معرفی و دانلود کتاب تنبلی هم سخته!

عکس جلد کتاب تنبلی هم سخته!
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تنبلی هم سخته! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تنبلی هم سخته! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تنبلی هم سخته!

کتاب تنبلی هم سخته! یک داستان جذاب درباره‌ی حشره‌ی تنبلی است که مسئولیت کارهای خود را برعهده نمی‌گیرد و توقع دارد دیگران کارهایش را انجام دهند. او در طول داستان به این نتیجه می‌رسد همیشه نمی‌تواند از دیگران کمک بخواهد و باید خودش مسئول کارهای خود شود. پراگایا تومار در این کتاب سعی کرده‌ اهمیت مسئولیت‌پذیری، مستقل شدن و خوداتکایی را به کودکان بیاموزد.

کتاب تنبلی هم سخته!

وقتی خانواده همه‌ی کارهای کودک خود را انجام دهد و در همه‌ی موقعیت‌ها آماده‌ی کمک بیش‌ازحد به فرزندش است، کودک به این شرایط عادت می‌کند، با همین روش تربیت می‌شود و دیگر تلاشی برای انجام کارهای خود نمی‌کند؛ چراکه می‌داند همیشه کسی پیدا می‌شود که کارهای او را انجام دهد. بنابراین خود را به‌ زحمت نمی‌اندازد و از سنین کم، تن به انجام‌ وظیفه و مسئولیت‌پذیری نمی‌دهد. والدین باید بدانند محول‌کردن برخی از کارها به کودک در سنین پایین، علاوه بر این‌که به او نقشش در خانواده و جامعه را گوشزد می‌کنند، باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و یادگیری ابتکار عمل و استقلال کودک نیز می‌شود.

کتاب تنبلی هم سخته! (It's Not Easy Being a Lazy Bug)، در جهت آموزش مسئولیت‌پذیری و مستقل شدن کودکان نوشته و طراحی شده است. خوداتکایی، استقلال، ابتکار عمل و... درس‌های مهمی است که کودکان باید در مراحل اولیه‌ی رشد بیاموزند. این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند تا ارزش انجام کار توسط خودشان را درک کنند و از نتایج مثبتی که مستقل شدن و متکی بودن به خود دارد، آگاه شوند. کودکان باید بدانند تنبلی سودی برای آن‌ها ندارد و برای رشد شخصیت، باید به وظایف خود به‌عنوان فردی در خانواده و جامعه عمل کنند و مسئولیت کارهای خود را بپذیرند.

معرفی و دانلود کتاب تنبلی هم سخته!

پراگایا تومار (Pragya Tomar) با استفاده از زبانی طنزآمیز و شیوا، موقعیت‌های مختلفی را ترسیم می‌کند که حشره‌ی تنبل داستان، به این نتیجه می‌رسد که باید دست از تنبلی بردارد و برای انجام کارهای خودش، تلاش کند. نویسنده در پی آن است تا ارزش خوداتکایی و استقلال را با زبانی شیرین به کودکان بیاموزد.

تصاویر رنگارنگ، زنده و پرجنب‌وجوش، به جذابیت کتاب تنبلی هم سخته! افزوده است. تصویرگر به‌خوبی جنبه‌های منفی کاهلی و تنبلی و نکات مثبت و رضایت‌بخش مستقل‌بودن را به تصویر کشیده است. کودکان با دیدن تصویرسازی‌های کتاب و شنیدن داستان از زبان والدین یا مربیان، تجربه‌ی لذت‌بخشی را پشت‌سر می‌گذارند. این کتاب، می‌تواند به عنوان ابزاری برای تقویت مهارت‌های خواندن و همچنین طرح بحث درباره‌ی استقلال و ابتکار عمل و... با کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب تنبلی هم سخته برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کودکان بالای 4 سال و همه‌ی کسانی که به ادبیات کودک و نوجوان علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب تنبلی هم سخته! می‌خوانیم

یک روز، مامان و بابا گفتند که تنبلی دیگر بس است. تو دیگر بزرگ شده‌ای و خودت می‌توانی کارهایت را انجام بدهی. ما خیلی دوستت داریم، ولی بهتر است دست از تنبلی برداری.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تنبلی هم سخته!
نویسنده
مترجمعطیه سادات آل حسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-7924-46-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تنبلی هم سخته!

حدیثه طغرایی
۱۴۰۳/۲/۶
خیلی کتاب عالی و قشنگی بود هم تصویر سازی خوبی داشت هم دقیقا اکثر کارایی که این حشره میکرد دختر منم انجام میداد و باهاش ارتباط برقرار کرد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تنبلی هم سخته!

برای دریافت کتاب تنبلی هم سخته! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.