معرفی و دانلود کتاب تن تن: پرواز شماره 714

عکس جلد کتاب تن تن: پرواز شماره 714
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: پرواز شماره 714 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: پرواز شماره 714 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تن تن: پرواز شماره 714

کتاب تن تن: پرواز شماره 714 به قلم هرژه، ماجرای سفر تن تن و دوستانش به مقصد سیدنی جهت شرکت در یک کنفرانس فضانوردی را به تصویر می‌کشد.

تن تن: پرواز شماره 714 (Flight 714) بیست و دومین کتاب از مجموعه «ماجراهای خبرنگار افسانه‌ای تن تن» است که با روایتی ساده و روان به همراه تصاویری رنگی و جالب برای کودکان به صورت کمیک ارائه شده است.

موضوع کتاب تن تن: پرواز شماره 714 چیست؟

در این داستان می‌بینید که پرده از چهره‌ی رازآلود راستاپاپولوس برداشته می‌شود. راستاپاپولوس کمک خلبان حریصی است که چهره‌ای شبیه به گاوچران‌های مدرن تگزاس به خود می‌گیرد و همیشه به دنبال این است که پول نقد جمع‌آوری کند. شباهت میان تونل زیرزمینی که در این کتاب به آن‌ها اشاره شد و تونلی که در کتاب زندانی‌های معبد خورشید آمده به نوعی ارتباط بین عجایب کهن و موجودات ناشناخته فرا زمینی را بررسی می‌کند.

در این داستان برای نخستین بار المان‌های علمی تخیلی و همچنین ماوراء الطبیعه را در این مجموعه خواهید دید که در نهایت معمای اصلی نیز حل نشده باقی می‌ماند.

درباره مجموعه تن تن:

ماجراهای تن تن و میلو از مشهور‌ترین داستان‌های مصور هرژه (Herge)، درباره اتفاقاتی‌ست که برای تن تن «خبرنگاری کاوشگر، ماجراجو و زیرک» و میلو «سگ باهوش و وفادار او» رخ می‌دهد. تن‌تن که قهرمان اصلی این داستان‌هاست اغلب به صورت تصادفی در مسیر اتفاقاتی عجیب قرار می‌گیرد و سعی می‌کند توطئه‌های پی در پی را کشف کند. در این ماجراها دوستان دیگری نیز به او کمک خواهند کرد.

داستان‌های این مجموعه سبکی رئالیستی دارند که از رویدادهای تاریخ جنگ جهانی اول و دوم آغاز می‌شوند و تا اوج جنگ سرد و رقابت دو ابرقدرت امتداد پیدا می‌کنند. شاخصه‌های تاریخی بسیاری در این داستان‌ها وجود دارد؛ گاهی هم ماجرا‌ها جنبه سیاسی دارند.

مجموعه داستان تن تن تا به حال به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه و بیش از 200 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته‌ است.

کتاب تن تن: پرواز شماره 714 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های جذاب به رشته‌ی تحریر درآمده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تن تن: پرواز شماره 714
نویسنده
مترجممحمد نیرومند، یوگو لوپرت
ناشر چاپیانتشارات اعجاز علم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-622-7118-22-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تن تن: پرواز شماره 714

علی حسینی
۱۴۰۲/۵/۲۰
این کتاب یکی از کتاب‌های فوق العاده مجموعه کتاب‌های تن تن است که از نظر من باحال‌ترین کتابش هست و در دو زبان انگلیسی و فارسی موجود هست و قیمت بسیار عالی دارد
حسن چمن مطلق
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
ترجمه به پای ترجمه آقای خسرو سمیعی نمی‌رسه.... و زیاد خوش خط هم نیست ولی رنگ‌ها عالی هستند
simon azizian
۱۴۰۰/۵/۲۹
تن تن و داستانهایش واقعا جالب و خواندنى هستند، براى تمام سنین.
Amin Sobhi
۱۳۹۹/۳/۴
اولین سری کتابهای من. چه لذتی. چه دورانی. چه تن تنی❤
MOHAMAD Abtahi
۱۳۹۹/۱/۲۴
من عاشق کتاب‌های تن تن هستم
فربد چمبر
۱۳۹۹/۶/۲۷
کتاب خیلی خوبی بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب تن تن: پرواز شماره 714

برای دریافت کتاب تن تن: پرواز شماره 714 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.