معرفی و دانلود کتاب تن تن: سرزمین طلای سیاه

عکس جلد کتاب تن تن: سرزمین طلای سیاه
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: سرزمین طلای سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: سرزمین طلای سیاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تن تن: سرزمین طلای سیاه

کتاب تن تن: سرزمین طلای سیاه به نویسندگی هرژه، داستان بحران سیاسی دنیا برای آغاز جنگ و درگیر شدن تن تن با ماجرای نفت را به تصویر می‌کشد.

تن تن: سرزمین طلای سیاه (Land of black gold) پانزدهمین کتاب از داستان‌های جذاب و جالب مجموعه «ماجراهای خبرنگار افسانه‌ای تن تن» است که با روایتی ساده و روان به همراه تصاویری رنگی و جالب برای کودکان به صورت کمیک ارائه شده است.

موضوع کتاب تن تن: سرزمین طلای سیاه چیست؟

در این داستان می‌بینید که با اعلام تقلبی بودن بنزین‌هایی که در پمپ بنزین‌ها می‌فروشند، تن تن تصمیم می‌گیرد تا دلیل این کار را برای همه آشکار کند. به همین منظور با یک کشتی به کشورهای نفت‌خیز عربی عازم سفر می‌شود.

این کتاب در میان ماجراهای تن تن دارای جایگاه خاصی است و در واقع باید پس از عصای سحرآمیز نهمین جلد این مجموعه باشد. اما به جهت وقوع جنگ جهانی دوم، ناتمام ماند. نویسنده در سال 1948 بار دیگر نگارش این کتاب را به دست گرفت و در سال 1950 آن را منتشر کرد.

درباره‌ی مجموعه‌ی تن تن:

ماجراهای تن تن و میلو از مشهور‌ترین داستان‌های مصور هرژه (Herge)، درباره اتفاقاتی‌ست که برای تن تن «خبرنگاری کاوشگر، ماجراجو و زیرک» و میلو «سگ باهوش و وفادار او» رخ می‌دهد. تن‌تن که قهرمان اصلی این داستان‌هاست اغلب به صورت تصادفی در مسیر اتفاقاتی عجیب قرار می‌گیرد و سعی می‌کند توطئه‌های پی در پی را کشف کند. در این ماجراها دوستان دیگری نیز به او کمک خواهند کرد.

داستان‌های این مجموعه سبکی رئالیستی دارند که از رویدادهای تاریخ جنگ جهانی اول و دوم آغاز می‌شوند و تا اوج جنگ سرد و رقابت دو ابرقدرت امتداد پیدا می‌کنند. شاخصه‌های تاریخی بسیاری در این داستان‌ها وجود دارد؛ گاهی هم ماجرا‌ها جنبه سیاسی دارند.

مجموعه داستان تن تن تا به حال به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه و بیش از 200 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته‌ است.

کتاب تن تن: سرزمین طلای سیاه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های جذاب به رشته‌ی تحریر درآمده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تن تن: سرزمین طلای سیاه
نویسنده
مترجممحمد نیرومند، یوگو لوپرت
ناشر چاپیانتشارات اعجاز علم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-622-7118-09-4
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تن تن: سرزمین طلای سیاه

anesthesia null
۱۳۹۹/۵/۹
من فکر میکردم کتاب خوبی نیست!!! ولی کاملا در اشتباه بودم، این کتاب عااااااااالی است!!! 👍👍👍حتما بخونید پشیمون نمیشید👍👍❤ممنون از کتابراه
سعیده بیات
۱۳۹۹/۵/۲۸
عالی بود بینظیر بود عالی من فکر میکردم ین کتاب بده!!!!!! ولی وقتی پرس و جو کردم جواب داد گفت عالیه هرکی ندیده باید ببینه چون خیلی قشگه🥰🥰🥰🥰!!!!!!!!!!!!!
simon azizian
۱۴۰۰/۶/۱۵
تن تن سعى کرده تا در همه داستانهایش مانند شکار چى لحظه‌ها باشد، تا بتواند از تمامى فرصتها به خوبى استفاده کند.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب تن تن: سرزمین طلای سیاه

برای دریافت کتاب تن تن: سرزمین طلای سیاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.