معرفی و دانلود کتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ)

عکس جلد کتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ)
قیمت:
16000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ)

حمیدرضا حیدری نژاد در کتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ)، داستان جذاب و تخیلی سربازی را روایت می‌کند که با انسان‌هایی غیرمعمول از دنیایی دیگر آشنا می‌شود.

درباره‌ی کتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ):

آیا ما تعریفی از هیچ داریم؟ تنها می توانیم این گونه تعریف کنیم که هیچ نه طول نه عرض و نه ارتفاع جمعاً هیچ بعدی ندارد اما چون ما برایش یک تعریف قائل هستیم پس وجود دارد. در ریاضیات هیچ را با نماد صفر نشان می دهند صفر دارای هیچ بعدی نیست اما وجود دارد اساس ریاضیات همین صفر هست بدون صفر که همان هیچ هست ریاضیات امکان وجود ندارد و اما درمورد هستی و آفرینش هیچ همان حکم صفر در ریاضیات را دارا می باشد که کل کائنات بدون آن نمی تواند وجود داشته باشد.

کائنات از عدم پا به هستی گذاشت هیچ در ذره ذره این هستی در جریان هست یعنی بعد صفر اما در بدو آغاز کائنات هیچ شروع به حرکت کرد و در نتیجه بعد اول نمایان شد سپس در آن واحد خط شروع به حرکت دایره ای کرد و بعد دوم به وجود آمد و همین طور سطح به چرخش در آمد و بعد سوم ظهور نمود.

تا اینجا بعد سوم کل کائنات را فراگرفت اما زمانی که کراتی در کمربند حیات قرار گرفتند و حیات شروع به رشد کرد بعد چهارم نمایان شد. جانداران به جز انسان در بعد چهارم قرار دارند چون طول زندگانی و زمان بر آن ها حاکم می شود مثلاً یک پرنده از موقع تولد تا موقع مرگ یک مسیری را طی می کند که زمان بر او مستتر است و در این طول زندگی تغییرات فراوانی را به اجرا می گذارد. همین طور یک گیاه یا خزنده یا حشره همه در بعد چهارم این آفرینش قرار دارند و کلاً از بعد صفر تا سوم به وجود آمده اند ولی از آن هیچ آگاهی ندارند.

تا اینکه انسان پا به عرصه وجود گذاشت با خصوصیات فراوان عقل شعور ابتکار نوآوری اختراع مستعد آموزش صاحب فهم و قدرت بیان الی آخر. با این توصیف انسان وارد بعد پنجم گردید ابعاد پایین تر هیچ درکی از ابعاد بالاتر نمی شناسند موجوداتی که در بعد چهارم زندگی می کنند انسان ها را می بینند عده ای می ترسند و عده ای وابسته می شوند اما هیچ درکی از بعد پنجم ندارند.

اینجا باز برمی گردیم به موضوع هیچ یا صفر یا عدم اما در این مبحث بیشتر از اصطلاح دنیاهای ناشناخته استفاده می‌کنیم دنیاهای ناشناخته همه کائنات را فراگرفته یعنی در واقع تمام عالم که شامل ابعاد می‌باشد از دنیاهای ناشناخته به‌وجود آمده‌است و ما هیچ شناختی در این مورد نداشته و اکنون به هیچ عنوان نمی‌توانیم هیچ درکی از آن‌ها داشته باشیم. حمیدرضا حیدری نژاد روی این کلمه (دنیاهای ناشناخته) پافشاری می کند چون اساس این نوشته ها و مسیر آن روی همین هیچ دور می‌زند و این مطلب بسیار اهمیت دارد.

ورود از بعدی به بعد دیگر بسیار مشکل و احتیاج بیک جهش کوانتومی و ژنتیکی دارد مثلاً بعد سوم که هستی بدون جانداران است برای ورود به بعد چهارم احتیاج به سیاره ای دارد که در کمربند حیات قرار گرفته باشد و خصوصیاتی مانند کره زمین را دارا باشد که این خود یک جهش نادر است ولی می بینیم که امکان دارد و بدین طریق از بعد سوم حیات پا به بعد چهارم می گذارد و زندگی شروع می شود و همین طور برای ورود جاندارن واقع در بعد چهارم یک جهش ژنتیکی خاص لازم است که جانداری به نام انسان پا به بعد پنجم و همان عالم انسانی بگذارد.

