معرفی و دانلود کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب

عکس جلد کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب
قیمت:
۸۴,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب

هیجان به اوج می‌رسد! کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب نوشته‌ی احمدرضا صالحی به جنگ قلمروها می‌پردازد و مشکلاتی که باعث می‌شوند انجام وظیفه برای آریا از همیشه دشوارتر باشد. هنرمندی نویسنده در پیدایش این اثر ستودنی است و چالش‌های آن هر خواننده‌ی مشکل‌پسندی را تا انتها با خود همراه می‌سازد.

درباره‌ی کتاب میدگارد 4: نفرین مهتاب

قسمت چهارم ماجراهای این سرزمین پررمزوراز، با کیارش آغاز می‌شود. او که در زندان‌های اصیل‌زاده‌ها گرفتار شده سعی دارد صوفیا را راضی به آزادسازی خود کند و به او پیشنهاد می‌دهد درصورتی که از جان دوستانش بگذرد، می‌تواند او را از قصر خارج کند. البته این کار تنها با همکاری شاهزاده عملی است؛ زیرا تنها او قادر به فراری دادن کیارش از زندان است. پس دو محکوم تصمیم به نجات یکدیگر می‌گیرند و وقایع هیجان‌انگیز کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب بدین شکل آغاز می‌گردد.

اگر از دنبال‌کنندگان مجموعه‌ی میدگارد (Midgard) باشید، حتماً با دنیای خیال‌انگیزی که توسط احمدرضا صالحی خلق شده آشنا هستید. این نویسنده‌ی ایرانی با محوریت شخصیت آریا، پسری نیمه‌انسان-نیمه‌پری وقایعی نفس‌گیر را به تصویر می‌کشد؛ وقایعی که جانی نو به ژانر فانتزی فارسی بخشیده‌اند. اتفاقات هیجان‌انگیز میدگارد ابتدا از مدرسه‌ی سارگن شروع می‌شود، محلی برای آموزش جادو به پریزادها که خارج از دسترس تمام خطرها و بدخواهان این نژاد است. آریا مدتی کوتاه بعد از ورود به سارگن با دشمنی قدیمی ملاقات می‌کند و در تلاش برای نجات جان خود و دوستانش فداکاری‌های بسیار نشان می‌دهد.

با پیش رفتن داستان، دامنه‌ی نبرد در هر جلد گسترش می‌یابد. متحدانی جدید به یاری نیروهای خیر می‌آیند، گروهی نو به دشمن ملحق شده و مهره‌های کوچک و بزرگ بسیاری به بازی قدرت اضافه می‌شوند. در کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب حالا مبارزه به مرزهایی فراتر از دنیای انسان‌ و سرزمین پریان کشیده شده. پادشاهان و ملکه‌های چندین قلمرو در معرض خطر قرار دارند و مجبورند تصمیم نهایی خود را بگیرند.

از طرفی آریا و دوستانش به همراه سارنوش باید با شوک جدایی از کیارش کنار بیایند. آن‌ها تصور می‌کنند دوست قدیمی‌شان آگاهانه خیانت کرده است، در حالی که او گرفتار زندان اصیل‌زاده‌هاست. شاهزاده صوفیا تصمیم می‌گیرد در مقابل کمک این زندانی، او را آزاد کند و قول می‌دهد با عزیزانش، البته به جز آریا کاری نداشته باشد. کیارش هم که از توانایی دوستش مطمئن است این شرط را می‌پذیرد. همراهی عجیب آن‌ها چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟ آیا قول کیارش دوستی او را نابود خواهد کرد؟ آیا آریا حقیقت ماجرا را خواهد فهمید؟ چه آینده‌ای در انتظار سرزمین‌های میدگارد است؟ برای کشف پاسخ، کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب را از دست ندهید!

درباره مجموعه کتاب‌های میدگارد

«میدگارد» عنوان کلی رمان‌های فانتزیِ دنباله‌داری است که احمدرضا صالحی سیف آبادی به رشته‌ی تحریر درآورده است. خطوط کلی این مجموعه، شباهت‌هایی به پیرنگ مجموعه کتاب‌های هری پاتر دارد. اگرچه احمدرضا صالحی، همواره منکر اثرپذیری مستقیم خود از کار جی. کی. رولینگ شده است.

کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

شنیدن این اثر به دوستداران داستان‌های فانتزی توصیه می‌شود.

با احمدرضا صالحی بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی خلاق و نوگرای ایرانی به سال 1366، در شهر کرمان، دیده به جهان گشوده است. عمده‌ی شهرت صالحی به عنوان نویسنده، مرهون نگارش مجموعه‌ای از رمان‌های دنباله‌دار، با عنوانِ کلیِ «میدگارد» است.

