معرفی و دانلود کتاب تلویزیون، کشاورزی و امنیت غذایی

عکس جلد کتاب تلویزیون، کشاورزی و امنیت غذایی
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تلویزیون، کشاورزی و امنیت غذایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تلویزیون، کشاورزی و امنیت غذایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تلویزیون، کشاورزی و امنیت غذایی

کتاب تلویزیون، کشاورزی و امنیت غذایی نوشته‌ی سید تقی کمالی، با هدف شرح اهمیت و ضرورت شکل‌گیری شبکه کشاورزی جهت ایجاد هماهنگی و پایداری هرچه بیشتر در اهداف و برنامه‌های تأسیسی به نگارش درآمده است.

سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی راهبردی در رسانه‌ها برای مباحث بنیادین جامعه یکی از ضروری‌ترین اقدامات به‌ منظور سامان‌بخشی و نظام‌مندی مدیریتی از طریق معرفی، طرح و ترویج مؤلفه‌های کلیدی پیشرفت، ارتقای فعالیت‌ها، گسترش مشارکت طرف‌های ذینفع در ایجاد یک جریان پیوسته و دستیابی به نتایج مطلوب است.

حوزه کشاورزی و امنیت غذایی یکی از همین مباحث بنیادین است که در شکل‌گیری آینده‌ای پایدار از طریق خودکفایی، توسعه اقتصادی و سلامت اجتماعی نقشی بی‌نظیر در موقعیت کشورها بر عهده دارد. هر جامعه‌ای برای بنیان‌های الزامی دوام و بقای خود به سیاست‌ها و برنامه‌های مدون و تعریف شده نیاز دارد. به همین منظور در سال 1392 موضوع توجه و تمرکز بر روی «رسانه، کشاورزی و امنیت غذایی» به‌ عنوان یک دغدغه جدی از سوی برخی ارکان حکمرانی کشور مطرح شده است.

در بخشی از کتاب تلویزیون، کشاورزی و امنیت غذایی می‌خوانیم:

کشاورزی رکن حیات و بقای جامعه، محور استراتژیک در شرایط عادی و صلح یا شرایط غیرطبیعی، جنگ و حوادث است. ضرورت شناخت آسیب‌ها، ضعف‌ها، قوت‌ها و فرصت‌ها در مقابل تهدیدها و مخاطرات به‌ منظور پوشش آسیب‌ها و تقویت قوت‌ها نگاه‌ها را به درک و پاسداشت موقعیت‌ها و توانمندی‌های ملی معطوف می‌کند. امروزه توسعه پایدار به‌ عنوان مفهومی کل‌گرا و جامع از ابعاد مختلف با سیاست‌ها و رهیافت‌های توسعه روستایی گره خورده است.

سال‌های سال است که از قطع وابستگی به اقتصاد تک محصولی متکی به نفت سخن گفته می‌شود اما در عمل نتیجه وابستگی بیشتر بودجه‌های سالانه دولت به ارز نفتی است و دیگر بخش‌های تولیدی کشور چندان مورد توجه سیاست‌گذاران و قانون‌گذاران و مجریان واقع نمی‌شود. سرمایه‌گذاری در بخش‌های مستعد به درستی صورت نمی‌گیرد و بسیاری از قابلیت‌های ملی دور از چشم و توجه بوده یا مورد بی‌اعتنایی قرار می‌گیرند. یکی از بخش‌های مهم، استراتژیک و حیاتی کشور کشاورزی است که امروزه با تحولات فناورانه در دنیا مورد توجه جدی نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
کشاورزی از منظر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی رسانه‌ای
شناخت اهمیت و ضرورت موضوع
تبیین موضوع: روند افت‌ و خیز کشاورزی و دامپروری
ترسیم موقعیت (چشم‌انداز رسانه‌ای: مبانی شناختی سیاست و راهبرد)
تبیین چشم‌انداز، رسالت و اهداف شبکه
تحلیل محیطی و شناخت قلمرو
سیاست‌های کلی و ارائه راهبردها
مؤلفه‌های برنامه‌ریزی شبکه‌ای
ارائه راهبرد برای تحقق وضعیت مطلوب
اصول اساسی برنامه‌ریزی ارتباطی
رویکردهای بنیادین در برنامه‌ریزی ایجاد شبکه کشاورزی
موضوعات محوری برنامه‌سازی در شبکه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تلویزیون، کشاورزی و امنیت غذایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پشتیبان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-622-255008-0
موضوع کتابکتاب‌های علوم اجتماعی، کتاب‌های علوم صنایع غذایی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تلویزیون، کشاورزی و امنیت غذایی

برای دریافت کتاب تلویزیون، کشاورزی و امنیت غذایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.