معرفی و دانلود کتاب جک و لوبیای سحر آمیز

عکس جلد کتاب جک و لوبیای سحر آمیز
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جک و لوبیای سحر آمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جک و لوبیای سحر آمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جک و لوبیای سحر آمیز

کتاب جک و لوبیای سحر آمیز، برای کودک و نوجوانانی که در ابتدای راه آموزش زبان انگلیسی هستند بسیار مفید است، زیرا آنان را ترغیب به خواندن داستان‌های به زبان انگلیسی و نیز تقویت مهارت Reading می‌کند. به علاوه آشنایی با جملات و جمله‌بندی را به همراه دارد.

در بخشی از کتاب جک و لوبیای سحر آمیز (Jack and the Beanstalk) می‌خوانیم:

یکی بود یکی نبود. پسری به اسم جک خودش را در گنده‌ترین دردسر انداخت. همه‌چیز وقتی شروع شد که مادرش از او خواست گاو پیرشان را بدوشد. اما جک فکر کرد که دیگر از دوشیدن آن گاو خسته شده است.

Once upon a time, a boy named Jack got himself into the biggest, most humongous heap of trouble ever. It all started when Jack’s mama asked him to milk the old cow. But Jack decided he was tired of milking cows. “No way, no how. I’m not milking this brown cow now,” said Jack, and he decided to sell the old cow, so he’d never have to milk it again!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جک و لوبیای سحر آمیز
ناشر چاپیانتشارات پندار قلم
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات12
زبانفارسی
شابک978-600-878-96-1
موضوع کتابکتاب آموزش زبان کودک، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جک و لوبیای سحر آمیز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جک و لوبیای سحر آمیز

برای دریافت کتاب جک و لوبیای سحر آمیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.