معرفی و دانلود کتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه

عکس جلد کتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه

کتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه نوشته‌ی چیان یی لین، داستان بامزه‌ی یک جوجه مرغ را به تصویر می‌کشد. او از اینکه نمی‌تواند مثل بقیه پرنده‌ها پرواز کند بسیار ناراحت است. این قصه‌ی جالب کودکان را با این موضوع که چرا مرغ‌ها نمی‌توانند پرواز کنند آشنا می‌کند.

موضوع کتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه (Little Chicken Wants To Fly) چیست؟

روزی جوجه کوچولو، خانم گنجشک را دید که در آسمان‌ پرواز می‌کرد و با هواپیما مسابقه می‌داد. جوجه کوچولو متوجه شد با اینکه بال دارد هیچوقت پرواز نکرده است به همین خاطر خیلی ناراحت شد و گریه‌کنان پیش مادرش رفت تا از او بپرسد چرا آن‌ها نمی‌توانند بقیه‌ی پرندگان پرواز کنند...

درباره‌ی مجموعه قصه‌های رنگین کمان:

این مجموعه با داستان‌های شیرین و تصویرگری‌های زیبا، نکات آموزشی جالبی را با بیانی ساده به کودکان آموزش می‌دهد و لحظات لذت‌بخشی را برایشان رقم می‌زند.

کتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه مناسب چه کسانی است؟

چیان یی لین (Qianyi Lin) این داستان دلنشین به همراه تصویرگری‌های دوست داشتنی را برای خردسالان و کودکان دبستانی نوشته است.

در بخشی از کتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه می‌خوانیم:

جوجه کوچولو در حالی که گریه می‌کرد پیش مادرش رفت. مادر با دیدن او تعجب کرد و گفت: چرا گریه می‌کنی عزیزم؟ جوجه گفت: «من خیلی تلاش کردم پرواز کنم، اما نتوانستم. چرا من نمی‌توانم پرواز کنم؟ مادر گفت: «تو نباید ناراحت باشی، ما نمی‌توانیم پرواز کنیم.» جوجه گفت: «پس چرا گنجشک می‌تواند پرواز کند؟ مگر من مثل گنجشک بال ندارم؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه
نویسنده
مترجمآرزو رمضانی
ناشر چاپیانتشارات افق دور
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-600-6903-36-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه

برای دریافت کتاب جوجه می‌خواد پرواز کنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.