معرفی و دانلود کتاب ترامپ؛ رهبری حقیر

عکس جلد کتاب ترامپ؛ رهبری حقیر
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ترامپ؛ رهبری حقیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ترامپ؛ رهبری حقیر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ترامپ؛ رهبری حقیر

بهروز نجف زاده اولقی در کتاب ترامپ؛ رهبری حقیر، عملکرد 3 ساله رئیس جمهور ایالات متحده را مورد بررسی قرار داده و اثرات آن بر روابط جهانی و همچنین پیامدهایی را که برای کشور و مردم آمریکا در پی داشته، بیان می‌کند.

بدون تردید با دیدن نام نویسنده روی جلد کتاب، اولین سؤالی که به ذهن شما خطور می‌کند این است که چرا یک ایرانی؟ این موضوع چه ربطی به یک ایرانی دارد که درباره رئیس جمهور آمریکا کتابی بنویسد؟

در همه‌ی خبرها، یک در میان اسم دونالد ترامپ تکرار می‌شود و اگر یک روز این اسم به گوشمان نخورد، انگار اخبار آن روز ناقص است. همه می‌دانیم وقتی گورباچف (سیاست‌مدار اهل روسیه) در سال 1987 پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان برد را امضاء کرد، فقط خطر را از شوروی دور نکرد، بلکه او کل دنیا را نجات داد، اما وقتی که ترامپ در سال 2017 از پیمان آب و هوایی پاریس خارج شد، فقط به ایالات متحده آسیب نزد، بلکه کل دنیا را تهدید کرد!!

تایتانیک که غرق شد، کل کشتی به زیر آب رفت. این طور نبود که فقط طبقات خاصی غرق شوند. شاید یک یا چند نفر اشتباه کردند، ولی تاوانش را همه دادند. در حقیقت ما با هم در یک کشتی نشسته‌ایم و یک نفر در حال سوراخ کردن این کشتی است. این سیاره دوست داشتنی خانه همه ماست، پس وظیفه داریم با هر آنچه که ما و ساکنانش را تهدید می‌کند، مقابله و یا حتی اعتراض کنیم.

شاید بعضی از شما با شنیدن این جمله آشفته شوید؛ ولی چه ما خوشمان بیاید چه نیاید، آمریکا در 30 سال اخیر تأثیرگذارترین کشور در عرصه‌های بین‌المللی بوده است.

برای این کتاب می‌توان نام دیگری گذاشت؛ کتاب رکوردها! رکورد کسری بودجه، دروغ‌گویی، ناسزاگویی یک رئیس‌جمهور، رسوایی اخلاقی و ... که ترامپ یک تنه تمام آن‌ها را به دست آورده است.

دونالد ترامپ را بیشتر بشناسیم:

ترامپ در 14 ژوئن سال 1946 در نیویورک به دنیا آمده است. او با گذراندن تحصیلات خود در دانشگاه پنسیلوانیا، در سال 1968 با مدرک کارشناسی در رشته‌ی اقتصاد فارغ‌التحصیل شد. ثروت زیاد ترامپ با خرید و فروش مسکن به دست آمد. او حتی در دوران دانشجویی‌اش هم به همین کار مشغول بود و پا در جای پدرش گذاشت.

در بخشی از کتاب ترامپ؛ رهبری حقیر می‌خوانیم:

انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا یکی از جنجالی‌ترین رقابت‌ها بین دو طیف دموکرات و جمهوری خواه به شمار می‌رود که حواشی و تبعات آن تا به امروز نیز ادامه یافته است.

در واقع این تبعات ناشی از رویکردی بود که دونالد ترامپ در پیش گرفت. ترامپ علاوه بر اظهارات عجیب و غریب و وعده‌های ماجراجویانه، کارهای دیگری نیز کرد. افشای ایمیل‌های هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات به عنوان یکی از اهرم‌های تأثیرگذار برای پیروزی بر رقیب، یکی از این کارها بود. ترامپ در مبارزات انتخاباتی و مناظره‌های خود بارها تاکید کرد که در صورت پیروزی به طور ویژه به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: معرفی و سوابق ترامپ
فصل دوم: چرا ترامپ انتخاب شد؟!
فصل سوم: اوباما ستیزی تا حد جنون
فصل چهارم: ارتباط با روسیه در انتخابات
فصل پنجم: رکورددار افتضاح و رسوایی اخلاقی
فصل ششم: رسوایی فرار مالیاتی
فصل هفتم: آیا هیتلر زنده شده؟
فصل هشتم: خروج از برجام و انزوای سیاسی
فصل نهم: غائله کره شمالی
فصل دهم: معرفی آمریکا به عنوان یک کشور عهد شکن
فصل یازدهم: تحقیر آل سعود
فصل دوازدهم: چالش با چین
فصل سیزدهم: فاصله گرفتن از اروپا؛ از کنار هم تا رو در روی هم
فصل چهاردهم: صحیح یا غلط؟ انتقال پایتخت به اورشلیم
فصل پانزدهم: رکورددار تعطیلی دولت فدرال
فصل شانزدهم: یک بررسی کوتاه از وضعیت فعلی آمریکا
فصل هفدهم: رکورددار تغییرات در دولت
فصل هجدهم: سوء استفاده از قدرت برای منافع شخصی
فصل نوزدهم: از تهدید ایران یا حقارت در برابر ایران
فصل بیستم: حمایت از هرچه منفور در دنیا
فصل بیست و یکم: رکورددار دروغ‌گویی و ادبیات نامتعارف
فصل بیست و دوم: ترامپ از نظر سیاست‌مداران
فصل بیست و سوم: ملتی بزرگ؛ رهبری حقیر
منابع و مأخد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ترامپ؛ رهبری حقیر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات421
زبانفارسی
شابک978-622-255027-1
موضوع کتابکتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ترامپ؛ رهبری حقیر

برای دریافت کتاب ترامپ؛ رهبری حقیر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.