معرفی و دانلود کتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری: تجربی و ریاضی

عکس جلد کتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری: تجربی و ریاضی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری: تجربی و ریاضی

عربی یکی از دروس مهم کنکوری است که یادگیری کامل و دقیق آن به کسب درصدهای بالا و رتبه خوب در کنکور سراسری کمک می‌کند. کتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری تالیف گودرز سروی یک منبع کمک درسی بسیار کاربردی و کم‌حجم به‌شمار می‌رود که همه مباحث و نکات مهم کنکوری عربی دو رشته ریاضی و تجربی را در خودش جای داده است.

درباره کتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری

تسلط بر درس عربی و یادگیری کامل نکات مهم کنکوری این درس نیازمند تمرین و تکرار است. مرور کتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری خیلی سبز به شما کمک می‌کند که هر آنچه از نکات این درس مورد نیاز است، به‌خوبی یاد بگیرید و به خاطر بسپارید.

با خواندن این کتاب کمک آموزشی از خواندن کتب درسی خود بی‌نیاز می‌شوید و می‌توانید بیشترین حجم مباحث را با سرعت بسیار زیادی بیاموزید.

این کتاب کمک درسی شامل پنج بخش و ساختار کتاب به این شکل است که در بخش اول، ابتدا همه واژگان مهم پایه‌های دهم تا دوازدهم در آن قرار دارد. بخش بعدی کتاب به واژگان مترادف و متضاد و مبحث جمع‌های مکسر اختصاص دارد. در مبحث بعدی امکان مرور و یادگیری قواعد عربی پایه هفتم تا دوازدهم را دارید و در انتها می‌توانید با کمک نمونه تست‌های موجود، سطح یادگیری خودتان را بسنجید. دو بخش بعدی این کتاب کمک درسی به نکات ترجمه و تعریب و درک مطلب اختصاص یافته و مهم‌ترین نکات کنکوری را در خودش جای داده است. با خواندن کتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری درصد بالایی را در کنکور سراسری به دست خواهید آورد.

کتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری برای چه کسانی مناسب است؟

همه دانش‌آموزان در دو رشته ریاضی و تجربی که می‌خواهند در آزمون کنکور سراسری درصدهایی بالایی را از درس عربی به دست آورند، مخاطبان این کتاب هستند.

فهرست مطالب کتاب

مشاوره
بررسی ساختار سؤالات …
واژگان
دهم
یازدهم
دوازدهم
قواعد
دهم
یازدهم
دوازدهم
فنون ترجمه و تعریب
جمع‌بندی نکات ترجمۀ فعل
روش پاسخ به سؤالات …
درک مطلب
آزمون سراسری تجربی
آزمون سراسری ریاضی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری: تجربی و ریاضی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات169
زبانفارسی
شابک978-622-230-376-1
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری

برای دریافت کتاب جیبی چکیده عربی - کنکوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.