معرفی و دانلود کتاب صوتی محدودیت صفر

عکس جلد کتاب صوتی محدودیت صفر
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی محدودیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی محدودیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی محدودیت صفر

جو ویتالی، استاد هواپونوپونو مدرن، به همراه ایهالیا کالاهولن، روان‌شناس بالینی، به شما نشان می‌دهد که چگونه به ثروت، سلامتی، آرامش و خوشبختی دست یابید. کتاب صوتی محدودیت صفر کمک می‌کند تا ذهنتان را از هر مانعی پاک‌سازی کرده و راه را برای تحقق اهداف و آرزوها باز کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی محدودیت صفر

آیا هرچه تلاش می‌کنید به نتیجه نمی‌رسید؟ یا فکر می‌کنید راه موفقیت بسیار طولانی و هدفتان دور از دسترس است؟ شاید این بار اگر به‌جای جست‌وجوی مشکلات و موانع در بیرون، ریشه‌ی مشکل را در درون خود واکاوی کنید، نتیجه بسیار متفاوت باشد. ما انسان‌ها همیشه عادت داریم علت عدم موفقیتمان را به عوامل بیرونی نسبت دهیم؛ در بسیاری مواقع نیز چنین نسبتی درست از آب درمی‌آید. اما اگر بپذیریم این موانع بیرونی همیشه وجود دارند و از اراده‌ی ما خارجند، آن‌وقت دیدگاهمان نسبت به حل مشکل متفاوت می‌شود. اگر به درکِ این نکته برسیم که بسیاری از محدودیت‌ها تنها در ذهن ما هستند و در جهانِ بیرون واقعیت ندارند، آن‌وقت از شرِ آن‌ها خلاص می‌شویم. کتاب صوتی محدودیت صفر (Zero Limits) با استفاده از روش بومیان هاوایی، راهِ رسیدن به موفقیت شخصی و شغلی را هموار می‌سازد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی محدودیت صفر

جو ویتالی (Joe Vitale)، یکی از چهره‌های سرشناسِ حوزه‌ی توسعه‌ی فردی و قانون جذب، به همراه ایهالیا کالاهولن (Haleakala Hew Len) از روشی پرده ‌برمی‌دارند که هواپونوپونو نام دارد. در این روش، ناخودآگاه انسان از محدودیت‌هایی که او را اسیر کرده‌اند، پاک‌سازی می‌شود و او قادر خواهد بود بیداری معنوی را تجربه کند و به هرچه در ذهن دارد رنگ تحقق بخشد. هواپونوپونو هدیه‌ای بزرگ است که به شما امکان می‌دهد با الهامات درونی خویش ارتباط برقرار کنید و خواستار آن باشید که در هر لحظه خطاهایتان را در افکار، گفتار یا اعمالتان پاک سازد. اساساً این روش درمورد آزادی و رهایی کامل از گذشته‌ی تاریک است. در کتاب صوتی محدودیت صفر همچنین از راز شفای بیماران روانی توسط دکتر ایهالیا کالاهولن پرده برداشته شده است.

کتاب صوتی محدودیت صفر نوشته‌ی شخصی است که خود زمانی بی‌خانمان بود و اکنون نویسنده‌ی میلیونر کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود. زندگی شخصی نویسنده در کنار بینش عمیق او نسبت به زندگی و روشِ کاربردی هواپونوپونو، کتاب صوتی محدودیت صفر را به راهی برای شکستنی محدودیت‌های درونی تبدیل کرده است. جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن معتقدند هیچ امر ناشدنی در جهان وجود ندارد و فقط کافی است انسان برای رسیدن به هرچه می‌خواهد نقاط قوت و ضعف خود را بازشناسد و در تعدیل و تقویت آن‌ها بکوشد. روش هواپونوپونو در یک کلام، ذهن شما را آزاد می‌کند تا راه‌های جدید و غیرمنتظره‌ای برای به دست آوردن آنچه از زندگی می‌خواهید پیدا کنید.

