معرفی و دانلود کتاب تو، من، همه چیز

عکس جلد کتاب تو، من، همه چیز
قیمت:
۳۱,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو، من، همه چیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو، من، همه چیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو، من، همه چیز

کتاب تو، من، همه چیز رمانی خواندنی و تکان‌دهنده است. کاترین آیزاک در این کتاب، ضمن روایت داستانی عاشقانه و دلخراش، ماجرای مادری را بازگو می‌کند که به دیدار معشوق سابقش رفته است. آیزاک در این رمان عزم یک مادر برای یافتن شادی خانواده‌اش را ترسیم می‌کند. گفتنی است که نویسنده برای این کتاب جایزه‌ی بهترین کتاب رمانتیک سال (RoNa's) را از آن خود کرده است.

درباره‌ی کتاب تو، من، همه چیز

داستان کتاب تو، من، همه چیز (You Me Everything) در حومه‌ی فرانسه ضمن یک تعطیلات تابستانی رقم می‌خورد. جایی که جس و پسر ده ساله‌اش ویلیام برای گذراندن تابستان انتخاب کرده‌اند، مکانی است در دل تپه‌هایی بلند و آفتاب‌گیر. آدام -دوست‌پسر سابق جس و پدر ویلیام- در این منطقه صاحب یک هتل شده است. جس امیدوار است عشق پدر-فرزندی در رابطه‌ی ویلیام با پدرش محقق شود.

کاترین آیزاک (Catherine Isaak) نویسنده‌ی بریتانیایی، کتاب تو، من، همه چیز را از مفاهیمی چون عشق، از خودگذشتگی، مسئولیت‌پذیری و امیدواری غنی کرده است و شخصیت‌های رمان خود را به‌گونه‌ای توصیف می‌کند که نشان دهد کلید به دست گرفتن همه چیز و قدرت چیره شدن بر مشکلات و دشواری‌های زندگی، از خلال تلاش آن‌ها عبور می‌کند. نقش گرفتن و قبول مسئولیت از طرف افراد است که می‌تواند همه‌چیز را دگرگون کند. همه‌چیز به نقش کاراکترها وابسته است و ورق می‌تواند در لحظات واپسین برگردد و بازی زندگی را تغییر دهد.

خلاصه‌ی کتاب تو، من، همه چیز از این قرار است که دوست‌پسر سابق جس و پدر ویلیام که آدام نام دارد، در فرانسه یک هتل زیبا را در یک قلعه‌ی بازسازی‌شده اداره می‌کند. آیزاک باغ‌های سرسبز، استخری زیبا، غذاهای لذیذ فرانسوی و فهرستی بی‌پایان از شراب‌های هتل را توصیف می‌کند. زمان زیادی از آخرین دیدار جس و آدام گذشته است. جس پس از مدت‌ها بی‌خبری، با آدام مواجه می‌شود. او از چیزهایی که آدام به دست آورده غافلگیر می‌شود؛ اما آمدن او به اینجا علت و ضرورت دیگری دارد: جس می‌خواهد پیوند آدام با پسرش شکل دیگری بگیرد و آدام به ویلیام علاقه و توجه نشان دهد. اما آدام نظر دیگری دارد. او ایده‌های متفاوتی در سرش می‌پروراند و دوست‌دختر جدیدی دارد. به نظر نمی‌رسد او صرفاً به خاطر اینکه جس و ویلیام در صحنه‌ی زندگی‌اش ظاهر شده‌اند، تمایل داشته باشد عادات زندگی‌اش را تغییر دهد.

معرفی و دانلود کتاب تو، من، همه چیز

جس متعجب نمی‌شود؛ اما ویلیام -که شتابان آمده است تا پدرش را ببیند- چیزی جز گذراندن اوقاتش با آدام نمی‌خواهد. گویی آدام برای او حکم یک بت، یک خدا را دارد. جس که همین حالا هم از رازی که در سینه دارد رنج می‌برد، نمی‌تواند به آدام اجازه دهد پسرشان را ناامید کند. رازی که هیچ‌کس -به‌ویژه ویلیام- نباید آن را کشف کند. در این کتاب، تکاپو و تلاش یک زن برای نجات خانواده‌اش، مخاطب را متأثر می‌کند. باید گفت که کتاب تو، من، همه چیز رمانی‌ست که در عین دلخراش بودن، با سویه‌هایی امیدوارکننده همراه است و همین موضوع، کشش داستان را دو چندان می‌کند.

کتاب تو، من همه چیز پس از انتشار به بزرگ‌ترین موفقیت کاترین آیزاک تبدیل شد و تاکنون به 24 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده است. این کتاب را حدیثه آقابگلو ترجمه کرده و انتشارات راه طلایی به چاپ رسانده است.

