معرفی و دانلود کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری

عکس جلد کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری

جول اوستین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و کشیش مشهور، در کنار شماست تا با آموزه‌هایی که در کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری به شما ارائه نموده، در آزادسازی قدرت معنوی وجودتان و تحقق تمامی آرزوهایتان به شما یاری برساند. کتاب حاضر شما را به ایمان، مقاومت در برابر ناملایمات زندگی و درک حضور خداوند دعوت کرده و همچنین موفقیت پایدار و آرامش روحی را برایتان رقم خواهد زد.

درباره‌ی کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری

با آغاز دوران رنسانس، یعنی عصری که علوم تجربی و آزمایشگاهی بر روش‌های شهودی غلبه کردند، ایمان و دینداری رفته‌رفته از زندگی انسان‌ها رخت بربستند. انسان‌ها که خود را مدام در حال کشف و تسخیر گوشه‌گوشه‌ی دنیا می‌دیدند، گمان بردند به لطف ابزار تجربی به قهرمانانی شکست‌ناپذیر بدل شده‌اند که هیچ پدیده‌ای در دنیا توان رویارویی با آن‌ها را ندارد. بااین‌حال، زمان زیادی لازم نبود تا انسان‌ها دریابند تا چه حد در کارآیی روش‌های تجربی در اشتباه بوده‌اند. با عبور از دوران رنسانس انسان‌ها دیدند که در ازای کشف ناشناخته‌های دنیا و پیشرفت در علوم تجربی، معنویت و انسانیت خود را نیز از دست داده‌اند. با توجه به همین موضوع بود که اساتید معنوی کوشیدند با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و معنوی به کمک انسان رنجدیده و روح زخمی وی برخیزند.

جول اوستین (Joel Osteen) یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌هایی است که برای دستیابی به همین هدف، در تلاش بوده مردم سراسر جهان را با معنویت آشتی دهد و به کمک درس‌های آموزنده‌ای که دین مسیحیت در اختیار بشر داده، آرامش و شادی گمشده را به زندگی انسان‌ها بازگرداند. این بار نیز در کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری (You are stronger than you think)، سعی دارد قدرت نهفته در وجود انسان‌ها را به ایشان یادآوری نماید و راه‌هایی برای بهره‌گیری از این قدرت نامتناهی را به ایشان بیاموزد.

مشکلات بخش جدای‌ناپذیر زندگی تک‌تک ما هستند. مشکلاتی که گاه به امور نه‌چندان مهم ارتباط دارند و گاه آن‌چنان زندگی را برایمان دشوار می‌کنند که تصور می‌کنیم که دیگر توانایی ادامه‌ی زندگی را نداریم. این مشکلات ویرانگر می‌توانند به ابعاد اقتصادی، خانوادگی، عاطفی یا حتی سلامتی ما مربوط باشند. بااین‌حال، خداوند مهربان و دانایی که یکایک ما را آفریده و از چندوچون زندگی‌مان اطلاع کامل دارد، چطور ممکن است مشکلاتی را پیش رویمان قرار دهد که توانایی شکست دادن آن‌ها را نداشته باشیم؟ به اعتقاد نویسنده، مشکلاتی که هریک از ما در زندگی تجربه می‌کنیم، درست به اندازه‌ی توانایی‌هایمان هستند. اگر در مواجهه با مشکلات احساس می‌کنیم قدرت رویارویی با آن‌ها را نداریم، به این دلیلی نیست که حقیقتاً ضعیف و ناتوانیم. دلیل اصلی چنین احساسی این است که از گنجینه‌ی توانایی‌های خود بی‌خبریم. خداوند پیش از اینکه مشکلات را به زندگی ما دعوت کند، قدرت مواجهه با آن‌ها را نیز در سرشت ما قرار داده. تنها لازم است با آگاهی به سوی دنیای درونی خود گام برداریم و قدرت‌ بی‌انتهای وجودی‌مان را بشناسیم.

