معرفی و دانلود کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی: رشته انسانی

عکس جلد کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی: رشته انسانی
قیمت:
۱۰۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی: رشته انسانی

کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی به تألیف کوروش بقایی راوری، تمامی مباحث مهم و کلیدی درس علوم و فنون ادبی را به صورت کامل و جمع‌بندی‌شده ارائه می‌دهد. در این جمع‌بندی تمامی موضوعات موجود در کتاب‌های دهم تا دوازدهم به همراه نکات ضروری کنکورهای سراسری به شما آموزش داده می‌شود. از مجموع هر چند درس نیز آزمون‌هایی طراحی شده است که شما را با سؤالات کنکور سراسری آشنا می‌کند و آمادگی‌تان را برای شرکت در این آزمون سرنوشت‌ساز بالا می‌برد.

درباره‌ی کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی

کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی توسط کوروش بقایی راوری به تألیف رسیده است. او در این کتاب کلیه مطالب مهم درس علوم فنون ادبی پایه‌های دهم تا دوازدهم را به همراه نکات موجود در آزمون‌های پیشین کنکورهای سراسری رشته‌ی علوم انسانی، جمع‌آوری کرده است. کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی شامل چهار فصل است. در هر فصل، هر کدام از درس‌های کتاب درسی به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است تا امکان این را داشته باشید که در زمان کوتاهی هر مبحث را آموزش ببینید.

معرفی و دانلود کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی

به هر درس نیز یک درسنامه‌ی کاربردی اختصاص داده شده است که مبحث مرتبط را به صورت کامل به شما آموزش می‌دهد. همینطور در انتهای هر درس، یک پرسش چهارگزینه‌ای ذکر شده است تا با کاربرد مطلب آموخته‌شده به‌خوبی آشنا شوید. در درسنامه‌ها ستونی به نام نکات وجود دارد که مهم‌ترین نکته‌های موجود در هر درس را برای شما گلچین می‌کند. در درسنامه‌ی این کتاب مشکول‌نویسی (اعراب‌گذاری) رعایت شده است تا راحت‌تر و سریع‌تر اشعار را بخوانید.

بعد از مطالعه‌ی هر چند درس، به یک آزمون دست‌گرمی می‌رسید که شما را با فضای سؤالات آزمون سراسری کنکور آشنا می‌کند. در آخر هر فصل نیز سؤالات کنکورهای سال‌های اخیر بیان شده که با استفاده از آن می‌توانید آموخته‌هایتان را مورد ارزیابی قرار دهید. پاسخنامه‌ی تشریحی و کلیدی نیز در انتهای کتاب در اختیار شما قرار گرفته است.

کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی را انتشارات خیلی سبز ذیل مجموعه کتاب‌های جمع بندی به انتشار رسانده است.

کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان رشته‌ی انسانی و متقاضیان شرکت در کنکور سراسری این رشته مخاطبان کتاب حاضر هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: عروض و قافیه
فصل دوم: آرایه‌های ادبی
فصل سوم: تاریخ ادبیات و سبک‌شناسی
فصل چهارم: قرابت معنایی
پاسخنامه تشریحی
پاسخنامه کلیدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی: رشته انسانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات257
زبانفارسی
شابک978-622-230-656-4
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی

برای دریافت کتاب جمع بندی علوم و فنون ادبی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.