معرفی و دانلود کتاب نهمین روز از ماه نوامبر

عکس جلد کتاب نهمین روز از ماه نوامبر
قیمت:
۵۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نهمین روز از ماه نوامبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نهمین روز از ماه نوامبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نهمین روز از ماه نوامبر

کتاب نهمین روز از ماه نوامبر رمانی عاشقانه از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز، کالین هوور است. این رمان داستان آشنایی دختری هجده‌ساله به نام فالن، با نویسنده‌ای به نام بن را روایت می‌کند. آن‌ها با وجود زندگی در دو شهر مختلف، هر سال در یک روز مشخص یکدیگر را ملاقات می‎‌کنند. این دیدارها عمق رابطه‌ی آن‌ها را بیشتر می‌کند تا این‌که فالن متوجه رازی درباره‌ی بن می‌شود. این کتاب موفق به دریافت جایزه‌ی نقد کتابِ رمانتیک تایمز شده است.

درباره‌ی کتاب نهمین روز از ماه نوامبر

فالن دختری هجده‌ساله است که مادر خود را از دست داده و با پدرش که بازیگرِ هالیوود است، رابطه‌ی خوبی ندارد. آثار سوختگی که بر بدن فالن نمایان است به حادثه‌ی دو سال گذشته مربوط می‌شود. فالن پدر را مسبب سوختنش در حادثه‌ی آتش‌سوزی می‌داند؛ چراکه او حضور فالن را در خانه فراموش کرده بود. علاوه‌ بر این، او مردی بی‌بندوبار است که در حق مادر فالن جفای بسیار روا داشته. فالن در روز نهم ماه نوامبر تصمیم دارد لس‌آنجلس را به مقصد نیویورک ترک کند. در آخرین شب، قرار ملاقاتی با پدرش در رستوران می‌گذارد، اما تحمل چند ساعت هم‌نشینی با او برای فالن بسیار سخت است. فالن در رستوران مردی را می‌بیند که از همان ابتدا به او جذب می‌شود. مرد که بن نام دارد سر میز پدر و دختر می‌آید و خودش را دوست‌پسر فالن جا می‌زند. فالن ابتدا جا می‌خورد، اما خیلی سریع در این نمایش با بن همراه می‌شود.

این مقدمه‌ای خوب برای شروع رمان نهمین روز از ماه نوامبر (November 9) است. کالین هوور (Colleen Hoover) در شروع رمان، فضا و آدم‌های داستان را به‌خوبی معرفی می‌کند و هیجان لازم را برای خواندن ادامه‌ی داستان در مخاطب پدید می‌آورد.

معرفی و دانلود کتاب نهمین روز از ماه نوامبر

برخورد اتفاقی بن و فالن، سبب می‌شود فالن آخرین روز از اقامتش در لس‌آنجلس را با بن بگذراند. با پیش رفتن داستان، متوجه می‌شویم که بن رمان‌نویس است. زندگی پرماجرای فالن به منبع الهامی برای رمانِ بن تبدیل می‌شود. آن‌دو هر سال در روز نهمِ ماه نوامبر همدیگر را ملاقات می‌کنند. هم‌زمان با عمیق‌تر شدنِ رابطه‌شان، روزی فالن به این فکر می‌کند که بن تا چه اندازه با او صادق است؟ آیا او تمام حقیقت را به فالن گفته و یا ماجرایی ساختگی بنا کرده تا به‌واسطه‌ی آن رمانش را پیش ببرد؟ طرح این سؤال در ذهن فالن، سبب می‌شود رازی را درباره‌ی بن کشف کند.

کتاب نهمین روز از ماه نوامبر با ترجمه‌ی زهرا گلشاهی، توسط انتشارات کتاب کوله‌پشتی به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب نهمین روز از ماه نوامبر

  • کتاب نهمین روز از ماه نوامبر یک رمان نفس‌گیر دیگر از کالین هوور است که در هر صفحه و هر کلمه احساسات عمیق انسانی را بازتاب می‌دهد. (آنا تاد، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز)

  • سبک بی‌نظیر داستان‌سرایی کالین هوور در کتاب نهمین روز از ماه نوامبر به نهایت خود می‌رسد. (وبلاگ Vilma's Book)

  • پیشنهاد می‌کنم هر مشغله‌ای را کنار بگذارید و هرچه زودتر رمان نهمین روز از ماه نوامبر را بخوانید. (RT Book Reviews)

  • هوور با این کتاب به جمع نویسندگان محبوبی چون جوجو مویز می‌پیوندد. (Library Journal)

کتاب نهمین روز از ماه نوامبر برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به رمان‌های عاشقانه و پرپیچ‌وخم علاقه دارند، این کتاب را مطالعه کنند.

