معرفی و دانلود کتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره

عکس جلد کتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره

در کتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره به نویسندگی هرژه، برخلاف تمام کتاب‌های تن تن که قهرمانان داستان به دنبال ماجراجویی می‌روند، این بار ماجراها به سراغ قهرمانان داستان می‌آیند و آن‌ها هیچ نقشه‌ی خاصی را دنبال نمی‌کنند اما در انبوهی از واقعیت‌های گیج کننده گیر می‌افتند.

تن تن: جواهرات کاستافیوره (The Castafiore emerald: the adventure of TinTin) بیست و یکمین داستان از مجموعه «ماجراهای خبرنگار افسانه‌ای تن تن» است که با روایتی ساده و روان به همراه تصاویری رنگی و جالب برای کودکان به صورت کمیک ارائه شده است.

موضوع کتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره چیست؟

این کتاب آلبومی از کمدی اشتباه‌ها و خطاهاست. تمام چیزهایی که می‌توانند به اشتباه انجام شوند، به صورت کامل در این داستان به خطا اتفاق افتاده و رقم می‌خورند. بدون شک هنر قصه‌گویی هرژه در کتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره در اوج کارهای او قرار دارد.

داستان این کتاب از آن جا شروع می‌شود که تن‌تن، کاپیتان هادوک و پروفسور تورنسل در قصر مولینسار در حال وقت گذرانی هستند که کاپیتان از روی پله‌ به زمین می‌افتد و پایش آسیب می‌بیند.

در همین حین کاستافیوره همراه با دستیار خصوصی‌اش ایرما و آقای واگنر به مولینسار وارد می‌شوند. علاوه بر آن‌ها گروهی از کولی‌ها به قصر نزدیک می‌شوند تا برای مدتی کوتاه در آن جا اسکان داشته باشند. اما در این بین زمرد بزرگ و گران قیمت کاستافیوره دزدیده می‌شود و داستان جذاب این کتاب به روایت آن می‌پردازد.

درباره مجموعه تن تن:

ماجراهای تن تن و میلو از مشهور‌ترین داستان‌های مصور هرژه (Herge)، درباره اتفاقاتی‌ست که برای تن تن «خبرنگاری کاوشگر، ماجراجو و زیرک» و میلو «سگ باهوش و وفادار او» رخ می‌دهد. تن‌تن که قهرمان اصلی این داستان‌هاست اغلب به صورت تصادفی در مسیر اتفاقاتی عجیب قرار می‌گیرد و سعی می‌کند توطئه‌های پی در پی را کشف کند. در این ماجراها دوستان دیگری نیز به او کمک خواهند کرد.

داستان‌های این مجموعه سبکی رئالیستی دارند که از رویدادهای تاریخ جنگ جهانی اول و دوم آغاز می‌شوند و تا اوج جنگ سرد و رقابت دو ابرقدرت امتداد پیدا می‌کنند. شاخصه‌های تاریخی بسیاری در این داستان‌ها وجود دارد؛ گاهی هم ماجرا‌ها جنبه سیاسی دارند.

مجموعه داستان تن تن تا به حال به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه و بیش از 200 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته‌ است.

کتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های جذاب به رشته‌ی تحریر درآمده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره
نویسنده
مترجممحمد نیرومند، یوگو لوپرت
ناشر چاپیانتشارات اعجاز علم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-622-7118-12-4
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره

simon azizian
۱۴۰۰/۶/۴
شخصیتى مانند تن تن نمادى از یک انسان عاقل و دانا را دارد که نشان مى دهد تا زمانیکه در کارهایش به نتیجه اى نرسیده درباره کسى یا چیزى قضاوت نکند و حتى اشتباهات خود را گردن دیگران نینداخته.
Mohammad amin
۱۴۰۲/۵/۱۹
من خودم این کتابو بیشتر از اون یکی کتابا دوست دارم هم خنده داره و این که این تنها داستان تن تن که تن تن بیرون از خونه نمیره واقعا ۱۰ از ۱۰
عرفان راهدی
۱۴۰۲/۵/۲۴
کتاب جالبی بود من جلد‌های راز اسب شاخدار. جزیره سیاه. پیکارو‌ها و... رو خوندم پیشنهاد میکنم مطالعه کنید
anesthesia null
۱۳۹۹/۷/۲
من کتاب‌های تن تن را خیلی دوست دارم بخونید و لذت ببرید❤
بیژن منصور
۱۴۰۲/۳/۱۰
عالی دست طراحش درد نکنه که تونستیم دانلود کنیم اونم با کیفیت
رضا امان پور
۱۳۹۹/۴/۳۰
عالی بود کتاب هیجانی بود
هخامنش جعف
۱۴۰۰/۷/۲۶
عتراف میکنم خیلی از خواندنش لذت بردم
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره

برای دریافت کتاب تن تن: جواهرات کاستافیوره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.