به‌طور کلی، جو ویتالی و ایهالیا کالاهولن در کتاب صوتی محدودیت صفر به خوانندگان می‌گویند هواپونوپونو چیست، از کجا آمده و چه پیامی دارد. نشر صوتی یوشیتا اقدام به نشر این کتاب صوتی با گویندگی سحر بیرانوند کرده است. زهرا حسنی ترجمه‌ی این اثر را بر عهده داشته.

نکوداشت‌های کتاب صوتی محدودیت صفر

  • این کتاب قادر به بیدار کردن بشریت است. ده نسخه از آن را تهیه کنید، یکی برای خودتان و نُه‌تای دیگر برای هدیه به دیگران. (دبی فورد، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • این کتاب پتانسیل آن را دارد که به فقر، جنگ و آسیب‌های زیست‌محیطی پایان دهد. (مارک گیترل)
  • کتاب صوتی محدودیت صفر به ناگاه تمام الگوهای قدیمی موفقیت را ویران می‌کند و تنها یک روش ساده و کاربردی را جایگزین قرار می‌دهد. با خواندن این کتاب آماده‌ی سفری چالش‌برانگیز و الهام‌بخش شوید. (کریگ پرین)

کتاب صوتی محدودیت صفر ‌برای چه کسانی مناسب است؟

آیا شما هم جهان را با وجود سلامتی، شادی، موفقیت و ثروت جای بهتری می‌دانید؟ برای دست‌یابی به تمام این موارد، گوش سپردن به کتاب صوتی محدودیت صفر را به تعویق نیندازید.

در بخشی از کتاب صوتی محدودیت صفر می‌شنویم

پیام دکتر هولن را به بهترین نحو ممکن به خاطر سپردم؛ اما هنوز می‌خواستم چیزهای بیشتری یاد بگیرم. همیشه برای درک و دریافت ایده‌های جدید با آغوش باز استقبال می‌کنم؛ درحالی‌که در صندلی‌های ردیف اول همایش نشستم، کم‌کم احساس کردم تنها کارم در زندگی گفتن «دوستت دارم» به همه‌ی چیزهایی است که با آن‌ها مواجه می‌شوم؛ خواه آن چیز به نظرم خوب باشد یا بد. هرچه بیشتر بتوانم برنامه‌های محدودیت را از بین ببرم، بیشتر می‌توانستم به وضعیت صفر نزدیک شوم و آرامش را برای کره‌ی زمین به ارمغان بیاورم.

مارک پیام همایش را به خوبی درک نمی‌کرد. می‌خواست این پیام را با رویکرد منطقی توجیه کند. برای من روشن شد که ذهن هیچ تصوری از آنچه اتفاق می‌افتد، ندارد؛ بنابراین تلاش برای یافتن توضیح منطقی با شکست روبه‌رو می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
تیتراژ
4 دقیقه
پیشگفتار
16 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
آغاز ماجراجویی
16 دقیقه
پیدا کردن عجیب‌ترین درمانگر دنیا
13 دقیقه
اولین گفت‌وگوی ما
26 دقیقه
حقیقت تکان‌دهنده درباره‌ی نیت‌ها
30 دقیقه
استثناها کدام است؟
37 دقیقه
دوستت دارم
25 دقیقه
غذا خوردن با خداوند
18 دقیقه
چگونه به نتایج سریع‌تری برسیم؟
34 دقیقه
چگونه ثروت بیشتری به دست آوریم؟
23 دقیقه
ذهن‌های شکاک می‌خواهند بدانند
43 دقیقه
انتخاب نوعی محدودیت است
32 دقیقه
سیگار، همبرگر و کشتن روح الهی
24 دقیقه
حقیقت پشت داستان
16 دقیقه
کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی محدودیت صفر
نویسنده،
مترجمزهرا حسنی
راویسحر بیرانوند
ناشر صوتیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی محدودیت صفر

شهلا زارعی
۱۴۰۳/۱/۲۴
کتاب جالبیه، روش این کتاب و درکش شاید سخت باشه اما میشه با کمک این روش به ارامش ذهنی دست یافت صدای گوینده عالیه و به نظرم یک بار گوش دادن یا خواندن این کتاب خالی از لطف نیست
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی محدودیت صفر

برای دریافت کتاب صوتی محدودیت صفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.