معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی چرا آهوها می‌توانند بالا بپرند؟

عکس جلد کتاب صوتی چرا آهوها می‌توانند بالا بپرند؟
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا آهوها می‌توانند بالا بپرند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا آهوها می‌توانند بالا بپرند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرا آهوها می‌توانند بالا بپرند؟

کتاب صوتی چرا آهوها می‌توانند بالا بپرند؟ اثر می می ساموئل، افسانه‌ای کودکانه درباره آهوها و قدرت جست و خیز آن‌ها است.

در زمان‌های قدیم، آهو کوچولوی زیبایی، با آرامش در جنگلی زندگی می‌کرد. یک روز که آهو کوچولو و دوستانش، سرگرم خوردن علف بودند، ناگهان یک ببر درنده و عصبانی، از پشت درخت‌ها بیرون پرید.

او می‌خواست آهوها را بگیرد. آهوها به سرعت فرار کردند، اما ببر توانست یکی از آهوها را بگیرد. بعد از آن اتفاق، هر وقت آهوها علف می‌خوردند، ببر بدجنس از راه می‌رسید و یکی از آهوها را می‌خورد.

آهوها خیلی ترسیده بودند. آن‌ها مجبور بودند برای پیدا کردن غذا به علفزارهای دور بروند. یک روز آهوها در مزرعه، دور هم جمع شدند. آن‌ها با تعجب به یکدیگر نگاه می‌کردند و دنبال راه حلی برای این مشکل می‌گشتند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
به من بگو چرا آهوها می‌توانند بالا بپرند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرا آهوها می‌توانند بالا بپرند؟
نویسنده
مترجمزینب رضایی
راویمهرانه امروانی
ناشر چاپی دانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چرا آهوها می‌توانند بالا بپرند؟

اعظم منصوری
۱۴۰۳/۱/۲۹
کتاب صوتی چرا آهوها می توانند بالا بپرند کتابی جالب و آموزنده برای کودکان است که می می ساموئل آن را نوشته است داستان با موزیکی شاد و زیبا شروع میشود که کودکان آن را خیلی دوست دارند. داستان درباره ی شکار آهوها توسط ببرها است و آهوها برای اینکه دیگر به وسیله ی ببرها شکار نشوند نزد آهوی پیر میروند و و آهوی دانای پیر راهنمایی میکند که اگر آهوها بالاتر از ببرها بپرند دیگر توسط آن ها شکار نمیشوند به این ترتیب آهوها تصمیم میگیرند بالاتر از ببرها بپرند تا دیگر شکار ببرها نشوند و چون ببرها سنگین هستند نمیتوانند زیاد بالا بپرند و آهوها با این پرش بالا به راحتی میتوانند از دست ببرها فرار کنند. با تشکر از کتابراه و آوا رسا برای تهیه ی داستانهای زیبا و آموزنده برای کودکان.
Mm
۱۴۰۱/۶/۴
چشماتو ببند اروم بخواب،،، دنیاهات رو بساز،،، تو امید زندگی بودی کودک خوب و ناز،،، چشماتو ببند سر بزار رو پام تموم میش دردات،،، وقتی که خنده رو لب هاته بی خیالم از غم‌ها،،، میخوام بدونی عزیزتر از جونی تویی که مهربونی،،، دنیامو به پات میریزم میخوام که شاد بمونی 🌹🌹🌹🌝🌝🌝 احسنت به اهوی پیر خردمند 😁😁😁 به قول معروف مشکلات هر چه قدر بزرگ ما از اونا بزرگتریم مشکلات تبدیل میکنیم به شکلات،، برای گذر از سختی‌های زندگی باید بالا بپرید خیلی بالا 😛🤩 ببر زندگی در کمین شمارو شکار کنه ولی ما نمیذاریم،، ما بچه‌ها خیلی شجاعیم 😁😁😁😁
رقیه طالبی
۱۴۰۱/۹/۲۲
تقویت قوه تخیل کودکان، به همراه آموزش درست و مفهومی، بیان هر علتی برای هر سوالی به زبان کودکانه و استفاده از آهنگ و موسیقی دلنواز و شیرین از مهم‌ترین نکات مثبت این کتاب بود. طرفدار همیشگی آوا رسا 🌹🌹
ملیحه کلانتری
۱۴۰۳/۱/۸
اوا رسا کلا کتاب‌های خوبی داره و نکات مهمی درباره دنیای اطراف و زندگی جانواران داره اگر از نظر مفهوم هم جالب نباشند ولی با صدای جالب و تغییر صدای خوب و میکس آهنگ‌های خوب این نقص رو جبران می‌کنند
محمدرضا
۱۴۰۱/۱/۱۸
کتابی کوتاه و آموزنده است برای کودکان. گویندگی بسیار خوبی دارد با صداگذاری‌های عالی. در این کتاب صوتی به کودکان دلیل اینکه چرا آهو‌ها می‌توانند بپرند فاش میشود.
راضیه ملیحی
۱۴۰۰/۲/۶
درود بر شما🙏 داستانِ جالبی بود و خوش فکریه همراه با شجاعت رو به زبانِ ساده و ملموسِ کودکانه بیان کردین🙏 پایدار باشید 🌹
Sepid Mmm
۱۴۰۱/۶/۲۲
کتاب خوب و آموزنده‌ای بود مناسب برای رده سنی کودکان است بسیاری چیز هارا با گوش زد کردن نمیتوان به بچه‌ها آموزش داد و کتاب بهترین روش برای این کار است
زهرا کاظمی
۱۳۹۹/۸/۳۰
خیلی عالیه ممنون از کتابراه که این کتاب رو گذاشته خیلی ممنون کتاب کشنگیه ولی اگر شعر ش کمتر بود خوب بود
برهان هاتفی کیا
۱۴۰۲/۱/۷
نمرش بیسته ۲۰بسیار آموزنده عالی حتمان اینو گوش کنید کتابراه عالیه تا هالا هیچ کدوم از کتابایی که داشتم بد نبوده ممنون کتابراه
مجتبی روده کار
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
از همه عوامل کتابراه و تهیه کنندگان این کتاب صوتی تشکر میکنم. جالب بود
Soodabe Jani
۱۳۹۷/۱۱/۲
این کتاب و خیلی دوست داشتم برای پسر کنجکاو من خیلی مناسبه, ممنون رایگانش کردین
مریم داودی
۱۴۰۲/۶/۱۶
وقتی عنوان داستان با چرا یا چگونه؟ بیان می‌شود. پس بهتر است دلایل علمی و منطقی در قالب داستان کودکانه مطرح شود.
شیما شاهبختی
۱۴۰۲/۴/۱۵
من این کتاب رو خیلی دوست داشتم خیلی راوی‌اش صدای خیلی خوبی داره حتی پنج ستاره هم براش کم خیلی داستان عالی هست
Fateme Sadat
۱۴۰۱/۶/۱۶
دخترم خوشش اومد. برای من هم جالب بود و برام سوال شد که واقعا به این دلیل آهوها بلند می‌پرند☺️
الی بابائیان
۱۴۰۱/۵/۳۰
کتاب خوبی بود. طرز تفکر خلاق و چگونه فکر در مواقع خطر و غیر عادی رو به کودکان آموزش می‌دهد.
مشاهده همه نظرات 50

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرا آهوها می‌توانند بالا بپرند؟

برای دریافت کتاب صوتی چرا آهوها می‌توانند بالا بپرند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.