در بخشی از کتاب نهمین روز از ماه نوامبر می‌خوانیم

دیروز غروب وقتی در را باز کرد و پس‌ از یک سال او را دیدم، می‌توانستم درد را در هر بخشی از وجودش احساس کنم، انگار مرگ برادرش او را پنج سال پیرتر کرده بود، اما حالا شبیه زمانی شده است که نخستین‌بار دیدمش؛ ژولیده و بی‌خیال، دوست‌داشتنی و زیبا. از زمانی‌که رسیده‌ام تا حالا، او را ‌این‌قدر آرام ندیده‌ام.

لباس‌هایم را می‌پوشم و از اتاقش بیرون می‌روم. از پله‌ها پایین می‌روم تا ببینم پیش‌ از اینکه بخواهم او را بیدار کنم و خداحافظی کنم، اگر به تمیزکاری نیازی هست، انجام دهم.

ساعت تقریباً چهار صبح است. اصلاً انتظار ندارم کسی در آشپزخانه باشد، اما جوردین کنار بار نشسته است. همین‌که وارد می‌شوم، به من نگاه می‌کند. چشم‌هایش قرمز و پف‌کرده‌اند، اما گریه نمی‌کند. یک جعبه‌ی کامل پیتزا جلویش است و دارد یک قطعه پپرونی را گاز می‌زند. از اینکه سرزده وارد شده‌ام احساس بدی دارم. بر اساس صحبتی که با بن داشتم، او در این دو روز گذشته دوست داشته تنها باشد. فکر می‌کنم به اتاق بن برگردم تا او راحت باشد. احتمالاً متوجه تردیدم می‌شود؛ چون جعبه را به‌سمتم هل می‌دهد و می‌پرسد: «گرسنه‌ای؟»

کمی گرسنه هستم. در صندلی کنار او می‌نشینم و تکه‌ای پیتزا برمی‌دارم. کنار هم در سکوت می‌نشینیم تا او تکه‌ی دوم پیتزایش را هم تمام می‌کند. بعد بلند می‌شود و جعبه‌ی پیتزا را در یخچال می‌گذارد. وقتی به بار برمی‌گردد، یک بطری سودا به من می‌دهد.

«پس تو همون دختری هستی که بن داره درباره‌ش کتاب می‌نویسه؟»

بطری را روی لبم نگه می‌دارم و از اینکه او می‌داند شوکه شده‌ام. دیشب، به‌نظر نمی‌رسید هیچ‌یک از افرادی که سر میز شام بودند، ماجرای کتاب را بدانند. با سر تأیید می‌کنم و جرعه‌ای می‌نوشم. به‌زور لبخند می‌زند و به دست‌هایش نگاه می‌کند که روی بار در مقابلش به هم گره شده‌اند.

می‌گوید: «اون نویسنده‌ی خوبیه. فکر کنم این کتاب موفقیت خوبی براش می‌شه. ایده‌ی هوشمندانه‌ایه!» گلویم را صاف می‌کنم و امیدوارم متوجه تعجب موجود در صدایم نشود. «چیزی ازش خوندی؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نهمین روز از ماه نوامبر
نویسنده
مترجمزهرا گلشاهی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-600-461-541-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نهمین روز از ماه نوامبر

