معرفی و دانلود کتاب تن تن: ستاره‌ی اسرارآمیز

عکس جلد کتاب تن تن: ستاره‌ی اسرارآمیز
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: ستاره‌ی اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: ستاره‌ی اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تن تن: ستاره‌ی اسرارآمیز

کتاب تن تن: ستاره‌ی اسرارآمیز به نویسندگی هرژه، سفر اکتشافی یک گروه علمی را به نواحی قطبی برای پیدا کردن شهاب سنگی که در آن نوعی فلز جدید شناخته شده است، به تصویر می‌کشد.

تن تن: ستاره‌ی اسرارآمیز (The shooting star) نخستین کتاب از مجموعه «ماجراهای خبرنگار افسانه‌ای تن تن» است که با روایتی ساده و روان به همراه تصاویری رنگی و جالب برای کودکان به صورت کمیک ارائه شده است.

موضوع کتاب تن تن: ستاره‌ی اسرارآمیز چیست؟

در این داستان، ابتدا متوجه می‌شوید که تن‌تن علاقه زیادی به ستاره‌شناسی دارد. او هنگام قدم زدن در کنار میلو، متوجه می‌شود ستاره‌ی جدیدی کنار دب اکبر قرار دارد که اضافه است. تن‌تن با تماس با رصدخانه متوجه می‌شود شهاب‌ سنگ بزرگی در حال اصابت به کره‌ی زمین است.

با وجود اینکه شهاب سنگ به زمین نمی‌خورد و تنها از کنار آن عبور می‌کند، اما تکه‌ای از آن در اقیانوس منجمد شمالی سقوط می‌کند. تن‌تن به کمک پروفسور فوستل و کسانی که در رصدخانه کار می‌کنند به سوی محل سقوط شهاب‌ سنگ می‌روند.

پروفسور فوستل، یک فلز جدید در این شهاب سنگ کشف می‌کند و نام آن را فوستیلیت می‌گذارد. در همین حین، یک کشتی دیگر که سرمایه‌گذاران سودجو در آن هستند، برای رسیدن به این شهاب سنگ راه می‌افتند و این اکتشاف علمی، به یک رقابت تبدیل می‌شود.

درباره مجموعه تن تن:

ماجراهای تن تن و میلو از مشهور‌ترین داستان‌های مصور هرژه (Herge)، درباره اتفاقاتی‌ست که برای تن تن «خبرنگاری کاوشگر، ماجراجو و زیرک» و میلو «سگ باهوش و وفادار او» رخ می‌دهد. تن‌تن که قهرمان اصلی این داستان‌هاست اغلب به صورت تصادفی در مسیر اتفاقاتی عجیب قرار می‌گیرد و سعی می‌کند توطئه‌های پی در پی را کشف کند. در این ماجراها دوستان دیگری نیز به او کمک خواهند کرد.

داستان‌های این مجموعه سبکی رئالیستی دارند که از رویدادهای تاریخ جنگ جهانی اول و دوم آغاز می‌شوند و تا اوج جنگ سرد و رقابت دو ابرقدرت امتداد پیدا می‌کنند. شاخصه‌های تاریخی بسیاری در این داستان‌ها وجود دارد؛ گاهی هم ماجرا‌ها جنبه سیاسی دارند.

مجموعه داستان تن تن تا به حال به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه و بیش از 200 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته‌ است.

کتاب تن تن: خرچنگ چنگال طلایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های جذاب به رشته‌ی تحریر درآمده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تن تن: ستاره‌ی اسرارآمیز
نویسنده
مترجممحمد نیرومند، یوگو لوپرت
ناشر چاپیانتشارات اعجاز علم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-622-7118-07-0
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تن تن: ستاره‌ی اسرارآمیز

وحید تقی پور
۱۳۹۹/۳/۲۶
عالی. دستتون درد نکنه. کاش در نگارش کتاب بجای فونت کامران از یه فونت مناسب‌تر مثل ایران‌سنس یا ایران‌یکان استفاده میکردین.
محمدیاسین زارعی
۱۴۰۱/۵/۴
عالیییییییی بهترین کتابی که خوندم تن تن ستاره اسرار آمیز بود پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید
simon azizian
۱۴۰۰/۶/۱۱
جذاب بودن داستانهاى تن تن به خاطر روابط عمومى خوب و همفکرى کردن با دوستانش است
Hooshimin Takhtaei
۱۴۰۰/۳/۳
عالی تن تن و میلو وکاپیتان هادوک وچستر حرف ندارند🔶🔶👌👌👌👌🌹🌹🌺🌺
anesthesia null
۱۳۹۹/۶/۲۴
عالی بود ولی من هیچوقت نفهمیدم ترتیب کتاباشو... 😶😶😑
مبینا ارضی
۱۴۰۰/۶/۲۶
همه‌ی کتاب‌های تن تن عالیه😍👌🏻
null null
۱۳۹۹/۳/۹
من که خیلی خوشم اومد
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب تن تن: ستاره‌ی اسرارآمیز

برای دریافت کتاب تن تن: ستاره‌ی اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.