معرفی و دانلود کتاب تشریح عوامل تاثیرگذار بر توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک

عکس جلد کتاب تشریح عوامل تاثیرگذار بر توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تشریح عوامل تاثیرگذار بر توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تشریح عوامل تاثیرگذار بر توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تشریح عوامل تاثیرگذار بر توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک

برای ربودن گوی موفقیت در کسب و کارهای خانگی باید چه اقداماتی را انجام دهیم و از چه چیزهایی حذر کنیم؟ در کتاب تشریح عوامل تاثیرگذار بر توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک نوشته‌ی عباس فرخ‌نژاد با برخی از مهم‌ترین چالش‌های این مسیر آشنا می‌شوید و راه‌های مقابله با مشکلات و مواجهه با موانع را فرا می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب تشریح عوامل تأثیرگذار بر توسعه‌ی کسب و کارهای خانگی و کوچک

در سال های اخیر، ایده‌ی راه‌اندازی کسب و کار خانگی به‌طور فزاینده‌ای محبوب شده است. شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا یکی از عواملی بود که سبب شد افراد بسیاری در سراسر جهان به این حوزه روی بیاورند. با ظهور تکنولوژی و اینترنت، راه‌اندازی یک کسب و کار در خانه از همیشه آسان‌تر شده است. عباس فرخ‌نژاد در کتاب تشریح عوامل تأثیرگذار بر توسعه‌ی کسب و کارهای خانگی و کوچک، چالش‌های رایج این زمینه را بررسی می‌کند و راهکارهای عملی آزموده و سنجیده‌ای را برای رفع و رجوع آن‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از بزرگترین مزایای راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی، انعطاف‌پذیری آن است. وقتی از خانه کار می کنید، این آزادی را دارید که برنامه‌ی خود را مطابق اولویت‌های خود تنظیم نمایید و با سرعت دلخواهتان کار کنید. این امر می‌تواند به ویژه برای کسانی که دارای مسئولیت‌های خانوادگی یا سایر تعهدات هستند، کمک‌کننده باشد. همچنین وجود این انعطاف‌پذیری سبب شده است که بسیاری از افراد کسب و کارهای خانگی‌شان را در کنار شغل اصلی خود یا مشاغل فرعی دیگر ادامه دهند. علاوه بر همه‌ی این‌ها، با کار در خانه می‌توانید در زمان و هزینه‌ی خود در رفت و آمد صرفه‌جویی کنید و همچنین محیط کاری راحت‌تر و آرام‌تری را فراهم آورید.

در کنار مزایای بسیار، راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی با چالش‌های فراوانی نیز مواجه است. یکی از بزرگترین موانع، حفظ انگیزه و تمرکز هنگام کار از خانه است. بدون جبر کارفرما و مسئولیت‌های موجود در ساختار یک محل کار سنتی، ممکن است به راحتی مسائلی مانند حواس‌پرتی و کاهش تمرکز برای افراد اتفاق بیفتد. اگر زمان ارائه‌ی کار به طور کامل در دست خود شما باشد، احتمال موکول کردن آن به آینده افزایش می‌یابد. اما فراموش نکنید که این قبیل موارد آفتی جدی برای موفقیت شما در کسب و کار خانگی‌تان به شمار می‌آیند. علاوه بر این، مشاغل خانگی ممکن است از نظر بازاریابی و ارتباط با مشتریان با چالش‌هایی مواجه شوند، زیرا فاقد امکانات یک فروشگاه فیزیکی هستند. در کتاب تشریح عوامل تأثیرگذار بر توسعه‌ی کسب و کارهای خانگی و کوچک با مهم‌ترینِ این چالش‌ها و راهکارهای مقابله با آنان آشنا می‌شوید.

راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی می‌تواند راهی عالی برای دستیابی به اهداف حرفه‌ای و شخصی شما در زمینه‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید باشد. بدون شک موانع بسیاری در این مسیر وجود دارد که باید بر آن‌ها غلبه کنید، اما مزایایی همچون انعطاف‌پذیری، کاهش هزینه‌ها و استقلال فردی، طی نمودن این مسیر را به یک تلاش ارزشمند و تجربه‌ای دلخواه تبدیل می‌کند. اگر قصد راه‌اندازی یک کسب و کار خانگی موفق را دارید، زمان مشخصی را به تحقیق در مورد گزینه‌های خود اختصاص دهید، یک برنامه منسجم و مقید ایجاد کنید و به چشم‌انداز خود متعهد بمانید. با سخت‌کوشی و اراده می‌توانید کسب و کار خانگی خود را به یک شرکت پررونق تبدیل کنید. کتاب تشریح عوامل تأثیرگذار بر توسعه‌ی کسب و کارهای خانگی و کوچک در این راه به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

کتاب تشریح عوامل تأثیرگذار بر توسعه‌ی کسب و کارهای خانگی و کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید کسب و کار خانگی خود را راه بیندازید و یا در ابتدای این مسیر پرفرازونشیب قرار دارید، مطالعه‌ی این کتاب در رفع چالش‌های مربوطه و بهبود مهارت‌های لازم به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

در بخشی از کتاب تشریح عوامل تاثیرگذار بر توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک می‌خوانیم