جول اوستین در کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری به شما یادآوری می‌کند که اگر سراسر زندگی‌تان با تاریکی‌های اندوه و ناامیدی احاطه شده، بازهم دست از تلاش برندارید. تاریکی دنیای شما دلیلی بر وجود نور نیست. روشنایی شفابخش در همین نزدیکی‌هاست. تنها لازم است از تاریکی‌ها گذشته و به سوی آینده‌ای سرشار از نور گام بردارید. غلبه بر ترس‌ها و افزایش اعتماد‌به‌نفس دو هدف ارزشمندی هستند که تمامی فصول این کتاب شما را به سوی آن‌ها فرامی‌خوانند. با برکت و محبتی که خداوند در قلب شما قرار داده، دیگر هیچ دلیلی برای ترس و تردید وجود ندارد. اگر بدانید نیروی درون شما می‌تواند منبع بی‌کرانی برای زیباترین احساسات دنیا، اعم از بخشش، شجاعت، مهربانی و... باشد، آیا بازهم از کمبود اعتماد‌به‌نفس رنج خواهید برد؟ البته که نه. اگر خودتان را بشناسید و با توانایی‌هایتان در بزنگاه‌های زندگی آشنا شوید، دیگر هیچ مشکلی شما را به دلهره نمی‌اندازد و هیچ مسئله‌ای ذره‌ای از اعتماد شما به نیروی درونتان نمی‌کاهد.

جول اوستین در کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری مانند دیگر آثارش، پیوسته به حکایت‌ها و داستان‌های کتاب مقدس رجوع کرده و سعی دارد از این طریق اندیشه‌ی معنوی را در وجودتان نهادینه کند. اگرچه آموزه‌های مسیحیت استخوان‌بندی آثار این نویسنده را می‌سازند اما مطالعه‌ی آن‌ها برای خوانندگان مسلمان هرگز ناخوشایند نخواهد بود. اگر می‌خواهید به قدرت روحانی وجودتان پی ببرید و در برابر مشکلاتی که به سمتتان هجوم می‌آورند، استقامت بیشتری از خود نشان دهید، کتابی که پیش رو دارید، بهترین راهنمای ممکن در این مسیر خواهد بود.

این کتاب آموزنده و روان‌شناختی را زهرا حسنی به فارسی برگردانده و نشر یوشیتا نیز آن را به چاپ رسانده است.

کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری برای چه کسانی مناسب است؟

برای اینکه از طریق خودآگاهی به خودسازی و اعتماد‌به‌نفس لازم در جهت دستیابی به اهداف و آرزوهایتان برسید، کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری راهنمایی‌های ارزشمندی را برایتان تدارک دیده که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید بیش‌از‌پیش به ارزش‌های وجودی خودتان پی ببرید و زندگی‌ای مملو از موفقیت‌های چشم‌گیر را تجربه کنید.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اوستین (1963)، نویسنده‌ی پرفروش، سخنران و همچنین کشیش ارشد کلیسای لیک‌وود است که می‌کوشد در آثار خود، مخاطبانش را با معنویت و آرامش آشنا سازد. سخنرانی‌های انگیزشی اوستین که از سوی میلیون‌های بیننده در سراسر جهان دنبال می‌شوند او را به یکی از محبوب‌ترین اساتید خودسازی و خودیاری بدل کرده‌اند. کتاب‌های وی نیز به همین اندازه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند و در صدر پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارند.

جالب است بدانید که جول اوستین در سال 2006 به‌عنوان یکی از ده انسان تأثیرگذار در دنیا معرفی شده است. عناوینی از جمله: «تفکر بهتر زندگی بهتر»، «10 قانون موفقیت جول اوستین»، «قدرت من هستم»، «درخواست بزرگ داشته باشید» و «می‌توانی اگر بخواهی» شماری از مشهورترین کتاب‌های اوستین محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری می‌خوانیم

