معرفی و دانلود کتاب تجارت رمز ارزها: مفاهیم، سیستم‌های نرم افزاری، تحلیل و فرصت‌ها

عکس جلد کتاب تجارت رمز ارزها: مفاهیم، سیستم‌های نرم افزاری، تحلیل و فرصت‌ها
قیمت:
49900 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تجارت رمز ارزها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تجارت رمز ارزها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تجارت رمز ارزها: مفاهیم، سیستم‌های نرم افزاری، تحلیل و فرصت‌ها

کتاب تجارت رمز ارزها نوشته‌ی محمدجواد گرگانی فیروزجائی و مهدی تقی نژاد، بیانی خلاصه از مفاهیم و نتایج تحقیقانی درباره‌ی تجارت رمزارزهاست. در این اثر آموزشی، اطلاعاتی به‌روز درباره‌ی پلتفرم‌های معاملاتی موجود، سیگنال‌های معاملاتی، استراتژی تجارت رمزارز، دارایی‌های رمزنگار و مدیریت ریسک مطرح می‌شود و نویسنده‌ها چگونگی پیش‌بینی نوسان‌ها، حباب بازار و بازده منطقی بازار کریپتو را نیز آموزش می‌دهند.

درباره‌ی کتاب تجارت رمز ارزها

احتمالاً یک دهه پیش کمتر کسی اسم بیت‌کوین را شنیده بود، امروز اما بخش قابل‌توجهی از ساکنان کره‌ی زمین درباره‌ی آینده‌ی بازار کریپتو در دهه‌های پیش رو کنجکاو هستند و اخبار مرتبط با نحوه‌ی حضور در بازار رمزارزها را دنبال می‌کنند. از سویی مدتی است این بازار مالی از چنان حمایتی از سوی برخی کارآفرین‌های مشهور جهان مانند ایلان ماسک (Elon Musk)، سهام‌دار و مدیر ارشد شرکت‌های تسلا (Tesla)، اسپیس ایکس (SpaceX) و توئیتر (Twitter)، برخوردار شده که خیلی‌ها به فکر سرمایه‌گذاری در آن افتاده‌اند. بااین‌حال هنوز بسیاری از مردم حتی از ماهیت رمزارزها اطلاع چندانی ندارند و برخی مخالف‌ها نیز آن را بزرگ‌ترین کلاه‌برداری عصر مدرن می‌دانند. پس عجیب نیست که بسیاری می‌پرسند سازوکار رمزارزها چیست و نحوه‌ی سرمایه‌گذاری در این بازار پرزرق‌وبرق و پرافت‌وخیر چگونه است؟ محمدجواد گرگانی فیروزجائی و مهدی تقی‌نژاد با تألیف کتاب تجارت رمز ارزها، به این پرسش‌ها می‌پردازند و جزئیات فنی، پیش‌بینی‌های منطقی و چگونگی ورود به این بازار مالی را با زبانی ساده و قابل‌فهم برای همه توضیح می‌دهند.

آن‌ها برای نگارش این اثر آموزشی، 146 مقاله‌ی پژوهشی درباره‌ی تجارت رمزارز را که استادها و دانشجوهای رشته‌های اقتصاد، هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر نوشته‌اند، مورد بررسی قرار داده و فرایندها و سازوکار معامله‌های رمزارز را تشریح کرده‌اند. همچنین در کتاب تجارت رمزارزها ابتدا مفاهیم اولیه‌ی رمزارز را توضیح می‌دهند و به چگونگی تجارت در این بازار مالی می‌پردازند. نویسنده‌ها در این مسیر، سیستم‌های نرم‌افزاری معامله‌های رمزارز را مورد بررسی کامل قرار می‌دهند و دست‌آخر نیز فرصت‌های تجارت رمز ارز را برای مردم برمی‌شمرند. محمدجواد گرگانی فیروزجائی و مهدی تقی‌نژاد، تجزیه‌وتحلیلی دقیق از وضعیت این بازار پرریسک ارائه می‌کنند و معامله‌های سیستماتیک و ارزش دارایی‌های رمزنگاری‌شده را به‌طور کامل توضیح می‌دهند. این کتاب جامع آموزشی درباره‌ی بازار کریپتو را انتشارات فناوری نوین منتشر کرده است؛ به این امید که خواننده‌ها با مطالعه‌ی آن، ابتدا درکی صحیح از این سازوکار مالی جدید به دست بیاورند و سپس بتوانند ورود یا عدم ورود به تجارت رمزارز را نتیجه‌گیری کنند.

