معرفی و دانلود کتاب تن تن: ماجرای تورنسل

عکس جلد کتاب تن تن: ماجرای تورنسل
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: ماجرای تورنسل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: ماجرای تورنسل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تن تن: ماجرای تورنسل

کتاب تن تن: ماجرای تورنسل به قلم هرژه، داستان مخترعی به نام پروفسور تورنسل را به تصویر می‌کشد که برای ارائه یک کنفرانس علمی به ژنو می‌رود و در آن جا به وسیله‌ی جاسوسان دو کشور رقیب ربوده می‌شود.

موضوع کتاب تن تن: ماجرای تورنسل چیست؟

در این داستان می‌بینید که پروفسور تورنسل موفق می‌شود دستگاهی ماوراء صوتی اختراع کند که کاربرد نظامی هم می‌تواند داشته باشد. در پی ربوده شدن پروفسور، تن‌تن به همراه کاپیتان هادوک و میلو برای نجات او به ژنو می‌روند. به گفته بسیاری از مردم این کتاب شاهکار هرژه محسوب می‌شود.

تن تن: ماجرای تورنسل (The Calculus Affair) هجدهمین جلد از داستان‌های جذاب و جالب مجموعه «ماجراهای خبرنگار افسانه‌ای تن تن» است که با روایتی ساده و روان به همراه تصاویری رنگی و جالب برای کودکان به صورت کمیک ارائه شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی تن تن:

ماجراهای تن تن و میلو از مشهور‌ترین داستان‌های مصور هرژه (Herge)، درباره اتفاقاتی‌ست که برای تن تن «خبرنگاری کاوشگر، ماجراجو و زیرک» و میلو «سگ باهوش و وفادار او» رخ می‌دهد. تن‌تن که قهرمان اصلی این داستان‌هاست اغلب به صورت تصادفی در مسیر اتفاقاتی عجیب قرار می‌گیرد و سعی می‌کند توطئه‌های پی در پی را کشف کند. در این ماجراها دوستان دیگری نیز به او کمک خواهند کرد.

داستان‌های این مجموعه سبکی رئالیستی دارند که از رویدادهای تاریخ جنگ جهانی اول و دوم آغاز می‌شوند و تا اوج جنگ سرد و رقابت دو ابرقدرت امتداد پیدا می‌کنند. شاخصه‌های تاریخی بسیاری در این داستان‌ها وجود دارد؛ گاهی هم ماجرا‌ها جنبه سیاسی دارند.

مجموعه داستان تن تن تا به حال به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه و بیش از 200 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته‌ است.

کتاب تن تن: ماجرای تورنسل برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های ماجراجویی به رشته‌ی تحریر درآمده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تن تن: ماجرای تورنسل
نویسنده
مترجممحمد نیرومند، یوگو لوپرت
ناشر چاپی دانی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-622-7118-17-9
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تن تن: ماجرای تورنسل

simon azizian
۱۴۰۰/۶/۲
داستانهاى تن تن درباره بسیارى از مسائل امروز اجتماعى و هنرى و فرهنگى و حتى نظامى دنیاى امروز مربوط میشود.
سجاد عبیری
۱۳۹۹/۸/۱۸
کتاب ماجراهای تن تن عالی هست من کتاب هایش را خواندم عالی بود
علیرضا سهی
۱۴۰۲/۲/۱۹
تا حالا هیچوقت کتابهای تن تن رو با این کیفیت تصویر ندیده بودم. فوق العاده ست.
نیما محسنی
۱۴۰۰/۶/۴
واقعا خیلی جالب و خواندنی بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب تن تن: ماجرای تورنسل

برای دریافت کتاب تن تن: ماجرای تورنسل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.