معرفی و دانلود کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی

عکس جلد کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی
قیمت:
۱۸۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی

کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی نوشته‌ی نیک تامینلو، روش‌های علمی کاهش وزن را مدنظر قرار می‌دهد و ده‌ها تمرین‌های قدرتی و مقاومتی طراحی می‌کند که می‌توانند به فرآیند چربی‌سوزی سرعت ببخشند. این راهنمای تصویری بیش از صدوپنجاه تمرین دایره‌ای، ترکیبی و کمپلکس در اختیار شما می‌گذارد و هم‌زمان برنامه‌هایی ارائه می‌کند که باعث می‌شوند خیلی زود وزن‌تان را کم کنید و به فیزیکی متناسب برسید.

درباره‌ی کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی‌سوزی

اضافه‌وزن یکی از مشکلات و دغدغه‌های رایج در میان مردم است. خیلی‌ها با این مسأله دست‌به‌گریبان هستند و به دنبال راهی می‌گردند تا بتوانند چربی‌های بدنشان را کم کنند. رژیم گرفتن از جمله روش‌هایی است که اکثراً به آن متوسل می‌شوند. رژیم روشی قابل‌اتکا، اما فرسایشی است و تبعات خاص خود را دارد. ضمن این‌که رژیم‌های غذایی متعددی وجود دارند که باعث شده خیلی‌ها در انتخاب مناسب‌ترین آن، سردرگم شوند.

روش دیگر برای چربی‌سوزی و کاهش وزن، تمرینات ورزشی است. ورزش کردن به نسبت رژیم، رویکردی پرفشارتر و سخت‌تر به حساب می‌آید، اما احتمالاً نتایج بهتری در پی خواهد داشت. ضمن اینکه باعث ورزیدگی و افزایش سلامتی جسمی و روحی هم خواهد شد. به خاطر همین خیلی از پزشکان و کارشناسان، بر روی ورزش بیشتر تأکید دارند و آن را راهی مؤثرتر می‌دانند. اما چه تمریناتی برای چربی‌سوزی بهتر و نتیجه‌بخش‌تر است؟ یکی از منابعی که دقیقاً به همین پرسش پرداخته و کوشیده آن را تشریح کند، کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی‌سوزی (Strength Training for Fat Loss) نوشته‌ی نیک تامینلو (Nick Tumminello) است. تامینلو در این اثر رویکردی علمی و واقع‌گرایانه پیش گرفته و از آخرین دستاوردهای تحقیقاتی بهره برده. بر همین اساس، او ده‌ها تمرینات قدرتی و مقاومتی طراحی کرده که کمک می‌کنند گام‌به‌گام پیش بروید و به فیزیک مناسب‌تان برسید.

معرفی و دانلود کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی

یکی از ریسک‌های کاهش وزن، از دست رفتن ماهیچه‌هاست. خیلی از رژیم‌ها به این مسأله دقت ندارند و صرفاً بر روی تغذیه تأکید می‌کنند. اما کاهش وزن ایده‌آل زمانی محقق می‌شود که فرد چربی‌هایش را از دست بدهد، اما ماهیچه‌هایش همچنان قدرتمند و خوش‌فرم بمانند. این اتفاق با ترکیب ورزش و تغذیه‌ی درست ممکن است. یعنی فرد علاوه بر تأمین مواد مغذی بدن و حذف کردن مواد مضر، باید تمریناتی ویژه هم انجام دهد. نیک تامینلو به‌عنوان یکی از بهترین مربیان تناسب‌اندام و بدن‌سازی دنیا معتقد است تمرینات قدرتی متابولیسمی از کاربردی‌ترین و مؤثرترین تمرینات برای کاهش وزن است. در همین راستا او در کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی‌سوزی، به سه مدل تمرین متابولیسمی قدرتی، یعنی تمرین دایره‌ای، ترکیبی و کمپلکسی، اشاره می‌کند و بیش از 150 حرکت در مورد آن‌ها آموزش می‌دهد. همین‌طور تمریناتی با وزن بدن هم پیشنهاد می‌دهد که می‌توانند به همان اندازه مؤثر باشند. تامینلو در بخش دیگر کتابش به موضوع تغذیه هم وارد می‌شود و می‌کوشد برنامه‌ای برای چربی‌سوزی و کاهش وزن ارائه دهد. ایده‌های او در این کتابِ مصور، ساده و کاربردی هستند و هرکسی می‌تواند آن‌ها را انجام دهد.

کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی‌سوزی را نشر حتمی با ترجمه‌ی پیام عباسیان مهر، پریسا پورنعمتی و سعید رضایی به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی‌سوزی

  • نیک تامینلو یکی از خلاق‌ترین مربیان بدن‌سازی دنیا است. این کتاب او فرآیند چربی‌سوزی را سرعت می‌بخشد و کمک می‌کند به فیزیک موردعلاقه‌تان برسید. (برت کُنترِراس، مربی و نویسنده)
  • نیک تامینلو در این کتاب مهارت‌ها، دانش و برنامه‌ریزی‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که خود او را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و خلاق‌ترین مربیان دنیا کرده. هرکسی که می‌خواهد فرم بدنی و سلامتش را بهبود دهد، حتماً باید این اثر را بخواند. (دن دالریمپل، مربی بدن‌سازی)

کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی‌سوزی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به ورزشکاران و علاقه‌مندان به تناسب‌اندام پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید وزن کم کنید و هم‌زمان اندامی ورزیده داشته باشید، تمرینات این مرجع می‌تواند کمک‌تان کند.

در بخشی از کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی می‌خوانیم

گرچه هر نوع فعالیت فیزیکی تأثیر مثبتی دارد ولی مزایای تمرینات هوازی در حالت پایدار از دیدگاه چربی‌سوزی اکثر اوقات به غلط و اشتباه برداشت شده‌اند. به‌خصوص که تحقیقات نشان داده‌اند فعالیت‌های هوازی نوع مناسب و مطلوبی از ورزش کردن برای چربی‌سوزی (در مقایسه با تمرینات مقاومتی) در مقیاس زمانی برابر هستند. حال، این نتایج صرفا نیمی از پازل تمرینی ما هستند چراکه شما فقط یک بدن تراشیده نمی‌خواهید بلکه یک بدن تراشیده‌ی قوی و از لحاظ ظاهری ورزشکاری می‌خواهید و برای رسیدن به بدن عضلانی و حجیم و قوی باید تمرینات مقاومتی انجام دهیم و این علت آن است که چرا محققان این گونه پژوهش‌ها بر گنجاندن تمرینات مقاومتی در برنامه‌ها برای رسیدن به یک بدن خشک عضلانی تأکید دارند.

برای اینکه متوجه شوید چرا جملات رایجی از جمله "اگر می‌خواهی چربی بسوزانی، تمرینات هوازی انجام بده" خیلی درست نیستند، ابتدا باید اطلاعات خود را در مورد اینکه تمرین هوازی با حالت پایدار چیست، تکمیل کنید. به‌محض اینکه بفهمیم که این تمرینات چه هستند، بهتر می‌توانید بفهمید که برای شما چه کار می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
راهنمای عضلات
فصل 1: مزایای چربی‌سوزی
فصل 2: تمرینات قدرتی و چربی‌سوزی
فصل 3: تغذیه برای چربی‌سوزی
فصل 4: تمرینات دایره‌ای
فصل 5: تمرینات ترکیبی
فصل 6: کمپلکس‌های تمرینی
فصل 7: تمرینات با وزن بدن
فصل 8: گرم کردن و سرد کردن برای چربی‌سوزی
فصل 9: برنامه‌های چربی‌سوزی
فصل 10: تمرینات چربی‌سوزی برای زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی
نویسنده
مترجمپیام عباسیان مهر، پریسا پورنعمتی، سعید رضایی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات275
زبانفارسی
شابک978-600-355-592-1
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی

برای دریافت کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.