معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

عکس جلد کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم

کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور، نوشته‌ی فرناز نصیری، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی لقمه طلایی است که کتاب‌های جغرافیای دهم، یازدهم و دوازدهم رشته‌ی انسانی را به صورت جامع، خلاصه و طبقه‌بندی شده به دانش‌آموزان، ارائه می‌دهد. این کتاب با نمودارهای آموزشی، جداول کاربردی و سؤالات چهارگزینه‌ای مفید و متناسب، یادگیری این درس پرنکته را ساده‌تر کرده است.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور

درس جغرافیا به همراه تاریخ، در کنکور علوم انسانی دارای ضریب 5 است. این یعنی برای قبولی در رشته‌ها و دانشگاه‌های برتر، باید این درس را به خوبی بخوانید و در کنکور درصد بالایی را از آن به دست آورید. اما از طرفی کتاب جغرافیا پر است از نکات ریز و درشتی که اگر بارها دوره نشود، در ذهن نخواهد ماند. به همین دلیل است که کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور نوشته‌ی فرناز نصیری برای داوطلبان کنکور علوم انسانی بسیار مفید خواهد بود.

کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور، مثل یک جزوه‌ی خلاصه‌نویسی‌شده‌ی حرفه‌ای است و همه‌ی چیزهایی را که باید درباره‌ی درس جغرافیا یاد بگیرید به دقت به شما آموزش می‌دهد و هیچ چیز را از قلم نمی‌اندازد. در عین حال، این کتاب کمک‌آموزشی محتواهای کنکوری را با جملات خلاصه، به صورت نموداری و به شکلی ارائه می‌دهد که با خواندن آن کلافه نشوید و مطالب هم بهتر در ذهنتان بماند. علاوه‌بر جداول و نمودارها، در انتهای هر فصل نیز سؤالات چهارگزینه‌ای درباره‌ی درس وجود دارد که با پاسخ دادن به آن‌ها، می‌فهمید که تا چه اندازه بر هر فصل تسط دارید و چقدر نیاز به تمرین و تکرار دوباره است. پاسخنامه کلیدی سؤالات نیز در انتهای کتاب موجود است و فرصت را برای محک زدن دانش شما فراهم می‌آورد.

کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور بر اساس فصول کتاب‌های درسی طبقه‌بندی شده است و این مسئله به دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم نیز کمک می‌کند که از این کتاب برای مرور دروس خود استفاده کنند. در واقع چه یک امتحان کلاسی ساده از فصل سوم جغرافیای دهم داشته باشید، چه بخواهید کنکور بدهید، این کتاب به شما کمک می‌کند که نمرات بالایی را از آن کسی کنید. در انتهای کتاب نیز، کیوآرکدی وجود دارد که با اسکن آن، می‌توانید سؤالات کنکورهای سال‌های مختلف و همین‌طور محتوای تکمیلی کتاب را ببینید و از آن استفاده کنید.

کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور یکی از آثار پرطرفدار از مجموعه‌ی لقمه طلایی انتشارات مهر و ماه نو است.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ طلایی مهر و ماه

همان‌طور که از اسم مجموعه پیداست، مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی انتشارات مهر و ماه نو، کتاب‌هایی کم‌حجم و کاربردی هستند که می‌توانند تأثیری طلایی برای یادگیری و جمع‌بندی دروس پیش از کنکور داشته باشند. این مجموعه در واقع هر درس را لقمه می‌کند و به مخاطب می‌دهد. همه محتوای کتاب درسی و نکات به صورت طبقه‌بندی شده و به کمک نمودارها و جداول، به بهترین و ساده‌ترین نحو به مخاطب آموزش داده می‌شود. در بیشتر موراد نیز در انتهای هر فصل با سوالات چهارگزینه‌ای مطالب کاملا در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. در انتها، این مجموعه برای دوره کردن دروس بسیار مناسب است و با یک نگاه به هر صفحه، مخاطب می‌تواند محتواهای مربوط را به خاطر بیاورد. مجموعه‌ی لقمه طلایی شامل کتاب‌های متعددی برای هر سه رشته‌ی علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی است و بعضی سرفصل‌های مرتبط کتاب‌های درسی را نیز به صورت جامع مورد بررسی قرار داده. «لقمه طلایی روانشناسی کنکور»، «لقمه طلایی زیست گیاهی کنکور»، «لقمه طلایی حسابان کنکور»، «لقمه طلایی شیمی آلی کنکور»، «لقمه طلایی واژگان عربی سطر به سطر» و... برخی از کتاب‌های این مجموعه است.

کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور برای دانش‌آموزان و داوطلبان شرکت در کنکور رشته‌ی علوم انسانی مناسب است.

در بخشی از کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم می‌خوانیم

بخش اعظم سرزمین ما را نواحی مرتفع و کوهستانی تشکیل می‌دهد. اگرچه ارتفاع کوه‌ها در بعضی جاها کمتر و در برخی مناطق بیشتر است، این ناهمواری‌ها بر تشکیل اجتماعات انسانی، نوع معیشت مردم و حتی بر تاریخ کشور ما نیز تأثیرگذار بوده است؛ برای مثال آریو برزن سردار دلاور ایرانی با استفاده از تنگه‌ی تکاب در ارتفاعات زاگرس (جایی در استان کهگیلویه و بویر احمد کنونی) در برابر حمله‌ی اسکندر مقدونی از ایران دفاع کرد. همچنین در سال پایانی دفاع مقدس، رزمندگان اسلام در منطقه‌ی اسلام‌آباد غرب و کرند غرب (تنگه‌ی چهار زبر در استان کرمانشاه) با استفاده از موقعیت کوهستانی و عوارض طبیعی منطقه، عملیات مرصاد را با موفقیت اجرا کردند.

فهرست مطالب کتاب

جغرافیای دهم
درس 1: جغرافیا، علمی برای زندگی بهتر
درس 2: روش مطالعه و پژوهش در جغرافیا
درس 3: موقعیت جغرافیایی ایران
درس 4: ناهمواری‌های ایران
درس 5: آب‌وهوای ایران
درس 6: منابع آب ایران
درس 7: ویژگی‌های جمعیت ایران
درس 8: تقسیمات کشوری ایران
درس 9: سکونتگاه‌های ایران
درس 10: توان‌های اقتصادی ایران
جغرافیای یازدهم
درس 1: معنا و مفهوم ناحیه
درس 2: انسان و ناحیه
درس 3: نواحی آب‌وهوایی
درس 4: ناهمواری‌ها و اشکال زمین
درس 5: نواحی زیستی
درس 6: واحی فرهنگی
درس 7: نواحی اقتصادی (کشاورزی و صنعتی)
درس 8: نواحی اقتصادی (تجارت و اقتصاد جهانی)
درس 9: معنا و مفهوم ناحیه سیاسی
درس 10: کشور، یک ناحیه‌ی سیاسی
درس 11: ژئوپلیتیک
جغرافیای دوازدهم
درس 1: شهرها و روستاها
درس 2: مدیریت شهر و روستا
درس 3: ویژگی‌ها و انواع شیوه‌های حمل‌ونقل
درس 4: مدیریت حمل‌ونقل
درس 5: ویژگی‌ها و انواع مخاطرات طبیعی
درس 6: مدیریت مخاطرات طبیعی
پاسخ‌نامه
QR-code سوالات کنکور و محتوای تکمیلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور: دهم، یازدهم، دوازدهم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات329
زبانفارسی
شابک978-600-317-419-1
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ ۱۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور

برای دریافت کتاب لقمه طلایی جغرافیای کنکور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.