معرفی و دانلود کتاب جانوران پلید

عکس جلد کتاب جانوران پلید
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جانوران پلید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جانوران پلید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جانوران پلید

کتاب جانوران پلید نوشته‌ی رولد دال از جمله کتاب‌های آموزنده و بسیار سرگرم‌کننده است که در قالب اشعاری کودکانه و فرح‌بخش و با زبانی طنز، کودکان را با حیوانات وحشی و ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌کند و به فرزند شما در مورد حیات وحش و جانوران خطرناک، آگاهی می‌دهد. کوئنتین بلیک، برنده‌ی جایزه‌ی تصویرگری هانس کریستین آندرسن، برای اشعار این کتاب تصویرگری کرده است.

درباره‌ی کتاب جانوران پلید

رولد دال در کتاب جانوران پلید، شعرهای بامزه‌ای را برای کودکان روایت می‌کند. در طول این اشعار، کودک شما با داستان جانوران وحشی و ترسناک همراه می‌شود و آن‌ها را می‌شناسد. هنوز بر کسی روشن نیست که نویسنده در کتاب جانوران پلید (Dirty Beasts) با ترس و لرز انداختن به جان بچه‌ها، می‌خواهد آن‌ها را هوشیار کند یا به خنده بیندازد! رولد دال (Roald Dahl) قصه‌گو و داستان‌پردازی نابغه و شوخ‌طبع است که حرف اول را در جهان می‌زند. او از طنز مختص به خودش پیروی می‌کند و سبک منحصر‌به‌فردی دارد. او در این کتاب، قافیه‌های خنده‌داری را ردیف کرده است. جانوران پلید در شعرهای کمیک بی‌سر و ته او، کارهای بی‌معنی و مضحکی انجام می‌دهند که خواننده را به خنده وا می‌دارد؛ مثلاً ما با تمساحی مواجه هستیم که بهترین اتفاق روز شنبه‌اش خوردن شش بچه‌ی آبدار است و دوست دارد سه دختر و سه پسر برای ناهار صرف کند یا از داستان خوک باهوشی سر در می‌آوریم که برای نجات بیکن خود نقشه می‌ریزد! همچنین، شاهد اشتهای غیرعادی یک مورچه‌خوار هستیم! رولد دال کودکان را با این قصه‌ها همراه می‌کند و به وجد می‌آورد؛ به علاوه، تصویرسازی‌های کوئنتین بلیک (Quentin Blake) هم خواندن را لذت‌بخش‌تر کرده‌اند.

بسیاری از آثار این نویسنده‌ مانند «چارلی و کارخانه‌ی شکلات‌سازی»، «جیمز و هلوی غول‌پیکر» و «ماتیلدا» مورد توجه و تحسین همگان قرار گرفته است. آثار کلاسیکی که او برای کودکان نوشته است، امروزه حتی به فیلم‌ و انیمیشن‌های درخشانی بدل شده‌اند.

این اثر به کوشش نشر افق به چاپ رسیده است. محبوبه نجف‌خانی کتاب را به فارسی ترجمه کرده و شهرام رجب‌زاده آن را به شعر برگردانده است.

در نکوداشت کتاب جانوران پلید

  • فریاد ناشی از تهوع یعنی همان «ایششش» یا «اَهِ» خواننده را در می‌آورد؛ به عبارتی دیگر، بچه‌ها عاشقش می‌شوند! (Children's Book Review Service)

کتاب جانوران پلید برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی کودکانی که به اشعار کودکانه علاقه دارند، مخاطبین این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب جانوران پلید می‌خوانیم

می‌دونی شیر عاشق چه چیزه؟
یه گوشتی که خوب بشه اون رو خورد
یه عالمه گوشت نرم آبدار
یه عالمه گوشت قرمز و ترد
اگه یه روزی بپرسی از شیر
که بین گوشت‌های جورواجور
کدوم یکی خیلی خوب و نرمه
نداره هیچ بو و طعم ناجور
عجیبه اما نمی‌گه بَره

فهرست مطالب کتاب

تمساح
شیر
عقرب
جوجه‌تیغی
گاو
وزغ‌ و‌ حلزون
جانور‌شکم
مورچه‌خوار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جانوران پلید
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی، شهرام رجب زاده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۸۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات47
زبانفارسی
شابک978-964-369-409-2
موضوع کتابکتاب شعر کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جانوران پلید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جانوران پلید

برای دریافت کتاب جانوران پلید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.