تلاش ما برای خرید مرکز کامپک سه سال طول کشید. پس از اینکه رأی شورای شهر را به دست آوردیم، شرکت املاک و مستغلات بزرگ، شکایتی را تنظیم کرد تا ما را از مهاجرت باز دارد. آن‌ها بزرگ‌ترین مالیات‌دهندگان در تگزاس بودند؛ مثل این بود که حضرت داوود در مقابل جالوت بود. در ابتدا باعلاقه برای خواسته‌ام اقدام کردم. دعا کردم، به خدا توکل کردم و محکم ایستادم، اما هفته‌ها گذشت و اوضاع تغییر نکرد، سپس ماه‌ها. بعد یک سال گذشت، بعد دو سال؛ کم‌کم خسته شدم. خستگی نبرد شروع شد. این امر به این معنا نیست که ما قوی نیستیم، بلکه به این معنی است که فقط از جنگیدن خسته می‌شویم. فکر کردم، آن‌ها خیلی بزرگ‌تر از ما هستند، منابع بسیار بیشتری دارند؛ می‌توانند این موضوع را سال‌ها طول دهند. خدا می‌فهمد که ممکن است خسته شویم. می‌داند که زندگی ممکن است ما را خسته کند. به همین دلیل است که می‌گوید: «من به خسته‌ها نیرو خواهم داد. قدرت ضعیفان را زیاد خواهم کرد».