کتاب تجارت رمز ارزها مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به همه‌ی آن‌هایی که می‌خواهند درباره‌ی بازار رمزارز اطلاعات جامعی داشته باشند، پیشنهاد می‌شود.

با محمدجواد گرگانی فیروزجائی بیشتر آشنا شویم

محمدجواد گرگانی متولد سال 1366 است و زمینه‌ی پژوهش و فعالیت‌هایش، بازارهای مالی، و به‌ویژه تجارت رمزارز است. او در کتاب حاضر که به‌عنوان بهترین اثر او شناخته می‌شود، توضیحی جامع و کامل درباره‌ی کریپتو و رمز و رازهایش ارائه می‌کند.

در بخشی از کتاب تجارت رمز ارزها می‌خوانیم

تأییدیه یک مفهوم مهم در رمز ارزها است. فقط ماینرها می‌توانند تراکنش‌ها را تائید کنند. ماینرها بلوک‌هایی را به بلاک‌ چین اضافه می‌کنند. آن‌ها تراکنش‌های بلوک قبلی را بازیابی می‌کنند و آن را با هش بلوک قبلی ترکیب می‌کنند تا هش آن را به دست آورند و سپس هش به دست‌آمده را در بلوک فعلی ذخیره می‌کنند. ماینرها در بلاک چین تراکنش‌ها را می‌پذیرند، آن‌ها را به‌عنوان قانونی علامت‌گذاری می‌کنند و در سراسر شبکه پخش می‌کنند. پس از این که ماینر تراکنش را تائید کرد هر گره باید آن را به پایگاه داده‌ی خود اضافه کند. به زبان عامیانه، بخشی از بلاک چین شده است و ماینرها این کار را برای به دست آوردن توکن‌های رمز ،ارز مانند بیت کوین، انجام می‌دهند. برخلاف بلاک چین رمزارزها به استفاده از توکن‌ها براساس فناوری دفتر کل توزیع‌شده مرتبط هستند. هر تراکنشی که شامل خرید، فروش، سرمایه‌گذاری و غیره باشد، شامل یک توکن یا زیر توکن بومی بلاک چین است. بلاک چین پلت فرمی است که رمزارز را هدایت می‌کند و فناوری است که به‌عنوان دفتر کل توزیع شده برای شبکه عمل می‌کند. شبکه وسیله‌ای برای تراکنش ایجاد می‌کند و امکان انتقال ارزش و اطلاعات را فراهم می‌نماید. رمز ارزها توکن‌هایی هستند که در این شبکه‌ها جهت ارسال ارزش و پرداخت برای این تراکنش‌ها استفاده می‌شوند. آن‌ها را می‌توان به عنوان ابزاری در بلاک چین در نظر گرفت و در برخی موارد می‌تواند به‌عنوان منابع یا ابزارهای کاربردی نیز عمل کند. در موارد دیگر از آن‌ها برای دیجیتالی کردن ارزش دارایی‌ها استفاده می شود. به‌طور خلاصه رمزارزها بخشی از یک اکوسیستم مبتنی بر فناوری بلاک چین هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مفاهیم اولیه رمز ارز
فصل دوم: تجارت رمز ارزها
فصل سوم: سیستم‌های نرم‌افزاری معاملات رمز ارز
فصل چهارم: تحلیل خلاصه مرور ادبیات
فصل پنجم: فرصت‌ها در تجارت رمز ارز
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تجارت رمز ارزها: مفاهیم، سیستم‌های نرم افزاری، تحلیل و فرصت‌ها
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-622-7393-75-0
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
49900 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تجارت رمز ارزها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تجارت رمز ارزها

برای دریافت کتاب تجارت رمز ارزها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.