معرفی و دانلود کتاب توی یک شب خیلی سرد

عکس جلد کتاب توی یک شب خیلی سرد
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توی یک شب خیلی سرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توی یک شب خیلی سرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توی یک شب خیلی سرد

کتاب توی یک شب خیلی سرد (داستان سه بچه گربه و مادرشان)، نوشته‌ی الهام خطیبی، مخصوص گروه سنی ب و ج است. این داستان درباره سه بچه گربه کوچک است که در یک شب سرد زمستانی طی حوادثی خانه خود را از دست می‌دهند.

بچه‌ها و مادرشان مجبور می‌شوند در هوای خیلی سرد، در حالی‌که برف شروع به باریدن کرده است دنبال یک خانه گرم و امن جدید بگردند. در خیابان‌های تاریک و خلوت در حالی‌که خطراتی مثل سگ‌های ولگرد گرسنه و... در کمین آن‌هاست.

آیا در کتاب توی یک شب خیلی سرد (داستان سه بچه گربه و مادرشان)، ناامیدی، تنهایی و ترس، گربه کوچولوها و مادرشان را شکست می‌دهد یا آنها موفق می‌شوند یک خانه گرم و امن جدید پیدا کنند و دوباره کنارهم، به آرامش و خوشبختی برسند؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول:دزدها
فصل دوم: پلیس ها
فصل سوم:سگ پشمالو
فصل چهارم: خانه گرم و امن جدید
تماس با نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توی یک شب خیلی سرد
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات23
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توی یک شب خیلی سرد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب توی یک شب خیلی سرد

برای دریافت کتاب توی یک شب خیلی سرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.