معرفی و دانلود کتاب خاطرات خانواده

عکس جلد کتاب خاطرات خانواده
قیمت:
۳۸۰۰۰ 19000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات خانواده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات خانواده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاطرات خانواده

نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، کارولین براون در کتاب خاطرات خانواده، ماجرایی رمانتیک و خانوادگی را درباره زنی به تصویر می‌کشد که به تازگی از همسر خود جدا شده و در پی ساختن زندگی جدیدی برای خود و فرزندانش است.

درباره کتاب خاطرات خانواده:

او از اینکه همیشه نقش منفی داستان را بازی می‌کرد متنفر بود، اما از پنج سال پیش که طلاق گرفت، چاره دیگری نداشته است. بچه‌ها می‌توانند در هر گوشه‌کناری دوست پیدا کنند، اما فقط یک مادر دارند. حضانت فرزندانش تنها به عهده اوست و پدرشان هیچ نقشی ندارد. این‌ها خلاصه‌ای از زندگی لی لی آندرسون مادری است که دست تنها باید فرزندانش را تربیت کند و در مسیر پرپیچ و خم زندگی به راه درست هدایتشان کند.

اما چالش‌ها و مشکلات زندگی لی لی تنها به سرو کله زدن با فرزندانش ختم نمی‌شود. در خانه مادری خودش باید همراه معلمی که در دبیرستان تدریس می‌کرد و از قضا بسیار خوش قیافه هم هست، هم خانه شود. لی لی در ابتدا حضور معلم را به سختی می‌پذیرد اما با مشاهده‌ی خوش رفتاری معلم با بچه‌ها به حضورش در خانه دلگرم می‌شود.

پس از مدتی لیلی در اتاق مادرش دفترچه خاطراتی را که مربوط به پنج نسل پیش از آن‌ها می‌شود پیدا می‌کند و مطالعه‌ی آن دفتر به او کمک می‌کند تا به ارزش بالای خانواده و گذشته‌ی آن پی ببرد. اکنون لی لی باید با حضور بچه‌هایش و این معلم خوش مشرب در خانه مادری‌اش فصل تازه‌ای را در کتاب خاطرات خانوادگیشان ثبت کند.

کتاب خاطرات خانواده مناسب چه کسانی است؟

اگر از خواندن داستان‌های رمانتیک با موضوعات خانوادگی لذت می‌برید کتاب خاطرات خانواده (The Family Journal) برای شماست.

با کارولین براون بیشتر آشنا شویم:

او یکی از برندگان جایزه ادبی رمان آمریکا و یکی از بهترین نویسنده‌ها به انتخاب نیویورک تایمز، پابلیشرز ویکلی، یو اس‌ای تودی، ژورنال وال استریت و... به شما می‌رود. سبک نگارشی کارولین براون (Carolyn Brown) بیشتر تاریخی و معاصر و هم چنین کتاب‌هایی ادبی با محوریت زنان است.

جملات برگزیده کتاب خاطرات خانواده:

- وقتی به انتهای طناب رسیدید، یعنی زمان آن است که گره‌ای دیگر بزنید و ادامه دهید.
- بچه‌ها می‌توانند در هر گوشه‌کناری دوست پیدا کنند، اما فقط یک مادر دارند.
- زخم دیگری نمانده بود که بر قلبم وارد شود. قلبم هزاران تکه شده و دیگر مرهمی برایش یافت نمی‌شود.
- از دیدن جروبحث‌های آن‌ها مطمئن شد که دو فرزند سالم تربیت کرده است؛ ممکن است حال‌وهوای بچه‌ها مرتب تغییر کند، اما از اختلال شخصیت خودشیفته رنج نمی‌برند.
- در آن لحظه مک بی‌اندازه دوست داشت لی‌لی را در آغوش بگیرد. برای اولین بار یک زن، آن‌هم زنی که مک دوستش دارد، جلوی زیاده‌خواهی آدام ایستاده بود و این موضوع برای او بسیار ارزشمند بود.