در بخشی از کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب می‌شنویم

در انتهایی‌ترین قسمت دره‌های شیطانی، جایی که منتسب به قصر تاریکی بود، آسمان غرشی کرد و ابر سیاهی به صورت کاملا ناگهانی آسمان را پر کرد. درون یکی از برج‌های قصر که بی‌شباهت به مناره‌ای باریک و بلند نبود، پشت تنها پنجره‌ای که می‌توانست وجود داشته باشد، خفقان در حالی که زیر لب غرولند می‌کرد از پله‌های مارپیچ برج بالا آمد.

به بلندای برج که رسید، پشت سر خفقان ایستاد و تعظیم کرد. قبل از اینکه خفقان سخنی بگوید، مشاور لب به شکایت گشود و با عصبانیت گفت: مردک احمق فکر می‌کنه اوضاع تا ابد همینجوری می‌مونه! اسم خودشو گذاشته ردپای مرگ!

خفقان هیچ جوابی نداد، اما مشاور ادامه داد: دیگه توهین‌هاش داره از حد می‌گذره قربان، من دیگه تحمل این رفتارها رو ندارم؛ فقط اجازه بدین بهشون نشون بدم....

خفقان با لحن بی‌احساس گفت: اجازه نداری.

مشاور برآشفت: اما اعلیحضرت! این مردک پررو شده! درجواب پیغامی که براش فرستادین گفته کاظم و خفقان هیچ اهمیتی براش ندارن! فقط به من اجازه بدین اعلیحضرت، یک شبه کاری می‌کنم که به غلط کردن بیفته...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
80 دقیقه
فصل اول: پیشگویی کهن
87 دقیقه
فصل دوم: هرمان
62 دقیقه
فصل سوم: سردار سیروس
105 دقیقه
فصل چهارم: غار مرموز
61 دقیقه
فصل پنجم: حمله به تالار هفتم
87 دقیقه
فصل ششم: روح مار پیکر
107 دقیقه
فصل هفتم: خداحافظ تینا
83 دقیقه
فصل هشتم: فرار
74 دقیقه
فصل نهم: ارتش آرمنته
66 دقیقه
فصل دهم: حمله مخفیانه - قسمت اول
63 دقیقه
فصل دهم - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب
نویسنده
راویپروین دشتی
ناشر چاپیانتشارات یوحنا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب

