معرفی و دانلود کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه

عکس جلد کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه

کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه، رمانی جذاب در ژانر جنایی و معمایی، به نویسندگی سیامک گلشیری است. گلشیری در این رمان خواندنی، به روایت ماجرای ربوده شدن دختر دانشجوی جوانی به نام شقایق، و تلاش‌های خانواده‌‌‌ و آشنایانش برای یافتن او می‌پردازد. گفتنی‌ست کتاب نامبرده ذیل مجموعه کتاب‌های قفسه‌ی آبی،‌ به همت نشر چشمه به انتشار رسیده است.

درباره‌ی کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه

سیامک گلشیری (Siamak Golshiri) از نویسندگان پیشروی معاصر ایران در ژانرهای معمایی، وهم‌آلود و جنایی است. او در سال‌های اخیر با انتشار کتاب‌هایی نفس‌گیر و سرگرم‌کننده در این ژانرها، موفق به جذب طیف گسترده‌ای از مخاطبینِ این سبک از آثار شده است. رمان تصویر دختری در آخرین لحظه، یکی از بهترین عناوین سیامک گلشیری در ژانر رمزآلود است. راوی این رمان، نویسنده‌ای جنایی‌ست که این بار نه در نوشته‌های خیالی همیشگی خود، بلکه در دنیای واقعی‌ با یک ماجرای هولناک آدم‌ربایی روبه‌رو شده است.

سیامک گلشیری در کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه، ماجرای مرموز ربوده شدن دختر دانشجوی جوانی به نام شقایق را روایت می‌کند. خانواده‌ی شقایق به دلیل ترس از بی‌آبرویی، پس از آگاهی از گم شدن او، این حادثه را به پلیس اعلام نمی‌کنند و تصمیم می‌گیرند همراه با بهرام، پسرعمو و خواستگار شقایق، بدون کمک گرفتن از پلیس، خودشان به جستجوی او بپردازند. از مظنونین اصلی این ماجرا، باید به رقیب عشقی بهرام، یعنی خواستگار غریبه‌ی شقایق اشاره کرد که انگیزه‌های احتمالی این اقدام را می‌توان در او پیدا کرد.

کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه، از آن دسته از آثار جنایی و معمایی‌ست که با نوع روایت جذابش، مخاطب را مکرراً وادار به استفاده از حس ششم و شمّ کارآگاهی خود می‌کند تا با توجه به روند داستان و اطلاعاتی که به مرور درمورد شخصیت‌ها به دست می‌‌آورد، سرنوشت شقایق و گناهکار واقعی ماجرا را پیدا کند. تعلیق‌های هیجان‌انگیز و وجود شخصیت‌های مرموز با انگیزه‌های ناگفته از ویژگی‌های جذاب این رمان است که می‌تواند ذهن مخاطب را از ابتدا و تا انتهای داستان درگیر خود کند.

کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه به قلم سیامک گلشیری، توسط نشر چشمه به انتشار رسیده و در اختیار مخاطبین قرار گرفته است. نشر چشمه این اثر را ذیل مجموعه کتاب‌های قفسه‌ی آبی (مجموعه‌ی رمان‌های معمایی) منتشر ساخته است.

کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به مطالعه‌ی کتاب‌های معمایی و جنایی، از مخاطبین اصلی کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه به حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه می‌خوانیم

همان لحظه صدای آن ناله‌ی کش‌دار دوباره در خانه طنین انداخت و رفته‌رفته به گریه‌ی انسانی شبیه شد. چند ثانیه هر سه نفرمان سکوت کردیم، تا این‌که مرد با سر به بهرام اشاره کرد. بهرام بلند شد و باعجله رفت سمت دری که از آن آمده بودیم تو. وقتی رفت، ‌مرد گفت: «باورتون نمی‌شه اگه بگم دیروز از ظهر دلم شور افتاده بود. انگار یه چیزی به‌م الهام شده بود. تا حالا هیچ‌وقت این‌طوری نشده بودم.» دستمال را فروکرد توی جیبش. «دو سه‌بار به‌ش تلفن کردم گفتم می‌رم دنبالش. گفتم کارش توی شرکت کِی تموم می‌شه برم دنبالش. گفت نه. گفت کارش یکی دو ساعت بیشتر طول می‌کشه. گفت خودش می‌آد.» محکم زد روی پایش. «کاش رفته بودم خبر مرگم. کاش به حرفش گوش نمی‌کردم.»

توی چشم‌هایش اشک جمع شده بود. چندبار دست‌هایش را کشید روی زانوها و سرش را به این‌طرف و آن‌طرف تکان داد. «بهرام به‌م گفت که رفتین درِ خونه‌ی‌ اون همکارش. گفت حتا نیومده پایین. حالا می‌گین چه‌کار کنیم، استاد؟ امیدمون به همین مرتیکه بود. حالا چه‌طوری نشونی خونه‌ی این پسره رو گیر بیاریم؟»

چیزی به ذهنم رسیده بود که دلم نمی‌خواست با او در میان بگذارم. فکر کردم شاید با بهرام راحت‌تر بشود حرف زد. اما وقتی بهرام دیر کرد، تصمیم گرفتم به او بگویم. با خودم گفتم شاید حتا چیزهایی بداند که بهرام از آن‌ها بی‌خبر باشد.

گفتم: «چند وقته طرفو می‌شناسه؟ منظورم شقایقه. چند وقته که این قضیه شروع شده؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تصویر دختری در آخرین لحظه
نویسنده
ناشر چاپینشر چشمه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات149
زبانفارسی
شابک978-600-229-936-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه

اا
۱۴۰۲/۶/۱۹
آخرین صفحه نبود توی کتاب نفهمیدم آخرش چیشد اوت صفحه خیلی مهم بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه

برای دریافت کتاب تصویر دختری در آخرین لحظه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.