معرفی و دانلود کتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری - جلد دوم

عکس جلد کتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری - جلد دوم
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری - جلد دوم

کتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری - جلد دوم نوشته‌ی محمدرضا وثوق پور به یکی از مهم‌ترین راه‌های تقویت و پرورش فن بیان می‌پردازد که همان معجزه‌ی کلمات است. با مطالعه‌ی این کتاب با قدرت واژگان و جادوی کلام آشنا می‌شوید و درک می‌کنید که تا چه حد برای تقویت سخنوری ضروری هستند.

در زبان فارسی نزدیک به نیم میلیون واژه وجود دارد اما فارسی زبان‌ها در اکثر مواقع تنها از دو تا سه هزار واژه در صحبت کردن استفاده می‌کنند. یک واژه به تنهایی می‌تواند قدرت بسیاری داشته باشد و اندیشه‌های خاصی را پشت خود ذخیره کند. با این اوصاف، هر چه دامنه‌ی واژگان شما گسترده‌تر باشد، با اندیشه‌های بیشتری آشنا می‌شوید و شما را وارد دنیای جدیدی می‌کند.

محمدرضا وثوق پور در کتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری - جلد دوم تمرکز خود را بر قدرت واژگان گذاشته است و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید با استفاده از دانش زبانی خود نسبت به دیگران برتری پیدا کنید.

تمامی افراد بر این نکته واقف هستند که زیبا سخن گفتن و سخنان زیبا شنیدن تاثیرات مثبتی بر روح و روان دیگران می‌گذارد و این موضوع منجر به برتری‌تان در سخنرانی می‌شود و وثوق پور که خود گوینده و مجری صدا و سیما است سعی می‌کند به شما راهکارهای کارآمدی در جهت گسترش دانش زبانی ارائه دهد.

در بخشی از کتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری - جلد دوم می‌خوانیم:

سخنرانی کردن در جمع برای خیلی‌ها ترسناک و دلهره‌آور است. اگر لازم شود که بدون داشتن وقت کافی برای آماده کردن مطلب سخنرانی کنید، عجیب نیست که احساس کنید دنیا دارد روی سرتان خراب می‌شود.

شاید بداهه سخنرانی کردن یکی از آن چیزهایی باشد که آدم‌ها ترجیح می‌دهند تا می‌توانند از آن دوری کند. اما این مهارت می‌تواند درهای جدیدی به روی شما بگشاید و فرصت‌های شغلی خاصی برای‌تان پدید آورد. وقتی که مجبورید در آخرین لحظات ارائه‌ای حاضر کنید، مصاحبه‌ی کاری طاقت‌فرسایی پشت سر بگذارید یا نظر یکی از مشتریان سخت‌گیر را جلب کنید، توانایی بی‌برنامه صحبت کردن اعتمادبه‌نفسی که لازم دارید را در شما ایجاد می‌کند.

وقتی بلد باشید تحت فشار خوب صحبت کنید، می‌توانید مدیران‌تان را تحت تأثیر قرار بدهید و درنظرشان سرشناس شوید. مهارت داشتن در بداهه‌گویی برای معرفی داخل آسانسوری هم مفید است. معرفی داخل آسانسوری تکنیکی است که می‌گوید اگر سی ثانیه با سرمایه‌گذاری در آسانسور باشید، چطوری نظر او را به کسب و کارتان جلب می‌کنید؟ به عبارتی فرد باید در کمتر از یک دقیقه کسب و کارش را معرفی کرده یا مشتری بالقوه‌ای را جذب کند. برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به شکل موفق، و ایجاد ارتباط با اشخاص مهم در گردهمایی‌های کاری از دیگر حوزه‌هایی هستند که مهارت در بداهه حرف زدن در آن‌ها کاربرد دارد.
با تقویت مهارت بداهه‌گویی یاد می‌گیرید که با فصاحت، مزاح و اعتماد به نفس حرف بزنید و مقصودتان را واضح اما مختصر و مفید برسانید.

فهرست مطالب کتاب

قدرت کلمات
مهره مار داشته باشیم
هوش کلامی خود را بالا ببریم
مهمترین سلاح را درست استفاده کنیم
شش گام موثر در تقویت فن بیان، اصول سخنرانی و هنر گویندگی و گفتگو
مهارت بداهه گویی
روانشناسی
فرصت‌ها و فایده‌ها
چگونه در بداهه حرف زدن مهارت پیدا کنیم؟
مخاطب شناسی در سخنرانی چیست ؟
شناخت مخاطب
چهارده عنوان از نیازهای تحریک‌پذیر مخاطب
آیا می‌دانید چگونه سخنرانی را طراحی کنید؟
ساختار سخنرانی شما چیست؟
فن بیان قوی داشته باشیم
اشتباهات خطرناک در فن بیان
کم‌گویى یا نارسایى سخن
شایعه پراکنی
چگونه توضیح دهیم؟
انواع توضیح

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پندار قلم
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-600-9903-27-6
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری - جلد دوم

Mohammad Hoseyni
۱۳۹۹/۲/۲۹
بسیار جالب بود که قسمت زیادی از کتاب سطر به سطر و کلمه به کلمه مشابه کتاب با عنوان «یک، دو، سه آزمایش میشه» که در خصوص روشهای شروع و پایان سخنرانی نوشته زهرا ممشلو در سال ۹۴ بود. و جالبتر که مقالات اینجانب هم بدون ذکر منبع استفاده شده‌. به نظرم این رفتار اصلا شایسته و حرفه‌ای نیست که قسمتهایی از و کتابهای مختلف حاصل زحمات دیگران را، کنار هم گذاشته و حتی بدون زحمت ویرایش و تغییر ساختار، به اسم خود چاپ کنید.
جواد خندان
۱۴۰۳/۱/۲
مطالعه کتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری جلد دوم به نویسندگی آقای محمد رضا وثوق پور به همه عزیزان توصیه می‌شود و امیدوارم از مطالب کتاب شما دوست گرامی بهره ببرید و استفاده کنید. با تشکر
محمد
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
عالی است و میتواند به خوبی برای هر زمینه صدا سازی و تعلیم و تقویت صدا به خوبی استفاده کرد
صائم حسن زاده
۱۴۰۱/۴/۳۱
خوبه بیشتر واسه اعتماد به نفس و طریقه کنترل تن صدا
علیرضا عروه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
من که خیلی استفاده کردم. تکنیک‌های ریز خوبی ارایه میده.
لیلا مظاهری
۱۴۰۲/۱۲/۱
فن بیان رو بسیار اصولی توضیح داده
علی اصغر ملکی
۱۴۰۱/۶/۲۹
کتاب تازه و مفید‌ی است
Psh Kh
۱۴۰۰/۲/۲۶
جلد دوم هم برام نفرستادید
محمدرضا اسلامی
۱۴۰۰/۲/۳
کتاب خوبی بود ارزش خواندن رو داره
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری - جلد دوم

برای دریافت کتاب رموز طلایی فن بیان در سخنوری - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.