ساسان
۱۴۰۱/۱۱/۱
در میدگارد دو من شاهد رشد قلم نویسنده و شیوایی داستان بودم تا حدی که نظرم نسبت به توانمندی نویسنده‌های ایرانی به کل تغییر کرد و تمام ان نقایص احتمالی که در جلد اول دیده بودم برطرف شده بود.
داستان با ریتم بسیار تندی آغاز شد و ماجرا پس از ماجرا و هیجان داستان از همان ابتدا کل ادرنالین وجودی رو به و
چالش می‌کشید. تا حدی که خود بنده بعد از خوندن فصل اول جلد دوم ترجیح دادم ادامه ماجرا رو با اصل نسخه چاپی بوی کاغذ ادامه بدم. با فاصله یک ساعت به کتابخانه مراجعه کردم و هر سه جلد رو تهیه کردم..
از نظر داستانی نیز در این جلد اگر کوچکترین شبهه‌ای برای تشابه به هری پاتر وجود داشت، از بین رفت و داستان استقلال خودش رو بدست آورد. استقلالی که در جلد سوم به قدری قوت یافت که به جرات میتوان گفت
می تواند یک فیلم بسیار قوی تر نسبت به ارباب حلقه‌ها شود!
شاید خود بنده نیز اگر دیگر آثار اقای صالحی مثل زناهره رو نخونده بودم در ابتدای جلد اول دلسرد میشدم و هرگز ادامه نمیدادم اما هنگامی که وارد جلد دوم شدم انگار تازه متوجه عمق داستان و ارتباط‌های ریز وقایع با یکدیگر شدم تاحدودی که شخصیت پردازی و درایت در داستان پردازی نویسنده در جای جای داستان باعث شگفتی منِ خواننده شد
ملیکا مسعودی
۱۴۰۲/۳/۱۴
خیلی داستان قوی و جالبی هست. فقط چند تا ضعف وجود داره داخل داستان که اگر رعایت میشد خیلی داستان جالب تر میشد. اول اینکه نویسنده در بیان احساسات هر شخص ضعیف عمل کرد و این ضعف باعث میشد خواننده احساسی از مرگ کارکتر‌های اصلی نداشته باشه دوم مکالمه‌های بیهوده و توضیحات چیز‌هایی که خیلی ضروری نبود و نقش کمرنگی در کلیات داستان داشت و سوم این بود که پریدن داستان در جاهای هیجان انگیز باعث میشد از هیجان داستان برای خواننده بسیار کم بشه مثلا در حین اسیب دیدن آریا داستان برمیگشت به ۵۰۰ سال پیش که این موضوع باعث پراکندگی در ذهن خواننده میشد
مهناز عسکری
۱۴۰۱/۹/۳۰
بسیار کتاب قشنگیه داستان خوبی داره در عین پیچیدگی خط اصلی داستان گم نمیشه ولی یه چیز که اگه اینم رعایت شده بود دیگه عالی میشد شخصیت پردازیه مثلا این کتاب داستان قویتری نسبت به هری پاتر داره ولی وقتی دامبلدور مرد من گریه میکردم یا سیریوس بلک وکلا خیلی ارتباط نزدیکی با شخصیتا برقرار میشد ولی اینجا حس اگه حتی خود اریا بمیره خاصی ندارم از یه بچه‌ی گوشه گیر و جامعه گریز یک دفعه انقدر جنگ طلب و قوی شد کلا احساساتش معلوم نیست به تیناست به ژولیت به صوفیا.. 😬 کلا ولی داستان خوبیه موفق باشید منتظر صوتی جلد بعدی هستیم✌🏼
ممد دهداری
۱۴۰۲/۲/۲۷
نویسنده حتی حاضر نبوده کمی در مورد حرف‌هایی که میزنه تحقیق کنه.
میگه ۵۰۰ سال قبل یونان فضا رو‌ی طوری ترسیم میکنه که انگار هنوز همه به خدایان یونان باستان اعتقاد دارن.
در حالی که اون دوران اوج روران قدرت کلیساست و اعتقاد ب خدایان کفر محسوب میشده. این فقط یکی از ایراد‌های بزرگ کتابه. واقعا چه که
دلیلی داره کل شخصیت‌ها رو یک نفر باید بگه. توی آماتور‌ترین کتاب‌های صوتی همی حداقل دو گوینده وجود داره.
صحنه‌های درام خیلی سطحی و گاهی حال ب هم زن میشن. در یک کلام ایراد اصلی این کتاب اینه که هیچ ریشه ایی در داستان وجود نداره.
عرفان
۱۴۰۲/۱/۲۸
با سلام خدمت آقای احمدرضا صالحی نویسنده عزیز و بانو پروین دشتی محترم، خیلی خوشحال شدم که کتاب صوتی جدید شمارو مطالعه کردم.
هرچه داستان کتاب بیشتر پیش می‌رود داستان جذاب تر و جالب تر می‌شود و باید بگویم که اگر مدت زمان کتاب بیشتر باشد لذت کتاب بیشتر می‌شود.
خیلی دلم می‌خواهد قدرت واقعی خفقان و و
شاه کاظم را ببینم اینکه شخصیت‌های جدید واقعا خارق العاده هستند مانند سردار سیروس که یک جنگجوی خیلی قدرتمند و شجاع هست و سیروان که فرزند غطمیر و سارنوش هستند که رمز و راز‌های زیادی در پی خود دارند هستند رونمایی می‌شوند
Ebrahim gholamhosseini
۱۴۰۱/۸/۲۷
سلام به همهاین کتاب بسیار عالی بود و از اقای صالحی در مورد خلق این داستان واقعا تشکر میکنم و همیشه موضوعی که منو ناراحت میکنه اینه که متاسفانه در کشور ما فیلمساز خوبی که اینگونه داستان‌ها رو به فیلم یا سریال تبدیل کنه وجود نداره و متاسفانه به این موضوع اهمیت داده نمیشه امیدوارم روزی برسه که ما با و داستانی ایرانی سریال‌های ساخته شده از این داستان‌ها در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. ممنون از کتابراه و ماه آوا
