معرفی و دانلود کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم؟

عکس جلد کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم؟
قیمت:
۱۹۵۰۰ 11700 تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم؟

ما در دوران هیجان‌انگیزی زندگی می‌کنیم: عصر بیت‌کوین... کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم؟ نوشته‌ی متیو آر. کریتر یک راهنمای ساده‌ است که به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توان از طریق بیت کوین به ثروت رسید؛ حتی اگر هیچ چیز از ارزهای دیجیتال ندانید. این اثر همه‌ی چیزهایی که برای شروع سرمایه‌گذاری در بیت کوین نیاز دارید به شما آموزش می‌دهد.

درباره کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم؟

سال 2009 بود که شکل جدیدی از پول دیجیتال به نام بیت کوین توسط ساتوشی ناکاموتو اختراع شد. در آن زمان افراد بسیار زیادی آن را کلاهبرداری نامیدند اما اکنون که در سال 2021 قرار داریم می‌توان بیت کوین را بزرگ‌ترین انقلاب از زمان اینترنت دانست. گرچه بسیاری از مردم همچنان فکر می‌کنند که بیت کوین یک کلاهبرداری یا حباب است و به زودی توسط دولت ممنوع خواهد شد، اما آن‌ها سخت در اشتباه هستند. شگفت‌آور اینکه این ارز دیجیتال بار دیگر رکوردشکنی کرده است.

متیو آر. کریتر (Matthew R. Kratter) در کتاب کاربردی خود، چرا بیت‌ کوین بخریم‌ (A Beginner's Guide To Bitcoin)، به شما نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال یک بانک غول‌پیکر و و فوق امن است که از طریق آن می‌توانید ثروت خود را ذخیره کنید و آن را رشد دهید. او ابتدا به بررسی این مساله می‌پردازد که «پول» نامیدن این ارز تا چه حد صحیح است و آیا واقعاً می‌توان نام پول روی آن گذاشت؟ نگارنده پس از آن باورهای غلط رایج درباره‌ی بیت کوین را بیان می‌کند که این موضوع کمک شایانی به کسانی که آشنایی چندانی با این شیوه‌ی سرمایه‌گذاری ندارند خواهد کرد. شیوه‌ی خرید و ذخیره کردن بیت کوین از جمله مسائلی‌ست که نویسنده مفصلاً به آن پرداخته است.

هنوز برای سرمایه‌گذاری دیر نشده اما مهم است بدانید که بیت کوین رفته رفته جهان را به سیطره‌ی خود درمی‌آورد و اکنون نیز بزرگترین فرصت سرمایه‌گذاری در هزار سال اخیر محسوب می‌شود. با وجود بیت کوین، طلا، املاک و سهام رفته رفته ارزش خود را از دست خواهند داد. کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم اثری مختصر و البته جامع است که اطلاعات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد. نثر این کتاب بسیار شیواست و در پایان از میزان اطلاعاتی که آموخته‌اید، شگفت‌زده خواهید شد!

کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال یک راهنمای کاربردی برای آشنایی با بیت کوین و یادگیری نحوه‌ی خرید و ذخیره‌ی آن هستید، کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم مناسب شماست.

با متیو آر.کریتر بیشتر آشنا شویم:

او موسس دانشگاهی‌ست که در آن بهترین استراتژی‌های معاملات سهام و تکنیک‌های سرمایه‌گذاری آموزش داده می‌شود. متیو آر. کریتر بیش از 20 سال تجربه‌ی سرمایه‌گذاری دارد و به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها در این حوزه شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم می‌خوانیم:

هرچند پیش‌بینی آینده امری غیرممکن است، اما افزایش عرضۀ بیت‌کوین بیش از 21 میلیون، از ارزش ثروت دارندگان فعلی بیت‌کوین خواهد کاست. چرا باید با چنین موضوعی موافقت کنند؟ برای افزایش میزان عرضۀ بیت‌کوین از طریق تغییر کد نرم‌افزار، نیاز است با گروه‌های مختلفی به توافق برسید: ماینرها، گره‌های کامل، توسعه‌دهندگان، دارندگان بیت‌کوین و غیره.

