معرفی و دانلود کتاب جیبی شاد و پر از پول: ثروت و فراوانی بی‌نهایت، اینجا و اکنون

عکس جلد کتاب جیبی شاد و پر از پول: ثروت و فراوانی بی‌نهایت، اینجا و اکنون
قیمت:
۷۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جیبی شاد و پر از پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جیبی شاد و پر از پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جیبی شاد و پر از پول: ثروت و فراوانی بی‌نهایت، اینجا و اکنون

چطور همین جا و همین حالا به ثروت بی‌نهایت برسید؟ کتاب جیبی شاد و پر از پول به قلم دیوید کامرون جیکاندی به شما نشان می‌دهد که همه چیز در درون خودتان است، ثروت واقعی از درون شما سرچشمه می‌گیرد و اگر ایمان داشته باشید، کائنات در مسیر رسیدن به اهدافتان خودش را با درون شما هماهنگ می‌کند. با مطالعه‌ی این کتاب راه‌های کشف و کنترل همین سرچشمه‌ها و دستیابی به راز ثروت را می‌آموزید.

درباره‌ی کتاب جیبی شاد و پر از پول

اولین قدم برای ثروتمندشدن این است که بدانید ثروت دقیقاً چیست. باید توی جیب‌هایتان به دنبال ثروت بگردید؟ یا در خانه‌های لوکس محله‌های مجلل؟ ثروت یعنی برند لباس‌ها و وسایلمان و یا تفریحات گران‌قیمت و سفرهای پرخرج؟

به گفته‌ی دیوید کامرون جیکاندی (David Cameron Gikandi) در کتاب جیبی شاد و پر از پول (A Happy Pocket Full of Money) ثروت حقیقی از درک ارزش درونی خودتان و دیگران حاصل می‌شود. زندگی آگاهانه و شاد به همراه باورهای سالم، همان ثروت است. افکار و باورها به شما انرژی می‌دهند و تأثیر مهمی بر زندگی‌تان دارند. دستیابی به خواسته‌هایتان در زندگی تماماً به همین باورها بستگی دارد. اگر اهداف بزرگ را به روشی مثبت در ذهن داشته باشید، کائنات نیز با شما هماهنگ شده و ثروت و شادی را به سمت شما سرازیر می‌کند. اگر به فراوانی ایمان داشته باشید، به سراغتان می‌آید، در غیر این صورت از شما فاصله می‌گیرد. اگر به کمبود باور داشته باشید، دچار کمبود می‌شوید و این مسئله نه فقط در رابطه با یک فرد، بلکه درمورد یک جامعه نیز صدق می‌کند.

با مطالعه‌ی کتاب جیبی شاد و پر از پول می‌آموزید به حس شهودی‌تان گوش بسپارید، خواسته‌هایتان را مشخص کنید و نشانه‌ها را زیر نظر بگیرید تا قدم‌های بعدی را به شما نشان بدهند و خود واقعی‌تان را تحقق ببخشید. از زندگی خود لذت ببرید و با ایجاد تعادل، شادی و ثروت حقیقی را به دست بیاورید. از اولین قدم‌های رسیدن به ثروت واقعی، تمرینِ برداشتنِ گام‌های آگاهانه است. سپاسگزاری، بخشش، مشارکت در کارهای خیر و ایمان داشتن را مسیر راهتان قرار بدهید تا یک زندگی شاد و غنی داشته باشید.

