معرفی و دانلود کتاب جک و نگرانی گنده بک

عکس جلد کتاب جک و نگرانی گنده بک
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جک و نگرانی گنده بک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جک و نگرانی گنده بک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جک و نگرانی گنده بک

کتاب جک و نگرانی گنده بک نوشتۀ سم زپاردی در مورد پسری است که عاشق ترومپت است اما به نظر نمی‌رسد بتواند در اولین کنسرت خود بر نگرانی‌اش غلبه کند. این داستان یک روش عالی برای آموزش مواجه با اضطراب به کودکان ارائه می‌دهد.

موضوع کتاب جک و نگرانی گنده بک چیست؟

جک پسربچه‌ای بود که نواختن ساز ترومپت را خیلی دوست داشت. او چند هفته منتظر بود تا روز اولین کنسرتش از راه برسد و مادرش را با نواختن ترومپت خوشحال کند اما صبح روز کنسرت نگرانی به سراغش آمد. او می‌ترسید که نتواند خوب ساز بزند و مادرش از دست او ناراحت شود، استرس و نگرانی جک هر لحظه در حال بیشتر شدن بود و او کاری از دستش برنمی‌آمد. آیا جک می‌تواند نگرانی‌هایش را کنار بگذارد و یک کنسرت خوب اجرا کند؟ برای فهمیدن این سوال باید ماجراهای کتاب را دنبال کنید.

سم زپاردی (Sam Zuppardi) در کتاب جک و نگرانی گنده بک (Jack's Worry) با بیانی ساده مفاهیم بسیار مهمی را به کودکان می‌آموزد. نگرانی و استرس پدیده‌ای است که این روزها اکثر انسان‌ها کم یا زیاد آن را تجربه می‌کنند، کودکان هم از این قاعده مستثنی نیستند. آن‌ها با وجود اینکه هنوز کودک هستند می‌توانند در مواجه با اتفاقات یا موضوعاتی ترس و نگرانی را تجربه کنند.

در این داستان جک برای اولین کنسرتش نگرانی دارد، سم زپاردی با هوشمندی ترس‌ها و نگرانی‌های جک را به صورت یک توده‌ی خاکستری به تصویر کشیده که همه جا با جک همراه است و هر لحظه بزرگتر می‌شود. در آخر داستان وقتی نگرانی جک کمتر می‌شود تصویر توده هم کوچکتر شده و رنگ آن هم روشن می‌شود. وقتی به تصویر کنسرت با گروهی از بچه‌ها نگاه کنید هر کدام از آن‌ها هم کم یا زیاد نگرانی با خود دارند که این موضوع به کودکان یاد می‌دهد نگرانی طبیعی است اما نباید اجازه دهند که استرس و اضطراب کار آن‌ها را خراب کند. آن‌ها با این قصه‌ی زیبا یاد می‌گیرند حتی اگر کاری را نتوانند درست انجام دهند باز هم پدر و مادرشان دوستشان دارند. این داستان حتی برای پدر و مادر و بزرگترها نیز آموزنده بوده و به آن‌ها می‌آموزد که در هنگام اضطراب و ترس کودکانشان چه برخوردی با آن‌ها داشته باشند.

نکوداشت‌های کتاب جک و نگرانی گنده بک:

- پادزهری ایده‌آل برای کودکان مضطرب که با نگرانی‌های خود روبرو هستند. (Kirkus Reviews)

- زپاردی با موفقیت یک ترس جهانی را بازگو کرده است و ذهنیتی ساده را ارائه می‌دهد که حتی یک کودک پیش دبستانی می‌تواند برای غلبه بر ترس از آن استفاده کند. (School Library Journal)

- این کتاب نظر کودکان را به خود جلب خواهد کرد. نقاشی‌های ساده با مداد به تأثیر ظرایف احساسی می‌افزایند و متن برای کودک ساده و در عین حال دلگرم‌کننده است. (School Library Connection)

- یک داستان جالب در مورد پرداختن به ترس و تسخیر آن است، کودکان به راحتی با این کتاب هویت می‌یابند و از آن تشویق می‌گیرند. (Kendal A. Rautzhan column)

- این کتاب که با تصویرگری‌های زیبا به خوانندگان از هر سنی یادآوری می‌کند که اشکالی ندارد اگر اشتباه کنند. (Literacy Daily)

کتاب جک و نگرانی گنده بک مناسب چه کسانی است؟

این داستان الهام‌بخش و فوق‌العاده برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و جذاب است.

در بخشی از کتاب جک و نگرانی گنده بک می‌خوانیم:

مامان جک گفت: این برای خودش یک نگرانی حسابی است. خوشحالم که به من گفتی. تازه، می‌دانی؟ کنسرت برای این نیست که درستِ درست بنوازی. کنسرت برای این است که بهت خوش بگذرد و چیزی را که عاشقشی با آدم‌هایی که عاشقت هستند تقسیم کنی.

تازه اگر دانه به دانه‌ی نتهایت را هم غلط بزنی، من باز عاشقت می‌مانم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جک و نگرانی گنده بک
نویسنده
مترجممریم بنایی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-462-125-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جک و نگرانی گنده بک

سمانه زارع
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
کتابی با موضوع کنترل نگرانی‌ها. موضوع جالبی داشت و با دیدگاه خوبی قصه رو روایت کرده بود. برای پسر ۵ سالم جذاب بود.
حسین ابراهیمی
۱۴۰۲/۳/۱۸
خیلی مفید بود بچه‌ها با ترس و استرس کارهای اجرایی آشنا میشن و یاد میگیرن که حس هاشون رو بیان کنند
آزاده
۱۴۰۲/۶/۲۴
عالی بود بسیار آموزنده و برای همه کودکان توصیه میشه که والدین بخونن
زهراسادات میرزایی
۱۴۰۰/۱۲/۹
این کتاب رو پیشنهاد میکنم... کتاب خوبیه...
فاطمه مرادی
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
کتاب خوبی هست واسه کودکان
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب جک و نگرانی گنده بک

برای دریافت کتاب جک و نگرانی گنده بک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.