بسیاری از تازه‌واردان در عرصۀ بیت‌کوین از نقش مهمی که توسط گره‌های کامل در شبکۀ بیت‌کوین ایفا می‌شود، آگاه نیستند. گره‌های کامل همان کامپیوترهایی هستند که در سرتاسر جهان نرم‌افزار بیت‌کوین را اجرا کرده و بر رعایت قوانین از سوی ماینرها و دیگر فعالان شبکه نظارت می‌کنند. گره‌های کامل هر یک نسخه‌ای کامل از بلاک‌چین بیت‌کوین را دارند - به همین دلیل است که کامل خطاب می‌شوند. بلاک‌چین بیت‌کوین چیزی نیست جز سابقۀ تمام تراکنش‌های بیت‌کوین انجام ‌شده از سال 2009. بلاک‌چین سندی عمومی و مفتوح است و توسط هرکسی که نرم‌افزار بیت‌کوین را دانلود کند قابل مشاهده است. همه می‌توانند این بلاک‌چین را مشاهده کنند، اما هیچ‌کس نمی‌تواند آن را تغییر دهد. در ادامه توضیح بیشتری خواهیم داد.

بلاک‌چین بیت‌کوین زنجیره‌ای از بلوک‌ها است که به همدیگر متصل شده‌اند. وقتی یک معاملۀ جدید بیت‌کوین رقم می‌خورد (به فرض من برای شما 1 بیت‌کوین می‌فرستم) به بلوک بعدی در بلاک‌چین بیت‌کوین اضافه می‌شود. یک بلوک مجموعه‌ای از معاملات اخیر است که به تأیید رسیده و به شکلی ایمن ثبت شده است. تقریباً هر ده دقیقه یک بلوک جدید تولید (استخراج) و به بلاک‌چین اضافه می‌شود. حجم بلاک‌چین بیت‌کوین اکنون در حدود 316 گیگابایت است.

فهرست مطالب کتاب

1: بیت‌کوین واقعاً پول به حساب می‌آید؟
2: اهداف قیمتی بیت‌کوین
3: باورهای غلط رایج دربارۀ بیت‌کوین
4: نحوۀ خرید و ذخیره کردن بیت‌کوین
5: ده اصل دربارۀ بیت‌کوین
6: انقلاب بیت‌کوین همین‌جاست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا بیت‌ کوین بخریم؟
نویسنده
مترجمامیرحسین فاضلی مقدم
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-461-475-7
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۹۵۰۰ 11700 ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم؟

Maria
۱۴۰۲/۷/۱۵
اطلاعات کتاب فقط باعث آشنایی نسبی شما با بیت کویین میشه، دلایلی که باعث اجتناب از خرید بیت کویین میشه رو کاملا توضیح داده اما همه توضیحات قابل قبول نیستن. صرفا برای آشنا شدن با این زمینه کتاب خوبیه ولی اگه قصد سرمایه گذاری دارید کافی نیست
mtrbehnam137
۱۴۰۲/۷/۱۵
کتاب بسیار خوبی است برای کسانی که میخوان روی بیت کوین با پول کمی سرمایه گذاری کنند و اطلاعات خوبی رو بصورت مختصر میده. به نظرم برخی مطالبش دید آدم رو برای سرمایه گذاری و خرید سهام هم باز میکنه.
نگین هواری
۱۴۰۱/۵/۱۷
خیلی کتاب جالب و برای بزرگتر‌هایی که ارزش بیت کوین رو نمیدونن بسیار عالیه
ولی کاش یه کم گسترده تر توضیح میدادو مثال‌ها و.. بیشتری داشت و از رمز ارز‌های بیشتری صحبت میکرد
علی لطفی
۱۴۰۱/۱/۱۶
خیلی قشنگ توضیح داده مخصوصابرای کسانی که الکی میگن: این ارزها آخرعاقبت نداره وبهش مشکوکن» توصیه میکنم بخونن چون نظرشون مثبت میشه
محمود جعفری
۱۴۰۱/۴/۴
اطلاعات ساده و مفیدی در خصوص ارزهای دیجیتال میده
نسیم اعتباری
۱۴۰۱/۶/۳
برای منی که مبتدی هستم تازگی داشت
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم؟

برای دریافت کتاب چرا بیت‌ کوین بخریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.