معرفی و دانلود کتاب جیبی شاد و پر از پول

کتاب جیبی شاد و پر از پول در 22 فصل نوشته شده است. همانطور که گفتیم، نخستین گام برای رسیدن به ثروت، این است که بدانیم ثروت چیست. اشخاص زیادی این تصور را دارند که ثروت همان پول است، به عبارتی، پول نماد جهانی ثروت محسوب می‌شود، بنابراین نویسنده در فصل اول به چیستی پول می‌پردازد. در فصل دوم فیزیک کوانتوم مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بدانید شما و دنیا از چه چیزی ساخته شده‌اید. فصل سوم این مسئله را مطرح می‌کند که زمان وجود خارجی ندارد، فقط اکنون است که حقیقی است و باقی توهمی بیش نیست اما باید این توهم را در جهت اهدافتان به کار ببرید. در فصل چهارم می‌آموزید با استفاده از کوانتوم، تصاویر ذهنی‌تان را محقق کنید و جهانتان را بسازید. گام بعدی، آفرینندگی با استفاده از افکارتان است که در فصل پنجم تشریح می‌شود. این مسئله که در لحظه زندگی کنید و توانایی کنترل ذهنتان را داشته باشید، از مهارت‌هایی است که در این گام به دست می‌آورید. سپس به قدرت حقیقی تعیین هدف پی می‌برید و به قدرتمندترین ابزار آفرینندگی، یعنی بودن، می‌رسید. در فصول هشت و نه آخرین ابزار آفرینش، یعنی اقدام کردن و عنصر حیاتی قطعیت را می‌آموزید. قانون علت و معلول که اولین قانون هستی است و راه به‌کارگیری آن برای رسیدن به ثروت و شادی در قدم بعدی، در فصل دهم، تشریح می‌شود. در فصول بعدی روش مشخص کردن رسالت خودتان و کسب آگاهی ارائه می‌شود. قدرت سپاسگزاری و بخشش و فواید آن چیزی است که در مرحله‌ی بعد می‌آموزید. در نهایت نیز درمی‌یابید کائنات چیست و جایگاه شما در آن کجاست. با فهم این جایگاه به معنای حقیقیِ ثروت، فراوانی و شادی پی می‌‌برید.

کتاب جیبی شاد و پر از پول توسط فاطمه باغستانی به فارسی ترجمه شده و با همت انتشارات نسل نواندیش به انتشار رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب جیبی شاد و پر از پول

  • اگر از طرفداران کتاب «راز» باشید، عاشق این کتاب می‌‌شوید. به شدت توصیه‌اش می‌کنم. (موریس. ای. گودمن، نویسنده‌ی کتاب‌های انگیزشی و موفقیت)
  • این کتاب به‌هیچ‌وجه مانند کتاب‌های خودیاری‌ که تا پیش‌ از این خوانده بودم، نیست. جیبی شاد و پر از پول قرار است بهترین اتفاق دنیایتان باشد. (باب دویل، مربی برتر «راز»)
  • این کتاب که بعضی آن را با کتاب راز مقایسه می‌کنند، من را با مفاهیمی آشنا کرد که به شدت تحت تأثیر قرارم داد. (Almost Practical)

کتاب جیبی شاد و پر از پول برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌‌مندان به مطالعه‌ی کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مناسب است.

در بخشی از کتاب جیبی شاد و پر از پول: ثروت و فراوانی بی‌نهایت، اینجا و اکنون می‌خوانیم

تصور کنید با یک شخص دیگر در جزیره‌ای هستید. شما یک سال تمام باهم کار می‌کنید. تصور کنید رابطه‌ی دوستانه‌ای باهم دارید و درباره‌ی کتاب‌ها و غذاهایی که خویشاوندانتان برایتان ارسال کرده‌اند، باهم حرف می‌زنید. اگر شما به صورت او سیلی بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا او هم به صورت شما سیلی می‌زند؟ آن شخص یا به شما سیلی می‌زند یا راهی دیگر برای آزارتان پیدا می‌کند. در بهترین حالت، اگر او اهل تلافی نباشد، دیگر کتاب‌ها و غذاهایش را با شما سهیم نمی‌شود یا مهرش را به شما کم می‌کند. اگر طرف مقابل اهل انتقام هم نباشد، تنشی بین شما ایجاد می‌شود که آزادی و همراهی پیشین را کم می‌کند. این آزمایش ساده به شما نشان می‌دهد که محال است به کسی صدمه بزنید و این صدمه به‌شکلی به خودتان بازنگردد. شما به کسی آسیب می‌زنید و ناگهان آسیبی به خودتان وارد می‌شود و اگر بتوانید این موضوع را درک کنید، پس چرا باید میل به آسیب رساندن به کسی را داشته باشید؟ از سویی، ازآنجایی‌که آسیب به دیگری، آسیب به خودتان است، چرا باید بخواهید به خودتان صدمه برسانید؟