افتخارات کتاب تو، من، همه چیز

  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب رمانتیک سال (RoNa's)
  • از آثار منتخب باشگاه کتاب RICHARD & JUDY

نکوداشت‌های کتاب تو، من، همه چیز

  • مطالعه‌ی این رمان بسیار لذت‌بخش است. (Goop)
  • وجوه کمیک و درام این رمان، در نهایت چنان منقلبتان می‌کند که دل‌شکستگی حاصل از آن، تا مدت‌ها بعد با شما خواهد ماند. (Marie Claire)
  • خواندن این کتاب برای کسانی که طرفدار پسرهای فرانسوی هستند یا عاشق روایت‌هایی می‌شوند که در فضای کشور فرانسه شکل می‌گیرد، الزامی است! (Brightly)
  • یک رمان تکان دهنده و شگفت‌انگیز درباره‌ی عشق و والدگری، اضطراب و امید. خوانندگانی که عاشق «من پیش از تو» از «جوجو مویز» بوده‌اند، قطعاً درگیر داستان جس و آدام می‌شوند. (Booklist)
  • عاشقانه‌ای لطیف و طناز از یکی از صداهای جدید ادبیات رمانتیک. (Kirkus Reviews)

کتاب تو، من، همه چیز برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب، به طرفداران رمان‌های عاشقانه به شدت پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب تو، من، همه چیز می‌خوانیم

به‌عنوان یک فرد دل‌ربا چنان جایگاهی در میان کلاسمان پیدا کرد که عقل از سر دختران باهوش برده بود. من هم یکی از آن‌ها بودم. با این تفاوت که کل سال اول دانشگاه، به‌صورت نامحسوس در گوشه‌ای از سالن کنفرانس می‌نشستم. ولی بالاخره وقتی در تعطیلات تابستانی به سفر دور تایلند رفتیم، از احساسی که نسبت به او داشتم برای بکی تعریف کردم. در آن‌جا بکی نصف‌شب‌ها در دریا شنا می‌کرد و یک گروه سه‌نفره با دو تا از مغازه‌دارهای سوئدی تشکیل داده بود که هرروز صبح ساعت یازده بیدار شده و شروع به کشیدن سیگار می‌کردند. من به‌شخصه ترجیح می‌دادم در آن ساعت‌ها قهوه بنوشم، یا به سراغ قایق پدالی بروم و یا با خانم محترمی که در شهر دانست بل آشنا شده بودم صحبت کنم، کسی که همیشه بعد از تماشای فیلم پادشاه و من می‌آمد.

بکی گفت: «نمی‌دونم چرا نمی‌ری و با خودش حرف نمی‌زنی.» انگار برای من مثل او به این سادگی نبود. در عوض با شروع سال دوم دانشگاه، با پسر خوبی به نام کارل وارد یک رابطه‌ی ساده شدم که حالا در کار بیمه‌گری برای خودش کسی شده است. این را از آن‌جایی فهمیدم که چند سال پیش در یک برنامه‌ی تلویزیونی حضور داشته و به خانمی که در مسافرت، ناخن پایش در گوشت فرورفته و به دلیل نخواندن بخش کوچک قوانین سفر، خرج زیادی برایش تراشیده بود راهکار ارائه می‌داد. رابطه‌ی ما خیلی طول نکشید. بعد از کریسمس به‌هم زدیم و هیچ‌کدام‌مان هم ضربه‌ی چندانی نخوردیم. چندهفته بعد، در ساعت‌های پایانی یک شب از شب‌های ماه ژانویه، خودم را روی سکوی رقص کلوپ شبانه‌ای دیدم که صدای آهنگ‌هایش در قفسه‌ی سینه‌ام می‌کوبید و رقص نورش مغزم را روشن و خاموش می‌کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو، من، همه چیز
نویسنده
مترجمحدیثه آقابگلو
ناشر چاپیانتشارات راه طلایی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات392
زبانفارسی
شابک978-622-98182-3-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو، من، همه چیز

Fatemeh hamzei
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
پایان کتاب رو دوست داشتم، به عنوان یک زن از روحیه‌ی قوی و قدرتمند مادر داستان و مادرِ مادرِ داستان درس خوبی گرفتم، این که تا وقتی زنده‌ایم و از نعمت سلامتی برخوردار باید قدر لحظات زندگی رو بدانیم و به خودمون اجازه بدهیم از خوشی‌ها لذت ببریم
طیبه حسینی
۱۴۰۳/۱/۵
از وقتی کتاب رو دست گرفتم تا پایان نتونستم زمین بگذارمش. قلم نویسنده گیرا، موضوع جذاب و از تصویر پردازی خوبی برخوردار بود در ضمن پایان منطقی داستان هم از محاسن این کتاب بود، متاسفانه اشکالات تایپی از شیرینی مطالعه این کتاب کم‌می کرد.
نرگس صیادی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
کتاب ساده و روان و احساسی بود با پایانی خوش و این که نیروی با هم بودن و پشت هم بودن بزرگترین نیروی طبیعته که میشه باهاش کوه رو هم جابجا کنی
Arad Hashemi
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب خوبی بود موضوعش خوب بود تقریبا جذابیت داشت اما نه انچنان که انتظار داشتم، در کل ارزش یک بار خواندن دارد.
مرضیه
۱۴۰۳/۲/۵
جالب بود فکر کردم آخرش بد تموم میشه اما خوشبختانه خوب تمام شد. کلا قصه عاشقانه بود
I
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
داستان رو می‌خوانید ولی زیاد لذت بخش نیست. ترجمه بسیار روانی داره.
ثنا سلطانی
۱۴۰۳/۱/۲۴
بسیار کتاب عالی و اینکه خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم
هنگامه هاشمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
خوب بود کتاب خوبیه من دوست داشتم
Sana
۱۴۰۳/۱/۶
داستان فوق العاده
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب تو، من، همه چیز

برای دریافت کتاب تو، من، همه چیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.