اما همه این توضیحات برای این مطلب عنوان شد که چطور یک بعد پنجمی می تواند وارد بعد ششم شود و اصلاً در بعد ششم چه خبر هست و عالم چگونه عالمی‌ست. اساس این کتاب حکایت انسانی‌ست که از بعد پنجم وارد بعد ششم شده و با انسان های کرات دیگر آشنا شده زیرا در بعد ششم فاصله ها از بین می‌رود و زمانی که انسانی وارد بعد ششم شد دیگر فاصله مکانی برداشته می شود.

کتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ) مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های تخیلی و موجودات فرازمینی علاقه دارید، خواندن این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ) می‌خوانیم:

در تماس بعدی سی سی گفت تو فقط دو ساعت می توانی به کره ما بیایی چون ماندن بیشتر از دو ساعت برایت مضر می شود بنابراین برای اینکه بتوانی خیلی از تمدن ما دیدن کنی بارها باید به اینجا سفر کنی خودت را آماده کن تا دفعه بعد با هم به آنجا برویم؛ و اما امروز می خواهم مقداری درمورد چگونگی ورود به بعد ششم برایت صحبت کنم.

همان طور که قبلاً گفتم قبل از ایجاد خلقت هیچ بعدی وجود نداشت و هیچ و یا در ریاضیات همان صفر بود که ما فقط این طور می توانیم توضیح دهیم بنابراین چون هیچ یک توضیح دارد پس وجود دارد من صفر را در ریاضیات مثال زدم که قابل فهم باشد همین صفر اساس ریاضیات هست اما به تنهایی قابل درک نیست ولی در صورتی که به طرف یک حرکت کند برای ما مفهوم پیدا می کند و همان طور الان تا بی نهایت به وجود آمدن این کائنات هم همان حکم صفر را دارد که چون به طرف یک حرکت کرد این کائنات به وجود آمد و تا ابد ادامه دارد اما همین طور که صفر کل ریاضیات را فراگرفته و بدون آن مفهومی ندارد هیچ هم کل این کائنات را فراگرفته که بدون آن بودنش غیرممکن هست اینجا هیچ به‌معنی دنیاهای ناشناخته‌ هست که هستی از آن سرچشمه گرفته و ما به هیچ عنوان توضیحی برای آن نداریم و حتی نه هیچ گونه درکی.

برای هیچ نه بعدی می شود تصور کرد و نه توضیح قابل فهمی. شاید در ابعاد بالاتر بشود درک بهتری از آن داشت اما در ابعاد بالاتر دیگر ما نمی توانیم بدن خودمان را حفظ کنیم احتمالاً موجوداتی که می میرند به بعدهای 7 و یا 8 وارد می شوند که آنجا همان هیچ شاید مفهوم پیدا می کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
اولین تماس با فرازمینی ها
بازدید از سیاره آلفا
فصل دیگری با فرازمینی ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات متخصصان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات117
زبانفارسی
شابک978-622-292-298-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
16000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ)

تهمینه عمویی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
کتابش خیلی عالی بود
منو یاد کتابِ (امی پسر کهکشانی میندازه) که با خوندن این کتاب متوجه شدم که واقعا یه حقایقی وجود داره که هممون ازش بی اطلاعیم
فقط تنها مشکلی که این کتاب داشت این بود که در مورد اون رازی که گفته بود قراره فرازمینیها بهش بگن، چیزی نگفت، من با اشتیاق تمام دنبال کردم که ببینم اون راز چی بود، اما در مورد اون راز هیچ صحبتی نکرد متاسفانه.
سید باقر عسکری
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
کتاب جالب و خواندنی بود. با اینکه نویسنده کتاب بسیار عامیانه و بدون تکلف داستان خودش رو روایت میکنه. بسیار دلنشین بود. ورای تخیلی بودن ماجرا در حالت مراقبه و خلسه انسان به دنیاهای ورای تصور سفر میکنه و تجربیات زیادی رو از سر میگذرونه. هر چند که دیگه مرزی بین تخیل و واقعیت وجود نداره.
یعقوب مختاری
۱۴۰۱/۷/۶
خیلی نیاز مطابه بشه و به فهم تبدیل بشه تا انسان به مرزی پا بذاریه وارای باورها و اتقادات ساختگی در جغرافیای مغزش... به دین جدید
صادق تقوى
۱۴۰۱/۶/۷
خیلی زیبا و جالب بود، و باورپذیر، ولی توضیحات هر قسمت کم بود بیشتر مثل خاطره نوشتن بود تا داستان
سیاوش سعادت
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کتابی عالی و آموزنده است و داستانش به واقعیت شباهت دارد.
زهرا سلمانی
۱۴۰۱/۱/۲۶
جالب بود توصیه میشع
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ)

برای دریافت کتاب تماس با فرازمینی‌ها (راز بزرگ) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.