M.s
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
من به تازگی با کتابهای کالین هوور آشنا شدم و از قلمش خیلی خوشم اومده تقریبا تموم کتاباش جذاب بوده برام این کتاب موضوعش برام جالب بود و اواخر کتاب سه تا غافلگیری بزرگ داشت که تقریبا برام داستان رو جذاب تر کرد که بهشون اشاره نمیکنم ولی خیلی غافلگیری عالی بود و یکی دوتا ضعف هم داشت مثلا دختر صورتش شده دچار آسیب و موهاش رو میریزه روی صورتش و در اولین نهم نوامبر که برمیگرده موهاش کوتاه شده و هیچ توضیحی بابت اینکه چه اتفاقاتی افتاد که موهاش رو کوتاه کرد داده نشد و نکته‌ی بعدی دختر بعد از فوت برادر بن خودش خواست بن پیش زن برادرش بمونه و به اونا کمک کنه درحالی که میدونست اونها تنها توی خونه زندگی میکنن ولی سال بعد بخاطر اینکه بن پیش زن داداشش بود و رابطه داشتن به شدت بهش برخورد ولی در مجموع کتاب خوبی بود مسائل خیلی خوب در پایان کتاب به هم چفت و بست شدن پایانش عالی بود
الهه صادقی
۱۴۰۲/۱۰/۴
کتابی بود که کشش به خواندنش ایجاد میشد، پرهیز نویسنده از زیاده گویی احساسات شخصیتها، رفتن سر اصل مطلب، داستان که هر چه پیش میرفت بر هیجانش افزوده میشد همه نکات مثبت داستانه. هر چند گاهی رفتار آن‌ها به نظرم پخته تر از جوان ۱۸ ساله بود که آن هم گذاشتم به حساب اختلاف سطح آگاهی و نحوه زندگی جوامع ما و آنها!اشتباه بن در ازدواج با بیوه برادرش به دلیل سن کم بن و سوء تفاهم بین بن و فالن باور پذیر بود. کاش کمی داستان از زبان پدر و مادر فالن مخصوصا پدرش و احساسش به مادر بن و ترک مادر فالن بیشتر بیان میشد چون ابهام داشت. در مجموع رمان جذابی بود.
کیومرث صدیق وزیری
۱۴۰۲/۷/۱۱
رمان گیرا وجذابی است. جابجا شدن مداوم راوی داستان از بن به فالن وبالعکس درذهن خواننده بهم ریختگی تولید می‌کند. نویسنده تمامی تجربیات وتسلط خود را در گفتار دو جوان هیجده ساله جا داده است درحالیکه جوانان این سن معمولا به این پختگی سخن نمی‌گویند. اگر راوی به صورت سوم شخص میبود شاید هر دو مورد ذکر شده را بهبود می‌بخشید. تبحر وتسلط نویسنده در تشریح موقعیت‌ها و شرح حالات افراد از توانایی والایی برخوردار است. ترجمه خانم گلشاهی بسیار روان و گویا است. انتخاب نحوه نگارش به صورت گفتاری به جذابیت داستان افزوده است. توفیق بیشتر ایشان را خواستاریم.
Fateme Edrissi
۱۴۰۲/۷/۷
بی نظیر بود واقعا از خواندنش غافلگیر شدم اما یک موضوع که خیلی خاص و مهم بود و به شخصه در دنیای واقعی دیدم, جایی که بن به خاطر مرگ برادرش بسیار ناراحت و از نظر روحی متزلزل و میخواد که فلان بماند و... و جایی که داستان به سمت ارتباطش با جوردین پیش میره، این خیلی واقعی و چه زندگی‌هایی که در این لحظات و روحی تشکیل می‌شوند متاسفانه پایان بسیار بدی دارندکاش بتونیم آنقدر قوی باشیم که در آن لحظه‌ها حداقل برای آینده خودمان و دیگری تصمیم دراز مدت نگیریم با تشکر از کتابراه
نسیم ق
۱۴۰۲/۷/۱
داستان جذاب و گیرایی بود و خیلی جاها احساسات مخاطب رو درگیر می‌کرد. تقریبا همه ژانرهایی که دوس دارم رو باهم داشت، رمانتیک و معماییاز نظر خط زمانی داستان هم دوسش داشتم که مجبورت می‌کرد یه چیزایی رو حدس بزنی تا بعدا بهت دلیلشو بگه. روند منطقی داستان خوب بود و تقریبا باگی توش نبود، فقط اینکه بن رو توی میتونست احساساتش انقدر قرارهاشون مخفی کنه یه خرده غیر واقعی بود. یه جاهایی هم انگار سانسور شده بود و یه بخش‌هایی یکم واسم مبهم بود. در کل کتاب زیبایی بود و حتما توصیه ش میکنم.
مهری رازقیان
۱۴۰۲/۷/۱۳
