معرفی و دانلود کتاب خاطرات پادوی یک گلف باز حرفه‌ای

عکس جلد کتاب خاطرات پادوی یک گلف باز حرفه‌ای
قیمت:
28900 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات پادوی یک گلف باز حرفه‌ای  و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاطرات پادوی یک گلف باز حرفه‌ای  و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاطرات پادوی یک گلف باز حرفه‌ای

کتاب خاطرات پادوی یک گلف باز حرفه‌ای به قلم کیومرث حیدری رمانی پرکشش است که در دل داستانی عاشقانه جدال میان وفاداری و خیانت را به تصویر می‌کشد.

در رمان «خاطرات پادوی یک گلف باز حرفه‌ای» راوی به همراه دو نفر دیگر که در یک پروژه با هم همکاری می‌کنند شخصیت اصلی داستان را بر عهده دارند. اما نکته‌ی قابل توجه این رمان مهیج در آن است که قصه در زمان گذشته سیر کرده و راوی در حقیقت خاطرات جوانی خود را مرور می‌کند.

راوی، نیما و قادر، سه شخصیت‌ اصلی این کتاب در طول داستان اتفاقات متفاوتی مثل عشق و خیانت را از سر می‌گذارنند. راوی و قادر هر دو عاشق یک نفر هستند ولی راوی بزدل‌تر از آن است که علاقه‌اش را بروز دهد. موضوعی که در نهایت به خیانتی غم‌انگیز منجر می‌شود.

این رمان ماحصل سال‌ها تلاش و بازبینی کیومرث حیدری بوده و اگر چه حاوی قصه‌ای رئال است ولی بر خلاف اسمش، خاطره محسوب نمی‌شود.

در بخشی از کتاب خاطرات پادوی یک گلف باز حرفه‌ای می‌خوانیم:

روز عشاق، ابداع نیما، برای من مثل هر روز دیگری بود. نیما اما حسابی سرش شلوغ بود. خرید، بسته‌بندی و پست، سه مرحلۀ تغییرناپذیر هدیۀ این روز بود. از یک ماه قبل تدارک می‌دید. از این کتاب ‌فروشی به آن کتاب ‌فروشی می‌رفت. من هم همه جا دنبالش بودم. وارد هر کتاب ‌فروشی که می‌شدیم، کتاب‌های جدید و پرفروش همیشه روی میز وسط کتاب‌ فروشی چیده شده بودند. با وسواسی بی‌نظیر و به نوبت چند کتاب را بر می‌داشت و ورق می‌زد. چند شعر یا چند سطر از هر کتاب را با صدای بلند و با احساسی که انگار روشنای عاشق رو به‌ رویش ایستاده، می‌خواند. جای خیالی روشنک، من ایستاده بودم. رو به ‌روی نیما. جا به‌ جایی ساده‌ای که وقتی نیما به خودش می‌آمد تنها با یک جمله قابل‌ توصیف بود. ابله اینجا چه جای ایستادن است؟ زشت کرده‌ای زیبایی خیالی مجنون را.

سراغ کاست‌های جدید را می‌گرفت. از فروشنده می‌خواست قسمت معینی را پخش کند. به دقت گوش می‌کرد. می‌گفت دوباره پخش کند. دوباره پخش می‌شد و گوش می‌شد. در حالی ‌که چهره‌اش نشان می‌داد حواسش از در یا پنجرۀ کتاب ‌فروشی بیرون رفته است، آرام دستش را بالا و پایین می‌برد و چیزی که شنیده بود را با خودش زمزمه می‌کرد. سرانجام به دقت چند محصول فرهنگی را گلچین می‌کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاطرات پادوی یک گلف باز حرفه‌ای
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-8211-50-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
28900 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خاطرات پادوی یک گلف باز حرفه‌ای

سیما علیپورنوری
۱۴۰۲/۳/۱۰
بد نبود، من خیلی ارتباط نگرفتم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خاطرات پادوی یک گلف باز حرفه‌ای

برای دریافت کتاب خاطرات پادوی یک گلف باز حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.