اکنون اگر در کسب‌وکارتان سخت تلاش می‌کنید، چرا باید بخواهید با آزار رساندن به دیگران، این‌همه زحمت را به باد بدهید؟ این افراد می‌توانند مشتریان، کارمندان، تأمین‌کنندگان، جامعه یا حتی محیط‌زیست باشند و در پی آنچه به‌زودی درباره‌ی آگاهی جمعی و نتایج آن خواهیم آموخت، چرا باید دربرابر آسیبی که مردم به دیگران می‌زنند، سکوت کنیم؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: پول: یک توهم، سایه‌ای از چیزی دیگر
فصل 2: فیزیک کوانتوم: بدانید که شما و جهان از چه چیزی ساخته شده‌اید
فصل 3: حقیقتی دربارۀ زمان: زمان وجود ندارد
فصل 4: تصاویر ذهنی: کروکی‌های زندگی
فصل 5: اندیشیدن و سخن گفتن: دستورالعمل‌هایی از زندگی و برای زندگی
فصل 6: اهداف: نقشۀ راه به‌سوی ثروت و به درون آن
فصل 7: حضور یا بودن: علت نخست آغاز
فصل 8: رفتار: همان چیزی که دریافت می‌شود
فصل 9: قطعیت و ایمان: قدرتمندترین نیرو و پادزهر شکست
فصل 10: علت‌ومعلول: نخستین قانون هستی
فصل 11: شرایط: توهماتی شگفت‌انگیز
فصل 12: موفقیت: شما هرگز نمی‌توانید شکست بخورید
فصل 13: نیاز نه: میل و خواسته بله، اما نیاز هرگز
فصل 14: رسالت: چرا اینجا هستید؟
فصل 15: بخشیدن: هرآنچه باید بدانید
فصل 16: سپاسگزاری: نهایی کردن معامله
فصل 17: آگاهی: شما چیزی را تجربه می‌کنید که به آن آگاهی دارید
فصل 18: خود: معمار هستی
فصل 19: یگانگی: تمام چیزی که هست
فصل 20: فراوانی: شما همه‌چیز را در اختیار دارید
فصل 21: شادی: زندگی شادی و شادی زندگی است
فصل 22: پول: چطور از این نماد استفاده کنیم
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جیبی شاد و پر از پول: ثروت و فراوانی بی‌نهایت، اینجا و اکنون
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات344
زبانفارسی
شابک978-622-220-813-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جیبی شاد و پر از پول

علیرضا رضایی
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتاب خیلی قدرتمندی هستش اما سخته بتونی درک کنی که غیر از خودت همه چیز احتمالات هستش …مثلا تو کتاب میگه چیزی مثل صندلی وقتی شما توجه ایی بهش ندارین غیب میشه وقتی توجه تونو متمرکز میکنین بهش ظاهر میشه واقعا سخته درک کردنش…ولی واقعا فوق العاده اس تهیه کنین کتاب رو و آگاهی پولی و فراوانی و شادمانی تونو افزایش بدین
شبنم حسینی
۱۴۰۳/۱/۴
زاویه دید جدیدی به من داد. با هیجان کل مطالب کتاب رو خوندم چون خیلی مطالب جدید بود
اسراء
۱۴۰۳/۱/۶
کتاب خیلی خوب و جالبیه. لذت بردم و برام مفید بود
علی اکبری
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
بسیار عالی و کاربردی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب جیبی شاد و پر از پول

برای دریافت کتاب جیبی شاد و پر از پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.