معرفی و دانلود کتاب لقمه طلایی تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی: ویژه کنکور همه رشته‌ها

عکس جلد کتاب لقمه طلایی تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی: ویژه کنکور همه رشته‌ها
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لقمه طلایی تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لقمه طلایی تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی: ویژه کنکور همه رشته‌ها

مصطفی باقری در کتاب لقمه طلایی تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی از ساده‌ترین روش‌های حل محاسبات کنکور سخن می‌گوید و به دانش‌آموزان می‌‌آموزد چطور می‌توان با چند راه‌حل ساده در کسری از دقیقه به جواب صحیح پیچیده‌ترین ضرب، جمع و تقسیم‌ها رسید. این کتاب می‌تواند راهنمایی درست و کامل برای آن دسته از دانش‌آموزانی باشد که به تسلط خوبی از مباحث رسیده‌اند اما سرعت خوبی در حل محاسابات ندارند.

درباره‌ی کتاب لقمه طلایی تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی

کنکور به طور کلی مبنی بر دو مورد است: دانش کافی برای پاسخ به سوالات و سرعت برای حل آن‌ها. دو دانش‌آموز شماره‌ی یک و دو را در نظر بگیرید. دانش‌آموز یک، تسلط عالی بر درس شیمی دارد و قادر است به تمامی سوالات آن پاسخ بدهد اما سرعت او در پاسخگویی به سوالات پایین است و به جای یک دقیقه، برای جواب دادن به هر تست، سه دقیقه زمان می‌گذارد. دانش‌آموز دو تسلط نسبی بر این درس دارد و نیمی از سوالات را بلد نیست اما سرعت خوبی دارد و می‌تواند در مدت یک دقیقه به هر تست پاسخ دهد. به نظر شما در پایان یک ساعت کدام دانش‌آموز برنده‌ی میدان است؟

برخلاف انتظار، دانش‌آموز دو با اینکه نیمی از سوالات را بلد نیست اما به سبب سرعتش می‌تواند به نیم دیگر پاسخ بدهد اما دانش‌آموز یک با اینکه دانش عالی در درس شیمی دارد، به خاطر کندی در حل سوالات نمی‌تواند در مدت شصت دقیقه به بیشتر از بیست سوال پاسخ دهد و به درصد کمتری نسبت به دانش‌آموز شماره‌ی دو دست می‌یابد! اینجاست که به اهمیت مهارت در حل سریع محاسبات پی می‌بریم! کتاب لقمه طلایی تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی نوشته‌ی مصطفی باقری که از سوی انتشارات مهر و ماه نو به چاپ رسیده اینجاست تا این مهارت را به بهترین شکل به دانش‌آموزان بیاموزد.

این کتاب متشکل از هفت فصل است و با تکنیک‌های جامع خود دانش‌آموزان را از مطالعه‌ی کتاب‌های جمع و تفریق سریع، ضرب سریع، تقسیم سریع و جذر سریع بی‌نیاز می‌دارد. مصطفی باقری در این اثر به آموزش تکنیک‌های محاسباتی مانند تکنیک‌های ضرب سریع بر عدد پانزده، تکنیک‌های تفریق سریع با تغییر دادن، ساده‌ کردن کسرها و... می‌پردازد و در یک فصل جدا نیز از بهترین تکنیک‌ها و کلک‌ها برای حل محاسبات کنکور پرده برمی‌دارد.

دانش‌آموزان با حل تمرینات و تسلط بر تکنیک‌های این کتاب و جلد دیگر کتاب «حل محاسبات سریع کنکور» که هر دو به‌همت انتشارات مهر و ماه نو به چاپ رسیده‌اند، می‌توانند درصدهای خود را در کنکور بالاتر برده و گامی بزرگ در مسیر موفقیت تحصیلی‌شان بردارند.

درباره‌ی مجموعه‌ی لقمه‌ی طلایی مهر و ماه نو

کتاب‌های لقمه‌ی طلایی مهر و ماه نو، مجموعه‌ای جمع‌آوری شده از مهم‌ترین نکات هر درس به خلاصه‌ترین شیوه‌ی ممکن هستند که به دانش‌آموزان کمک می‌کنند با مرور و مطالعه‌ی آن‌ها به تسلط کامل‌تری از دروس رسیده و درصدهای خود را در کنکور به شکلی غیرقابل انتظار بالا ببرند. در این مجموعه کتاب تمام مباحث به شکل طبقه‌بندی‌شده تدوین و تلاش شده است که با کمک نمودارها و اشکال و جداول دانش‌آموزان را در فهم بهتر مطالب یاری دهد. از دیگر کتاب‌های این مجموعه می‌توان به موارد روبه‌رو اشاره کرد: «لقمه طلایی تاریخ کنکور»، «لقمه طلایی عروض و قافیه»، «لقمه طلایی اقتصاد کنکور»، «لقمه طلایی فلسفه و منطق کنکور».

کتاب لقمه طلایی تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای داوطلبان کنکور هر سه رشته که در پی افزایش مهارت و سرعت خود در محاسبات هستند مفید و کاربردی خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: کسر و اعشار ترس نداره! (مقدماتی از دوره ابتدایی)
فصل 2: چند نکته محاسباتی
فصل 3: تکنیک‌های ضرب سریع
فصل 4: تکنیک‌های تقسیم سریع
فصل 5: تکنیک‌های جمع‌وتفریق سریع
فصل 6: تکنیک‌های جذر سریع
فصل 7: محاسبات کنکور
ضمیمه: درباره مثلثات سریع و لگاریتم سریع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لقمه طلایی تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی: ویژه کنکور همه رشته‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهر و ماه نو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات313
زبانفارسی
شابک978-600-3170-69-8
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب لقمه طلایی تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی

برای دریافت کتاب لقمه طلایی تکنیک‌های محاسبات سریع ریاضی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.