معرفی و دانلود کتاب صوتی تو استثنایی هستی

عکس جلد کتاب صوتی تو استثنایی هستی
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو استثنایی هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو استثنایی هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تو استثنایی هستی

کتاب صوتی تو استثنایی هستی از مکس لوکیدو داستانی آموزنده و پرفروش درباره عروسکی است که بقیه با او بدرفتاری می‌کنند. او کم‌کم باور می‌کند هیچ ویژگی خاصی ندارد تا روزی که به ملاقات عروسک‌ساز پیر می‌رود... . جالب است بدانید یک اقتباس انیمیشنی هم از این کتاب ساخته شده است.

درباره کتاب صوتی تو استثنایی هستی

ما خیلی زود متوجه می‌شویم که آدم‌ها همیشه مهربان نیستند. یکی از همکلاسی‌ها ظاهرمان را مسخره می‌کند، بچه‌ی همسایه از ما خوشش نمی‌آید و فلانی با حرف‌هایش همیشه ما را ناراحت می‌کند. این وقت‌ها دلمان می‌گیرد و با خودمان فکر می‌کنیم ما دوست‌داشتنی نیستیم، شاید هیچ ویژگی خاصی نداریم! اما واقعا حق با آن‌هاست؟ اصلا خاص بودن یعنی چی؟ مکس لوکیدو در کتاب صوتی تو استثنایی هستی (You Are Special) از شما می‌خواهد به داستان پانچینلو، عروسکی گوش کنید که خودش را دوست ندارد چون بقیه حرف‌ها و نظرات بدی درباره او دارند. آن‌ها چون پانچینلو نمی‌تواند از ارتفاع بپرد یا آواز بخواند به او توجه نمی‌کنند و او هر روز غمگین و غمگین‌تر می‌شود تا اینکه یک نفر از او می‌خواهد به ملاقات عروسک‌ساز برود...

این داستان آموزنده و تاثیرگذار به کودکان یادآوری می‌کند که همه افراد خاص هستند چون خداوند آن‌ها را آفریده و حتی اگر نقص و اشتباهی داشته باشند، خدا باز هم آن‌ها را دوست دارد.

اقتباس سینمایی از کتاب صوتی تو استثنایی هستی

با توجه به فروش چند میلیون نسخه از این کتاب، در سال 2000 انیمیشنی کوتاه با اقتباس از داستان پانچینلو ساخته شد که امتیاز بالایی از منتقدان دریافت کرد.

کتاب صوتی تو استثنایی هستی مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این داستان را به همه کودکان 3 تا 8 سال پیشنهاد می‌کنیم.

با مکس لوکیدو بیشتر آشنا شویم

مکس لوکیدو (Max Lucado) نویسنده و کشیش آمریکایی است. بیشتر آثار او برای کودکان نوشته شده‌اند و به آن‌ها یاد می‌دهند که باارزش،‌ دوست‌داشتنی و محترم هستند. از سایر آثار او که به زبان فارسی ترجمه شده‌اند می توان به «هدیه‌ی مخصوص تو»، «ای کاش بینی من سبز بود» و «بهتر از همه» را نام برد.

در بخشی از کتاب صوتی تو استثنایی هستی می‌شنویم

مدتی گذشت و پیرمرد بیچاره اونقدر خاکستری شده بود که دلش نمی‌خواست حتی پاش رو از خونه بیرون بذاره چون می‌ترسید که یک وقت کار اشتباه دیگه‌ای ازش سر بزنه، مثلا یادش بره که کلاهش رو روی سرش بذاره یا موقع رد شدن از خیابون پاش توی جوب گیر کنه. اونقدر تعداد خال‌هاش زیاد بودن که ومیک‌ها بدون هیچ دلیلی بهش یه برچسب خاکستری دیگه می‌چسبوندن و ازش رد می‌شدن. اون‌ها با خودشون می‌گفتن که حتما لیاقتش این بوده که این همه خال داشته باشه! شاید آدمک چوبی بدیه! پانچینلو دیگه کم کم حرفاشون رو باور کرد و با خودش گفت: آه! من ومیک خوبی نیستم و لیاقتم اینه که سرتاپا خاکستری باشم! من به درد هیچ کاری نمی‌خورم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
تو استنثایی هستی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تو استثنایی هستی
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویمارال نوحی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک
قیمت نسخه صوتی
8000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تو استثنایی هستی

