنی، مخاطب را به جهانی فراتر از طبیعت مادی خود خواهد برد و از موجوداتی سخن خواهد گفت که بشر شناختی کافی از آن‌ها ندارد. حال تصور کنید که تجربه‌ی خواندن این روایت‌ها را، آن هم به‌طور مستقیم و از زبان شاهدان این اتفاقات ترسناک و موهوم داشته باشید! زاکری نولزف (Zachery Knowles) چند سال از زندگی خود را صرف جمع‌آوری این روایت‌ها کرد تا در نهایت بتواند مجموعه‌ای کامل و مدون از مشاهدات افراد مختلف از اتفاقات غیرمعمول را یک‌جا جمع کند؛ اتفاقاتی که شاید به‌راحتی نتوان برای آن‌ها توجیحی منطقی یافت، اما واقعیت این است که افراد زیادی شاهد رخ‌ دادنش بوده‌اند. حاصل این تلاش کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن‌گیری (True Ghost Stories: Real Demonic Possessions and Exorcisms) است؛کتابی که هر روایت از آن شما را به گوشه‌ای از جهان و داستان‌هایی فراطبیعی هدایت خواهد کرد.

معرفی و دانلود کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری

نویسنده در کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن‌گیری، از تصورات فانتزی و معمولی که درباره‌ی ماجراهای ماورائی وجود دارد، فاصله می‌گیرد؛ تصوراتی که بیش از واقعیت، برگرفته از فیلم‌های سینمایی و تخیل و فانتزی نویسندگان‌اند. زاکری نولزف، در کتاب خود تصویری واقعی‌تر به‌مراتب ترسناک‌تر از حوادث و تجربیات ناشناخته نشان مخاطب می‌دهد و او را در جریان جزئیات این سفر تحقیقی می‌گذارد. روایت‌هایی که زاکری نولزف در کتاب خود نقل خواهد کرد همگی برگرفته از ماجرایی واقعی هستند و در عین نقاط مشترک، جرئیات متفاوتی از جهان ماورائی ارائه می‌دهند. برای مثال، در روایتی از کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن‌گیری، با ماجرای تسخیر افراد توسط نیروهای اهریمنی و تلاش برای نجات آن‌ها آشنا می‌شویم و در داستانی دیگر از تجربه‌ی افراد درگیرشده با نفرین و طلسم‌های ناشناخته خواهیم خواند. زاکری نولزف، در اثر خود به سراغ تجربیاتی خواهد رفت که توسط افرادی موثق مورد تایید قرار گرفته و یا حتی مدتی محل بحث و پیگیری در اخبار مختلف بوده است. نویسنده در کتاب خود ضمن توجه به تنوع جغرافیایی، تنوع بالایی را از نظر زمانی در نظر می‌گیرد و داستان‌های خود از میان حوادث چند قرن گذشته تا به امروز انتخاب می‌کند تا به مخاطب یادآور شود بشر با وجود پیشرفت‌های بسیار هنوز هم سؤالات بی‌پاسخ زیادی دارد.

در نهایت، کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن‌گیری را می‌توان یک نمونه‌ی موفق در دسته کتاب‌های تحقیقات ماوراءالطبیعه دانست که همچنان طرفداران زیادی را در سراسر دنیا به سمت خود جلب می‌کند. این کتاب اولین‌بار در سال 2017 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش انتشارات جزیره‌ی کتاب و ترجمه‌ی خوب یاسین قاسمی‌بجد و طلعت اصغری درمیان، به دست علاقه‌مندان رسید.

کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن‌گیری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتابِ سراسر هیجان را به علاقه‌مندان ماجراهای ترسناک و نقل‌قول‌های واقعی از جهان ماوراءالطبیعه پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری می‌خوانیم

در یکشنبه سرنوشت‌ساز، تشنج پریسیلا از نو شروع شد، اما ناگهان زبانش آنقدر از دهانش خارج شد که از نظر فیزیکی غیرممکن به نظر می‌رسید. بدن او که بسیار پف‌کرده و گوشتی بود، شروع به خم شدن و پیچش کرد، انگار که یک آکروبات‌باز سیرک است. سپس صدای جدیدی از دهانش بیرون آمد. صدایی عمیق، غم‌انگیز، تهاجمی و مردانه بود که آن‌ها را به خاطر حضور در کلیسا صبح آن روز یکشنبه مورد تمسخر قرار می‌داد و کشیش را دروغگوی نفرت‌انگیز خطاب کرد.

خانواده بلافاصله از ترس کشیش را صدا کردند. وقتی کشیش آمد، او به شدت متحیر شد. هیچ چیز در رفتار پریسیلا تا آن زمان به وضوح به تسخیر شیطان اشاره نمی‌کرد. کشیش بعداً اعتراف کرد که ترسیده بود، زیرا هرگز با جن‌زدگی از نزدیک برخورد نکرده بود و دیگر نمی‌توانست جلوه‌های اهریمنی آنچه را که اتفاق می‌افتاد انکار کند.

متعاقباً، صدای شیطانی که از پریسیلا می‌آمد شروع به نام بردن از افراد حاضر کرد و سپس تمام اعمال مخفیانه و گناه‌آلودی که در گذشته مرتکب شده بودند، حتی آن‌هایی که پریسیلا هیچ اطلاعی از آن‌ها نداشت، فهرست کرد. این امر بسیاری از حاضران را ترساند، نیازی به گفتن نیست، و بار دیگر به سمت قدرت‌های اهریمنی اشاره کرد.

وقتی به او گفتند که او کیست، روح پاسخ داد: "من پسر زیبایی هستم و این دختر زیبای من است." این امر والدین پریسیلا را تا حد زیادی ناامید کرده بود؛ این چیز شیطانی دختر آن‌ها را به‌عنوان دارایی خود می‌دانست!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
کلاریتا ویلانووا: دختر خون‌آشام
پریسیلا جانسون: وحشت در آمریکای مهاجرنشین
جولیا: کشیش شیطان
مایکل تیلور: از جن‌گیری تا قتل
تسخیر گسترده در مدرسه السا پرئا فلور
دیوید: مرد حیوانی و پسر
شیان: مرد حیوانی و مرد خوب
آنا: عجیب‌ترین غیرطبیعی
بیل رمزی: یک گرگینه واقعی؟
کلارا ژرمانا سل: دختر ماری
تیبایولد و جوزف: برادران تسخیر شده
سوفیای طلسم شده
جیسل: زن خانه‌دار و شفادهنده
خوب بخوابید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-964-233-478-0
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری

برای دریافت کتاب داستان‌هایی واقعی از تسخیرهای شیطانی و جن گیری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.