معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی

عکس جلد کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی
قیمت:
۵۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی

لسلی سیمز و کنراد میسون در کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی، داستان‌هایی محبوب از سه نویسنده مشهور ادبیات اروپا یعنی کنت گراهام، ایزوپ و ویلیام شکسپیر را جمع آوری کرده‌اند.

درباره کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی:

«موش شهری و موش دهاتی»، «پرسی و دزدان دریایی»، «خورشید و باد»، «اسب رم کرده»، «شبح شهربازی»، «باد در میان درختان بید» و «رؤیای نیمه شب تابستان» از جمله داستان‌های جذاب کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی (Lovely Stories) هستند.

لسلی سیمز (Lesley Sims) و کنراد میسون (Conrad Mason)، این اثر را بر اساس داستان‌هایی از کنت گراهام، ایزوپ و ویلیام شکسپیر تألیف کرده و در انتهای کتاب هم مختصری درباره‌ی زندگی نویسندگان این قصه‌های زیبا آورده‌اند.

کنت گراهام (Kenneth Grahame) نویسنده‌ای اسکاتلندی بود که در سال‌های بین 1859 تا 1932 میلادی زندگی می‌کرد و خالق اثر کلاسیک و ماندگار باد در درختان بید است.

ازوپ یا ایزوپ (Aesop) یکی از نویسندگانی بود که در یونان باستان زندگی می‌کرد و قصه‌ها و افسانه‌هایش تا دوران حاضر باقی مانده است. در برخی متون تاریخی او را با لقمان حکیم یکی می‌دانند.

ویلیام شکسپیر (William Shakespeare) مشهور به سخن سرای آون، نمایشنامه‌نویس، شاعر و بازیگر تئاتر بود که بسیاری از منتقدان او را بزرگ‌ترین نویسنده انگلیسی زبان می‌دانند. همچنین نمایشنامه‌های «اتللو، مکبث، هملت و رویای شب نیمه تابستان» از معروف‌ترین آثار او هستند.

کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی به چه کودکانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب دوست داشتنی برای کودکان 7 تا 12 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی می‌شنویم:

جیک هاربرد داشت از مدرسه به خانه برمی‌گشت که یک مرتبه متوجه تابلوی بزرگی شد. قلبش از هیجان به تپش افتاد. از قرار معلوم شهربازی برپا شده بود؛ آنطوری که روی تابلو نوشته شده بود، هفتاد وسیله در شهربازی بود. جیک دلش می‌خواست هرچه زودتر آنجا را ببیند.

آن شب جیک آن‌قدر ذوق زده بود که خواب به چشمش نمی‌آمد. بالاخره شنبه از راه رسید و می‌توانست به شهربازی برود ولی اول باید یکی را پیدا می‌کرد که با او بیاید.

«بابا من رو می‌بری شهربازی؟» «ببخش جیک سرم شلوغه» پدرش غرق در خواندن روزنامه بود. جیک تصمیم گرفت به سراغش مادرش برود؛ او حسابی مشغول اتو کردن لباس‌ها بود. «مامان میشه من رو ببری شهربازی؟ خواهش می‌کنم.» مادر جیک سرش را تکان داد و گفت: «متاسف‌ام جیک الان وقتش رو ندارم که بیام شهربازی، یه عالمه کار ریخته سرم.» جیک به مادرش گفت: «ولی میگن که هفتاد وسیله بازی داره. » مادرش گفت: «منم هفتاد تا کپه لباس دارم که باید اتو بزنم. ببینم چرا نمیری به خواهرت بگی باهات بیاد؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
درباره‌ی نویسندگان
14 دقیقه
موش شهری و موش دهاتی
16 دقیقه
پرسی و دزدان دریایی
6 دقیقه
خورشید و باد
5 دقیقه
اسب رم کرده
19 دقیقه
شبح شهربازی
17 دقیقه
باد در میان درختان بید - قسمت یک
16 دقیقه
باد در میان درختان بید - قسمت دو
15 دقیقه
رؤیای نیمه‌شب تابستان - قسمت یک
18 دقیقه
رؤیای نیمه‌شب تابستان - قسمت دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی
نویسنده،
مترجمفرخ بافنده
راویشهره روحی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی

حانیه امان محمدی
۱۴۰۲/۸/۴
سبک افسانه‌های اروپایی رو داره ولی پایان قصه هاش بسیار غمگینه و بنظرم داستانهای اینجوری غمگین و آدم گوش نکنه بهتره. دنیارو بشدت دارک نشون میده دنیا زیبایی‌های خودش رو داره فقط باید زاویه دیدتو عوض کنی. موفق باشید
پیام نظری
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
خیلی خوب و جذاب بود داستانها مرسی از لحن بسیار خوب راوی داستان 👍🏻👍🏻😍😍
Sepehr Vahedianvar
۱۴۰۱/۸/۱۲
من خیلی کتاب صوتی دوست دارم. ممنون از کتابراه
امین کوهستانی
۱۳۹۹/۱۱/۲
در مجموع جالب است
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی

برای دریافت کتاب صوتی قصه‌های دوست داشتنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.