Leila salehi
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
کتاب خوبی بود. به همه‌ی انسانها میگوید در زندگی سعی کنید‌ به نظرات دیگران فقط گوش کنید ولی نباید به نظرات دیگران اهمیت بدهید مثلا یکی به تو بگوید تو به هیچ دردی نمیخوری، و تو این حرف را باور کنی! چون اگر چنین چیزی را باور کنی، در این صورت در زندگی، شکست میخوری!
فریدرضا نقیه
۱۴۰۱/۸/۱۶
بسیار عالی و آموزنده برای کودکان است.
خوب است که بچّه‌ها از سنین کودکی با این پیامها آشنا بشوند، در سنین بالاتر بیشتر دنبال اینجور پیامها می‌روند. بچّه‌ها با اینجور کتابها اهمیّت و ارزش حرفها را تشخیص خواهند داد.
Dr. S
۱۴۰۱/۵/۶
این داستان باعث میشه عزت نفس بچه‌ها بالا بره، و از بچگی یاد بگیرن که نباید حرف بقیه واسشون مهم باشه و بخ راهی که انتخاب میکنن و میدونن درسته ادامه بدن
سمیرا نعمت الهی
۱۴۰۱/۹/۲۷
من هم همراه دخترم فایل صوتی کتاب رو گوش میکنم. هربار به یک بخش فراموش شده از وجود خودم پی میبرم. واقعا داستان جذاب و گیرایی داره.
شبنم الیوند
۱۴۰۲/۹/۲
من خیلی این کتاب رو دوست داشتم با تمام سادگی درس مهمی میده که از برچسبی که دیگران بهت میزنن رو برگردون و به مسیر خودت ادامه بده حتی اگر مورد تایید قرار نگیری
زاها م
۱۴۰۱/۴/۱۱
عالی بود، خوندن این کتاب برای همه بچه‌ها واجبه باعث بالا رفتن عزت نفس و شکل دادن صحیح شخصیت بچه میشه. حتما توصیه میکنم.
فاطمه کوشکی
۱۴۰۲/۵/۳۱
خوشحالم نظرات می‌خونم قبلاً کتاب خوندم و خدارو شکر می‌کنم که در حوزه‌ی کودک و نوجوان هستم. چون هم کتاب می‌خونم هم کودکی می‌کنم
سعید دودانگه
۱۴۰۲/۳/۱۷
بنظر من این کتابو بزرگسالا متوجه میشن نه بچه‌ها، درکش برای بچه‌ها سخته و باید منظور داستانو براشون توضیح بدی
بنظرم مناسب سن بچه‌ها نیست
Mkj
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
یه داستان جذاب که به بچه‌ها یاد می‌ده خودشون و اطرافیانشون رو همون جوری که هستن دوست داشته باشن.
سمیه محمد باقری
۱۴۰۲/۶/۲۷
خیلی عالی بود صدای گوینده هم عالی بود فقط این کتاب در ردی سنی زیر ۴ ساله قابل فهم نیست
Akram Karimi
۱۴۰۲/۶/۹
یکی از بهترین کتابایی که دیدم. نه تنها برای بچه‌ها بلکه برای بزرگترا هم خوبه. خیلی آموزنده است
مرجان آذری
۱۴۰۱/۸/۱۲
جالب و آموزنده برای کودکان، البته به روشی غیر مستقیم و کودکانه
فاطمه جمالی
۱۴۰۱/۸/۱
به جز پسرم، چقدر خودم دوستش دارم و برام مفید بود.
بهاره محمدی
۱۴۰۱/۵/۹
بیشتر در مورد خواب انواع حیوانات توضیح میده اگر راهکاری ارائه می‌داد شاید اموزنده تر می‌شد
وحیده رستمیان
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
عالیه بسیار عالی آموزنده هست هم برای بچه‌ها هم بزرگترها پیشنهاد میکنم.
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تو استثنایی هستی

برای دریافت کتاب صوتی تو استثنایی هستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.