معرفی و دانلود کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند

عکس جلد کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند

یک جوجه چطور رشد می‌کند؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید؟ آنجلا رویستون در کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند، مراحل تبدیل شدن جوجه به مرغ یا خروس را نشان داده است. این کتاب دوزبانه، برای آموختن زبان انگلیسی به کودکان نیز بسیار مفید است.

درباره‌ی کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند

جوجه‌ها هم مانند دیگر جانوران، پس از تولد رشد می‌کنند و به مرغ یا خروس تبدیل می‌شوند. اما مراحل رشد آن‌ها چگونه است؟ آنجلا رویستون (Angela Royston)، این فرآیند را با تصاویر به شما نشان می‌دهد.

کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند (See how they grow)، اثری دوزبانه است که مطالب را هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی دربرمی‌گیرد؛ بنابراین با استفاده از این کتاب، در کنار آموختن مراحل رشد جوجه‌ها به فرزندانتان، می‌توانید از نوشته‌های انگلیسی استفاده کنید و این زبان را به کودک خود بیاموزید.

کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کودکان است و برای آن‌ها اثری جذاب و مفید به‌شمار می‌رود.

با آنجلا رویستون بیشتر آشنا شویم

آنجلا رویستون، نویسنده‌ی کتاب‌های آموزشی برای کودکان است. از کتاب‌های او می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: «چرا عطسه می‌کنم؟»، «چرا دندان‌درد می‌گیرم؟»، «بازیافت»، و «بیماری‌های غیرمسری» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند می‌خوانیم

هشت هفته سن دارم و تمام پرهایم رشد کرده‌اند. یک تاج قرمز درخشان روی سرم دارم و یک ترکه زیر منقارم دارم. بزرگ و قوی هستم. سرانجام می‌توانم از خودم مراقبت کنم. از منقارم برای تمیز نگه داشتن خودم استفاده می‌کنم. به پرهای قشنگم افتخار می‌کنم.

فهرست مطالب کتاب

بیرون آمدن از تخم
آموزش غذا دادن
نوشیدن آب
بزرگ شدن
واژه‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جوجه چگونه رشد می‌کند
نویسنده
مترجمابوذر علیزاده
ناشر چاپیانتشارات محقق اردبیلی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات15
زبانفارسی
شابک978-600-344-065-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند

برای دریافت کتاب جوجه چگونه رشد می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.