به‌خاطر احساس خستگی خود را سرزنش نکنید! خودتان را تحقیر نکنید؛ چون قرار نیست همیشه قوی باشید. شما انسان هستید. خدا از شما توقعی ندارد؛ می‌گوید: «وقتی ضعیف باشی، من وارد عمل می‌شوم؛ تو را قوی می‌کنم. به تو قدرت می‌دهم که از هر ارابه‌ای پیشی بگیری.» برخی می‌گویند: «خب، جول، مدت زیادی است که خسته شده‌ام، ناامید شده‌ام و هیچ تغییری نمی‌بینم.» زمان شما فرا می‌رسد. اگر قدرت خاصی در راه نبود با این مشکل مواجه نمی‌شدید. خدا شما را فراموش نکرده است. می‌بیند که شما چه می‌کنید. شب‌های تنهایی را می‌بیند، کشمکش‌ها را می‌بیند، همه آن مواقعی را می‌بیند که راه‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اید؛ اما در حال افزایش قدرت شماست. مخالفت ممکن است هنوز تغییر نکرده باشد، اما شما شور و اشتیاقی جدید خواهید داشت، در برابر آنچه می‌خواهد جلوی شما را بگیرد، قدرتی محکم داد تا قوی بایستید و دوام بیاورید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
فصل اول: شما قوی‌تر از افکار خود هستید
قهرمان توانا محکم بایست
استعدادهای درون خود را کشف کنید
شما قدرت انجام‌دادن کارها را دارید
ظرفیت کامل خود را کشف کنید
خدای متعال به شما زندگی بخشیده است
فصل دوم: خدا را به‌ سختی‌هایتان دعوت کنید
با شما به وسیله سیلاب
با شما در آتش
با شما در زمان مواجهه با مشکل
با شما در سختی‌ها
با شما در رویارویی با بدرفتاری
با شما در رویارویی با بی‌عدالتی
چه کسی در قایق شماست؟
فصل سوم: پیروزی در تاریکی آغاز می‌شود
چه کسی می‌تواند جلوی طلوع خورشید را بگیرد؟
لحظه‌ای که ستایش را شروع می‌کنید
از نیمه‌شب گذشته‌اید
نور در راه است
از آنچه می‌بینید متاثر نشوید
بدانید که ناجی شما حیّ و حاضر است
نشانه‌ای که دو برابر می‌شود
فصل چهارم: مبارزه برای آینده‌ خود
این نبرد شما نیست
دشمن بر شما پیروز نخواهد شد
ناملایمات، نشانۀ عظمت است
به این دلیل است که شما یک هدف دارید
وقتی نمی‌توانید برای خودتان بجنگید
اتفاقی بزرگ‌تر در راه است
فصل پنجم: قدرت ویژه در راه است
قدرت برای پیشی‌گرفتن از برخی ارابه‌های آتش
قدرت برای رفع خستگی
بادهای ثانویه در حال وزیدن است
فرشتگان در حال ظهوریافتن
پیروزی در روح شما دمیده شده است
افراد مناسب در زمان مناسب
وقتی حس می‌کنید غرق مشکلات هستید
فصل ششم: می‌گویید چه کسی هستید؟
شما همانی هستید که خود می‌گویید
شما انسانی معمولی نیستید
شما از آن چیزی که فکر می‌کنید، فراتر هستید
شما یک قهرمان توانا هستید
شما از چیزی که فکر می‌کنید به آن نیازمندید، بی‌نیازید
فصل هفتم: برای مقاومت خلق شده‌اید
همه‌چیز دربارۀ شما با دقت برنامه‌ریزی شده است
شما طبقات بیشتری در خود دارید
نبرد را در ذهن خود از دست ندهید
یک آسمان‌خراش در شما وجود دارد
توانایی شما به‌اندازۀ کافی است
شما زیرساختی دارید که شما را بالاتر می‌برد
فصل هشتم: غلبه بر خستگی
اجازه ندهید خستگی وارد شود
به قدرت او پایبند باشید
بر بال‌هایی مثل بال‌های عقاب سوار شوید
متعادل زندگی کنید
مراقب معبد خود باشید
فصل نهم: شما هنوز هم قرار است به آن جا برسید
ایمان را با وعده‌ها درآمیزید
شما پولس رسول هستید
اجازه ندهید طوفان شما را از یاد خداوند غافل کند
مجبور نیستید قایقی داشته باشید
چنگ انداختن به قطعات شکسته
با اشتیاق به راهتان ادامه دهید
آنچه از شما باقی می‌ماند، همان چیزی است که نیاز دارید
فصل دهم: ایمان شما
شما می‌توانید قدرت خدا را فعال کنید
ایمان خود را بیان کنید
ایمانتان را حفظ کنید
صداهای منفی سعی می‌کند ایمان شما را سست کند
کت گدایی را از تن به درآورید
باایمان راه بروید
فصل یازدهم: با وجود همه‌ی مشکلات
در مواجهه با حقایق متوقف نشوید
محدود ذهنیتی نداشته باشید
اجازه ندهید شرایط، شما را از یاد خدا غافل کند
برگردید و دوباره آزمایش کنید
فصل دوازدهم: می‌دانم که خداوند با من است
نیرویی برای ایمان شما
مأموریت شما را با موفقیت به پایان خواهد رساند
شما یک محافظ و نگهبان دارید
به سابقۀ خود نگاه کنید
هرگز وقایع شگفت‌انگیز را فراموش نکنید
فصل سیزدهم: بادهای داغ آزمایش
فقط مقاومت کنید
بگذارید ریشه‌هایتان عمیق شود
برای پیشرفت آماده می‌شوید
ساعت نهم شما در راه است
فصل چهاردهم: به راه‌رفتن ادامه دهید
معجزه خداوند در اطاعت است
پاهای خود را خیس کنید
وقتی آب‌ها شکافته نمی‌شود
عقب‌نشینی نکنید
معجزه، در طی چند مرحله رخ می‌دهد
فصل پانزدهم: احاطه‌شده با حق‌تعالی
چشم دل خود را باز کنید
مرد چهارم در آتش
دیوار محافظ
فرشتگان مراقب شما هستند
جرأت باور کردن
قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری
نویسنده
مترجمزهرا حسنی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-5911-10-9
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری

رقیه اخوان زاده
۱۴۰۲/۸/۲۶
کتاب خوبی بود. اگه بخواهیم معنی مفاهیمش رو معادل سازی کنیم بیشتر شبیه یه چیزی درمورد توکل بخدا در دین خودمون بود. منتهی نمیدونم با مفاهیم گسترده اینچنینی در کتب دینی و روانشناسی اسلامی خودمون اساسا چرا باید در یه سایت کتاب از کتبی با نظرات یه کشیش با مثال‌هایی از رهبران یهودی و مسیحی استفاده بشه؟ و درسته سایت باید کامل جامع باشه اما جای خالی کتب دینی خودمون حس میشه علی الخصوص در بخش تبلیغات سایت. تشکر
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری

برای دریافت کتاب تو از چیزی که فکر می‌کنی قوی‌تری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.