در بخشی از کتاب خاطرات خانواده می‌خوانیم:

سالی نامه را کناری گذاشت و نامه اول را باز کرد. «توی این نامه نوشته که وقتی مُرد، من به اداره تدفین زنگ بزنم. تابوتش رو خودش سفارش داده؛ یک تابوت ساده چوبی، درست مثل تابوت مادرش. اون‌ها هم سفارشاتش رو انجام داده‌اند. گفته دوست دارم تابوتم با ارابه حمل بشه. اگه داستی زنده بود، اون ارابه رو بکشه و تابوت رو حمل کنه. اگه نه، من باید یک قاطر دیگه، و نه یک اسب، پیدا کنم که ارابه رو حمل کنه. گفته دوست ندارم بدنم رو عطر و روغن بزنند و اینکه اگه زمین برای قبرکن‌ها زیاد خیس یا زیاد سفت نبود، غروب فردای روزی که مُرده دفنش کنیم. گفته فقط برام یک موسیقی بگذارید و اون ‌هم آهنگ «من پرواز خواهم کرد.» سنگ قبرش رو به قبرستون سفارش داده که کنار قبر مادرش دفنش کنند و زمانی‌که لازم شد به اداره اعلام کنم تا تاریخ مرگ رو روش حک ‌کنند.» سالی تلفنش را از جیب درآورد و گفت: «باید به اداره تدفین زنگ بزنم.»

مک پرسید: «فکر می‌کنی تا فردا غروب می‌تونند همه‌چیز رو آماده کنند؟»
سالی گفت: «امیدوارم.» بعد به مدیریت اداره تدفین زنگ زد. «می‌گه تا پونزده دقیقه دیگه اینجا می‌رسند و بعدش که کارها انجام شد، می‌تونیم بریم.»
هالی گفت: «می‌شه تا وقتی اونها می‌آن صبر کنیم؟ دلم نمی‌خواد تنهاش بگذاریم.»
مک جواب داد: «البته که می‌شه. بریم یک جعبه پیدا کنیم که گربه‌ها رو توش بگذاریم.»
سالی گفت: «اون قوطی‌های قهوه رو هم ببرید. همون‌طور که خواسته اون‌ها مال هالیه.»
مک گفت: «من هم برم ماشین کابین‌دار رو بیارم و اون دو تا گوساله رو غروب ببرم.»
هالی گفت: «خیلی ناراحتم. تموم چیزهایی که دوست داشت، تموم زندگی‌ش، توی یکی دو روز همه از بین رفت.»
مک دستش را روی شانه هالی گذاشت و او را آرام تکان داد و گفت: «این درسی برای همه‌مونه که هر روزمون رو خوب زندگی کنیم، طوری‌که انگار آخرین روز عمرمونه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاطرات خانواده
نویسنده
مترجمفرانک سالاری
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-622-235152-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۸۰۰۰ 19000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خاطرات خانواده

محسن شاندیز
۱۴۰۰/۵/۱۸
عالی بودخانم کارولین براون موضوعات خانوادگی رابسیارزیبا بیان می‌کنندمشکلات یک مادررابافرزندان نوجوانش بسیارخوب توصیف ودرقالب داستان راهکارمی دهندگاهی واقعا
برای رفع مشکلات که با آن روبرو هستیم نیاز به تغییرات اساسی درزندگی داریم.
نگار میرنظامی
۱۴۰۲/۳/۳۱
خیلی قشنگ بود. تفاوت زندگی پر هیاهوی شهری مخصوصا برای کودکان و نوجوانان و زندگی طبیعی و واقعی به دور از هیاهو و پدر و مادری کردن و عشق پاک خانوادگی همه رو شامل میشد. ممنونم
Azita Latifian
۱۴۰۲/۸/۱۰
جزء کتاب‌های حال خوب کنه، و خیلی خوب و روان نوشته شده من کتاب‌هایی که در رابطه با قدرت زنان در حمایت از خانواده شون هست رو خیلی دوست دارم
یاسمین زارع دزفولی
۱۴۰۰/۶/۱۳
سلام.
کتابی با موضوع خانوادگی ساده و قشنگی بود. من پسندیدم.
سارا رشیدی
۱۴۰۰/۷/۲۶
بد نیست، دیگه زیادی داستانه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب خاطرات خانواده

برای دریافت کتاب خاطرات خانواده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.