معرفی و دانلود کتاب جمع بندی جغرافیا: رشته انسانی

عکس جلد کتاب جمع بندی جغرافیا: رشته انسانی
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جمع بندی جغرافیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جمع بندی جغرافیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جمع بندی جغرافیا: رشته انسانی

کتاب جمع بندی جغرافیا حاصل همکاری حامد یاری و مهتاب ناصریه است و به شما کمک می‌کند مطالب درس جغرافیا را در کمترین زمان و با بیشترین بازدهی جمع‌بندی کنید. این کتاب به جمع‌بندی درس جغرافیای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی انسانی می‌پردازد و دربرگیرنده‌ی درسنامه، تست و فصل ضمیمه‌ی مربوط به نقشه‌ها و اشکال کتاب درسی است.

درباره‌ی کتاب جمع بندی جغرافیا

درس جغرافیا تنوع محتوایی بسیار زیادی دارد و به عنوان یکی از دروس پرحجم در کنکور انسانی، ممکن است دشوار به نظر برسد. کتاب جمع بندی جغرافیا با همکاری حامد یاری و مهتاب ناصریه و برای یادگیری عمیق‌تر و کاربردی‌تر این درس طراحی شده که با کمک آن می‌توانید آمادگی بیشتری برای شرکت در کنکور سراسری کسب کنید.

کتاب جمع بندی جغرافیا با در نظر گرفتن وجه شباهت و مطالب مشترک جغرافیای هر سه پایه و دسته‌بندی منظم‌تر، مطالب این درس را در قالبی جدید و متفاوت از کتاب درسی ارائه کرده است. ساختار کتاب شامل درسنامه، سؤالات تستی و یک فصل ضمیمه می‌شود و با پیوستگی و یکپارچگی بیشتری که میان مفاهیم مختلف این درس می‌سازد، تسلط بر درس جغرافیا را برای شما آسان‌تر می‌کند.

درسنامه‌ی کتاب جمع بندی جغرافیا مطالب متنوع اما مرتبط به یکدیگرِ درس جغرافیای هر سه پایه را در قالب یک فصل گردآوری کرده است. هر درسنامه به چند بخش تقسیم شده و هر بخش نیز در کادری معین قرار گرفته است. قسمت مربوط به هر بخش در کتاب درسی، در کادرها مشخص شده و دسته‌بندی روشن و منظمی از مطالب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بعد از مطالعه‌ی هر بخش درسنامه، تست‌های کنکور سراسری مرتبط با آن بخش قید شده است تا با سؤالات کنکور آشنا شوید و همچنین خودتان را ارزیابی کنید. لازم به ذکر است برای بخش‌هایی که تا به حال در آزمون‌های سراسری سوالی از آن‌ها طرح نشده، تست‌های تألیفی طراحی شده‌اند تا هیچ نکته‌ای را از قلم نیندازید.

در فصل ضمیمه‌ی کتاب جمع بندی جغرافیا، نقشه‌ها و اشکال کتاب‌های جغرافیای هر سه پایه به همراه نکات مربوط به هر کدام گردآوری شده است تا ارتباط محتوایی عمیق‌تری با این درس برقرار کنید.

کتاب جمع بندی جغرافیا در 13 فصل به تألیف درآمده و ذیل مجموعه‌ کتاب‌های جمع‌بندی انتشارات خیلی سبز منتشر شده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است. لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب جمع بندی جغرافیا مناسب چه کسانی است؟

مطالعه و مرور این کتاب به همه‌ی دانش‌آموزان رشته‌ی علوم انسانی و تمامی کسانی که قصد شرکت در کنکور سراسری این رشته را دارند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: جغرافیا چیست؟
فصل دوم: ناحیه چیست؟
فصل سوم: نواحی آب‌وهوایی
فصل چهارم: ناهمواری‌ها و اشکال زمین
فصل پنجم: نواحی اقتصادی
فصل ششم: نواحی سیاسی
فصل هفتم: ژئوپلیتیک
فصل هشتم: نواحی فرهنگی
فصل نهم: منابع آب ایران
فصل دهم: جغرافیای سکونت‌گاه‌ها
فصل یازدهم: جغرافیای حمل‌ونقل
فصل دوازدهم: مخاطرات طبیعی
فصل سیزدهم: فنون و مهارت‌های جغرافیایی
ضمیمه: نقشه‌ها و نمودارها
پاسخنامه‌ی کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جمع بندی جغرافیا: رشته انسانی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات181
زبانفارسی
شابک978-622-230-641-0
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جمع بندی جغرافیا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جمع بندی جغرافیا

برای دریافت کتاب جمع بندی جغرافیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.