نگرش بوردیو به سرمایه‌ داخلی، نگرشی ابزاری می‌باشد و لین نیز دیدگاهی تقریباً مشابه بوردیو اتخاذ می‌کند و عمدتاً به کارکردهای فردگرایانه‌ سرمایه‌ داخلی توجه دارد. اما پاتنام مفهوم سرمایه‌ داخلی را در مقیاسی متفاوت از دیدگاه بوردیو، لین و حتی کلمن به کار می‌گیرد، جامعیت دیدگاه پاتنام نسبت به دیدگاه بوردیو و لین و صورت‌بندی مشخص و دقیق او از مؤلفه‌ها و اشکال سرمایه‌ داخلی، اولویت انتخاب این دیدگاه برای مقایسه‌ی سطح سرمایه‌ داخلی شاغلان کسب‌وکار خانگی و افراد فاقد کسب‌وکار می‌باشد. پاتنام مفهوم سرمایه‌ی داخلی را گسترده‌تر از سطح فردی بکار می‌گیرد و به چگونگی کارکرد سرمایه‌ی داخلی در سطح منطقه‌ای و ملی و نوع تأثیرات سرمایه‌ی داخلی بر نهادهای دموکراتیک و در نهایت توسعه‌ی اقتصادی علاقمند است. وی با توجه به اینکه از منافع خصوصی سرمایه‌ی داخلی غافل نبوده، اما به صراحت بیان می‌دارد که تمرکز و علاقمندی خاص او منافع خارجی و بهره‌های عمومی سرمایه‌ی داخلی است. سرمایه‌ی داخلی از دیدگاه پاتنام به ویژگی‌هایی از سازمان داخلی نظیر شبکه‌ها، هنجارها و اعتماد اشاره دارد که همکاری و هماهنگی برای منافع متقابل را تسهیل می‌نماید. در خصوص اهمیت سرمایه‌ داخلی نیز، پاتنام معتقد است: اول این که سرمایه‌ داخلی به شهروندان یک جامعه امکان می‌دهد که مسائل جمعی را به آسانی حل کنند. دوم این که، سرمایه‌ داخلی چرخ‌های پیشرفت جوامع را روغن کاری می‌کند؛ به ویژه در جامعه‌ای که افراد قابل اعتمادند، تعامل مکرر با همشهری‌های خود دارند و کسب‌وکار روزانه و مذاکرات اجتماعی گران نیستند. سوم اینکه، شبکه‌هایی که سرمایه داخلی را شکل می‌دهند به عنوان کانال‌هایی برای تبادل اطلاعات مفید به کار می‌روند و تحقق اهداف را تسهیل می‌کنند

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: کلیات
مقدمه
1- تجزیه و تحلیل و برنامه‌ریزی مالی
2- تصمیمات سرمایه‌گذاری
3- تصمیمات تأمین مالی
4- سرمایه‌گذاری
عوامل مؤثر بر سرمایه‌گذاری
مالیات بر شرکت‌ها و تشویق سرمایه‌گذاری
1) نقش مالی
2) نقش اجتماعی
3) نقش اقتصادی
‌ منابع مالی واحدهای اقتصادی و فرآیند تأمین مالی
ابزارهای مالی (شیوهای تامین‌مالی)
روش‌های مختلف تأمین مالی
الف) استقراض
ب) انتشار سهام عادی
ج) انتشار سهام ممتاز
د) سود انباشته و اندوخته نمودن سود
فصل دوم: سرمایه‌گذاری داخلی
مقدمه
تعاریف و نظریه‌های سرمایه داخلی
بوردیو
لین
کلمن
پاتنام
فرانسیس فوکویاما
فصل سوم: توسعه کسب و کارها
اصول توسعه کسب و کار
مبانی توسعه کسب و کار
فروش
بازاریابی
ابتکارات یا مشارکت‌های استراتژیک
مدیریت پروژه / برنامه‌ریزی کسب و کار
مدیریت تولید
مذاکره، شبکه‌سازی و لابی‌گری
صرفه‌جویی در هزینه
طرح کسب و کار
مراحل پیاده‌سازی توسعه کسب و کار
1. انجام تحقیقات بازار در ابعاد وسیع
2. افزایش آگاهی از برند و میزان دیده‌شدن
3. ارتقا جایگاه برند در بازار
4. حوزه کاری جدیدتان را اطلاع‌رسانی کنید
5. مشخص‌کردن مشتریان راغب واجد شرایط
6. ارائه خدمات پس از فروش به مشتری
7. نمایش مشتریان راضی
فصل چهارم: کسب و کارهای خانگی و سرمایه‌های اجتماعی
تعاریف و مفاهیم کسب‌وکار خانگی
انواع مدل‌های کسب‌وکار خانگی
چالش‌ها و موانع توسعه مشاغل خانگی
کسب‌وکار خانگی در ایران
سرمایه اجتماعی
زمینه تاریخی سرمایه اجتماعی
تعاریف
چند نکته
تعریف عمومی از سرمایه اجتماعی
عوامل تشکیل دهنده سرمایه اجتماعی
ابعاد سرمایه اجتماعی
1. بعد ساختاری
2. بعد شناختی
3. بعد ارتباطی
یک تقسیم‌بندی دیگر
1. اعتماد
2. مشارکت سیاسی
3. مشارکت و رهبری مدنی
4. پیوندهای اجتماعی غیر رسمی
5. بخشش و روحیه داوطلبی
6. مشارکت مذهبی
7. عدالت در مشارکت مدنی
8. تنوع معاشرت‌ها و دوستی‌ها
فصل پنجم: کارآفرینی و سازمان کارآفرینانه
مقدمه
مفهوم‌شناسی کارآفرینی
مفهوم کارآفرینی از دیدگاه علوم‌ رفتاری
مدیریت استراتژی و خودکارآمدی کارآفرینانه
مدل‌های کارآفرینی و خودکارآمدی
مدل بوید و وزیکیس
مدل آجزن و مدل شاپیرو
مدل لینان
مدل مفهومی قابلیت کارآفرینی
بحث و نتیجه گیری
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تشریح عوامل تاثیرگذار بر توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نمای علم
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-622-5225-58-9
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تشریح عوامل تاثیرگذار بر توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک

برای دریافت کتاب تشریح عوامل تاثیرگذار بر توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.