میتونم بگم یکی از با محتوا‌ترین عاشقانه‌هایی بود که خوندم. سبک نوشتن این نویسنده آدم رو طوی مجذوب میکنه که دلت نمیخواد کتاب رو زمین بذاری. توصیه میکنم حتما بخونیدش. نویسنده بهترین شخصیت‌ها رو خلق کرده و همینطور بهترین داستان رو. اگه به کلمه کلمه‌ی کتاب دقت کنید خیلی تاثیر داره توی زندگیمون چون بعضی وقتا آدم از یه جمله توی کتاب عاشقانه هم میتونه درس بزرگی بگیره و زندگی خودش رو تغییر بده. با تشکر از مترجم عزیر که اینقدر خوب ترجمه کرده بودن ❤️
الهام نظاری
۱۴۰۲/۸/۳
کتاب زیبایی بود، حال خوبی داشت با اینکه روند حوادث سیر منطقی خوبی نداشت. مثلا هرگز مشخص نشد ارتباط پدر شخصیت اصلی زن داستان با مادر شخصیت اصلی مرد داستان دقیقا چی بود و چطور دو آدم با دو شخصیت متفاوت اینقدر به هم جذب شده بودند. یا علت طلاق مادر و پدر شخصیت اصلی زن داستان برای ما مجهول موند. اگر دنبال یه کتاب با پایان خوب و قصه پر کشش هستین این کتاب مناسب شماست.
الهام کریمی
۱۴۰۲/۸/۳
تمام آثاری که از کالین هور ترجمه شده خوانده‌ام و لذتی وافر نصیبم شده، هیچ گاه پشیمان نشدم از خرید کتابهایش و بدون تکرار می‌نویسد. بخصوص بعضی کتابهایش کاملا درد اجتماع هست و به گونه‌ای اعجاب انگیز به مقولاتی که دیگران پرداخته‌اند از منظری دیگر می‌نگرد، و حتی خود انسانی که در واقعیت درگیر با ماجراست می‌تواند از نوشته هایش چیزی نو بیاموزد!!!!
شکیبا
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
از آخرین باری که یک داستان عاشقانه خوندم حدودا ۱۵ سال میگذره، کتاب جذاب و گیرایی بود که دلت نمی‌خواست اون رو زمین بگذاری، در آخر یک غافلگیری جذاب داشت که روند داستان رو خیلی زیباتر کرد، علت یک سری از موضوعات مشخص نبود، مثل ارتباط مادر شخصیت اصلی با پدر شخصیت اصلی دیگر، در کل باز هم هم دوست دارم کتاب‌های دیگر این نویسنده رو بخونم
آناهیتا شاهنظری
۱۴۰۲/۷/۲۷
نمیتونم بگم رمان خیلی خوبی بود ولی خوب بود!! ۱۰۰ صفحه اول داستان یک رمان ساده عاشقانه و یکنواخت که من یک هفته طول کشید بخونمش ولی ۱۷۲ صفحه بعدش برام بسیار مهیج شد و طی چند ساعت تمامش کردمدر کل خوب بود ولی سطح داستان و رمان بیشتر به درد رده سنی ۱۵ تا ۲۵ سال میخورد
مریم صراف زاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
باید بگویم جزو بهترین کتاب‌هایی بود که تا به امروز خوندم. خیلی زیبا و ساده نوشته شده بود. همه ویژگی‌هایی که یک کتاب رو خاص میکنه درون خودش داشت. البته نباید مهارت مترجم عالی این کتاب رو هم نادیده گرفت. از کتابراه برای فروش این کتاب خیلی ممنونم
Fatiman
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
کتاب جالبی بود من فکرش هم نمیکردم داستان اینجوری پیش بره و پر از سوپرایز بود برای خواننده. من واقعا سر قسمت‌هایی از کتاب احساساتی شدم البته یک مشکل‌های کوچکی بود اما این مشکل‌ها از زیبایی داستان، چیزی کم نکرد. کتاب گیرایی بود و داستان روند خوبی داشت
یاسمین زارع دزفولی
۱۴۰۲/۷/۲۴
سلام. تا قسمت سومین نهم نوامبر خوب بود، بعدش هم ماجرا تا حدی قابل پیش بینی بود هم خیلی خیلی هندی تمام شد ضمنا به نظر شخصیم کسی که خیانت میکنه، قابل اعتماد نیست و نباید باهاش ادامه داد به ویژه اگر ازدواج و بچه‌ای در کار نباشه.
Azita Latifian
۱۴۰۳/۱/۵
کتابی با یک موضوع خلاقانه که با شیوه‌ای جدید دو مدعی عشق رو با ترازوی صبر محک میزنه ولی در آخر شک و ظن‌ها مشکلات جدیدی رو ایجاد میکنه... ولی همیشه عشق واقعی میتونه از پس تمام مشکلات بر بیاد. این کتاب زیبا رو توصیه میکنم حتما بخونید.
مطهره نوایی
۱۴۰۲/۱۰/۸
این کتاب جالبیه جالبه بدونید این رمان فقط ۲۷۰ صفحه اس ولی از هر رمان ۲۰۰۰صفحه‌ای ایرانی پربار تر و قشنگ تر و واقعی تر هس هر خط این رمان میتونه شمارو با خودش همراه کنه و اجازه نده حتی یه ثانیه کتابو کنار بذارید.
مشاهده همه نظرات 49

راهنمای مطالعه کتاب نهمین روز از ماه نوامبر

برای دریافت کتاب نهمین روز از ماه نوامبر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.