م فراهانی
۱۴۰۱/۹/۲۰
باتشکر فراوان از نویسنده آقای صالحی فکر می‌کردم داستان خارجی باشه ولی خوشم اومد تقریبا در تمام دنیا اتفاق افتاد و خوب پردازش شده من از پدرو دایی بزرگم که به رحمت خدا رفتند چند داستان جن و پری شنیده بود و خوشم میاد کتاب هزار و یک شب راهم در نوجوانی خوندم از این داستان هم لذت برد و بدون وقفه خریدم و گوش می‌دم.
به خانم دشتی هم خسته نباشید می‌گم خیلی خوب بیان می‌کنند و به جای تمام افراد صحبت می‌کنند
فاطمه آفتابی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
شنیدنی درست مثل قصه‌های مادربزرگی مهربان
کاش کمی کش و قوس این قسمت کمتر بود داستان می‌توانست کمی این کشمکش عصبی کننده بین مسافران دره سارها و ساکنین رو کمتر کنه یا حداقل برای چنین قسمت‌های شخصیت‌های متین و یا عبوسی که کمتر روی اعصاب شنونده راه می‌رفتند انتخاب میشد اما در کل به عنوان یک مجموعه دلنشین و پسندیده بود و با صدای گرم و دل نشین خانم گوینده بهتر هم شد. ممنونم از این اثر زیبا
سعید طوری
۱۴۰۱/۱۱/۱
مثل همیشه عالی خوب ممنون بابت این همه خلاقیتو دید باز نویسنده شبو روز پیگیر بودم که فصل جدید بیادش ولی باز تموم شد یه تشکر صمیمانه از گوینده محترم مثل همیشه گل کاشتید باسلام این نظرو الان در برج ۱۰ چهارصدو یک اضافه میکنم تورو خدا جلو ۵ را صوتیشو بدید بیرون چندین ماه شد اینجوری زمان میخوره از داستان دور میشیم اونم میدگارد که شخصیتهای زیادی داره مارو که معتاد کردید لااقل نذارید درد انتظار بکشیم.
Amir Ali
۱۴۰۱/۹/۱۴
عالیییییییییی بود من خدایی خیلی منتظر این کتاب بودم و وقتی هم که آمد عالی بود لطفا کتاب صوتی میدگارد ۵ رو هم بزارید ممنون میشم و ممنون از نویسنده و گوینده و کتابراه لطفا هرچه سریعتر کتاب صوتی میدگارد ۵ رو بزاریدمن این کتاب را خیلی دوست دارم وکتاب صوتی‌اش بهتر است ممنون و لطفا پایان خوبی داشته باشد ممنون از نویسنده که همچین کتاب عالی نوشته است لطفا این کتاب را عالی را بخوانید
نیما امیدفر
۱۴۰۲/۵/۴
داستان در جلد‌های پیش رو چالش آمیز و جذاب تر می‌شود، و از حالت سکون جلد 2 و 3 خارج می‌شود. و خلاقیت داستان نویسی نیز بهتر میشود. اما بهتر بود برای وِرد‌های جادویی از کلماتی استفاده میشد که بی معنی نباشند و در دنیای حقیقی به زبان‌های مرسوم معنی دهد. امیدواریم هرچه زودتر جلد‌های بعدی صوتی شوند. گویندگی این کتاب با توجه به محدودیت‌های موجود به شکل خوبی ادا شده.
علی نخعی
۱۴۰۲/۱/۲۱
فصل ۴ رمان فانتزی میدگارد آقای صالحی جنگ بین قلمروها را به تصویر می‌کشد.
در واقع جنگ بین خیر و شر، صف آرایی بین این دو
نکته مهم نقش آریا و دوستانش بخصوص انجمن پریزاد در این جنگ است.
آنچه در این فصل کوتاه اشاره شد و باعث کشش و تمایل به فصل ۵ میسود، ورود پادشاه نبات است. نبات یعنی زمین، درخت، گوه و سنگ و گل و گیاه
این فصل بسیار جذاب است که ادامه آن در فصل ۵ آمده است
فاطمه نیک اندیش
۱۴۰۱/۸/۱۰
مثل جلد ۱ و ۲ و ۳ عالی بود. واقعا از نویسنده عزیز ممنونم بابت نوشتن این اثر فوق العاده. آدم باورش نمیشه نویسنده‌های ایرانی هم تا این حد توانایی خلق این همه صحنه‌های مخوف و افسانه‌ای رو داشته باشن. حداقل جای دین جور قصه‌ها و داستانها تو صدا وسیما که خالیه. 🙏🙏🙏🙏🙏
وحید شریفی
۱۴۰۲/۳/۲
عموم داستان خیلی خوب بود در جلد چهارم فقط فالی خیلی شخصیت بی ادب و حرصی و دوست نداشتنی‌ای هست
چقدر تفکیک‌های جنسیتی و زنونه مردونه و عشق دخترعمو پسرعمو داره 🥴
قطعا خارج شدن ازین جنسیت پردازی و عشق عهد عتیق پسرعمو دخترعمو داستان رو جذاب تر میکنه
بازم ممنون
یونس
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
سلام.
کتاب داره کم کم بهتر میشه. به نظر من آریا اگه میشد قدرتش زیاد بود بهتر میشد بعضی وقت‌ها ازش ناامید میشم. یه دشمنی نمیتونه تنهایی شکستش بده هی یکی میاد بهش کمک میکنه این منو از شنیدن داستان دل سرد میکنه ولی در کل داستان خوبی هست سرگرم کننده است ممنون از نویسنده محترمش
مشاهده همه نظرات 73

راهنمای مطالعه کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب

برای دریافت کتاب صوتی میدگارد 4: نفرین مهتاب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.