معرفی و دانلود کتاب خانواده‌ی باحال 6: یک خانواده‌ی پرتقالی

عکس جلد کتاب خانواده‌ی باحال 6: یک خانواده‌ی پرتقالی
قیمت:
۶۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانواده‌ی باحال 6: یک خانواده‌ی پرتقالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانواده‌ی باحال 6: یک خانواده‌ی پرتقالی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانواده‌ی باحال 6: یک خانواده‌ی پرتقالی

کتاب خانواده‌ی باحال 6: یک خانواده‌ی پرتقالی نوشته‌ی ژان فیلیپ آرو وینیو، ادامه‌ی ماجراهای جذاب و خنده‌دار خانواده‌ی ژان‌ها را به تصویر می‌کشد. اینبار پدر خانواده که عاشق عکس گرفتن و درست کردن آلبوم عکس است با پیدا کردن یک عکس اسرارآمیز وارد ماجراهایی بامزه می‌شود. به نظر شما این عکس به پسران دردسرساز خانواده مربوط است؟

درباره‌ی مجموعه داستان خانواده‌ی باحال:

داستان‌های این مجموعه‌ی جذاب یک تجربه‌ی خانوادگی بسیار شیرین به شمار می‌آید. ژان فیلیپ آرو وینیو با الهام از دوران کودکی خودش، اتفاقات روزمره و جالب خانواده‌ای پرجمعیت را به تصویر می‌کشد. مجموعه‌ کتاب خانواده‌ی باحال، داستان‌های بامزه‌ی پدری فراموشکار و مادری بسیار منظم است که با وجود اینکه پنج فرزند پسر دارند، انتظار فرزند ششم را می‌کشند.

پدر خانواده از آنجایی که حافظه‌ی خوبی ندارد، همه‌ی فرزندانش را ژان صدا می‌کند البته با پسوندهای مختلف (آ، ب، اُ و...) و این یکی از ویژگی‌های شیرین این مجموعه کتاب فرانسوی است. شش پسر دردسرساز خانواده همراه با مادری جدی و پدری که متخصص کارهای تعمیراتی است اما اسم فرزندانش را هم فراموش می‌کند، ماجراهای فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زنند که به سختی بتوان از خواندن آن‌ها دست کشید.

مجموعه داستان خانواده‌ی باحال که اولین بار در سال 2008 منتشر شد 7 جلد دارد که در هر کدام از آن‌ها به ماجراهای این خانواده‌ی پرجمعیت همراه با حواشی دوست داشتنی‌شان پرداخته است. داستان‌های این مجموعه تاکنون به بیش از ده زبان ترجمه شده و طرفداران زیادی در دنیا پیدا کرده است.

داستان‌های مجموعه‌ی خانواده‌ی باحال که به نام "بچه ژان‌ها" نیز شناخته می‌شود، یک انتخاب بسیار عالی برای جذب کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی است. همچنین خواندن این قصه‌ها برای بزرگترها نیز خالی از لطف نخواهد بود و آن‌ها را به سفری به دنیای شیرین کودکی دعوت می‌کند.

خاگینه‌ی شیرین، پنیر پرنده، سوپ ماهی قرمز، تعطیلات شکلاتی، گیلاس روی کیک و یک خانواده‌ی پرتقالی عناوین این مجموعه‌ی دوست داشتنی هستند.

کتاب خانواده‌ی باحال 6: یک خانواده‌ی پرتقالی مناسب چه کسانی است؟

کودکان و نوجوانانی که به داستان‌های طنز و خانوادگی علاقه دارند، از خواندن کتاب یک خانواده‌ی پرتقالی (Une belle brochette de bananes) لذت خواهند برد.

ژان فیلیپ آرو وینیو را بیشتر بشناسیم:

وی از نویسندگان مشهور فرانسوی است که بیشتر به عنوان نویسنده‌ی مجموعه کتاب خانواده‌ی باحال شناخته می‌شود. ژان فیلیپ آرو وینیو (Jp Arrou-Vignod) در سال 1958 در خانواده‌ی پرجمعیت متولد شد. او از دوران کودکی علاقه زیادی به کتاب خواندن داشت و همین علاقه باعث شد که خیلی زود به نوشتن نیز اشتیاق پیدا کند. او پس از فارغ‌التحصیلی به شغل معلمی مشغول شد.

اولین داستانی که از آرو وینیو منتشر شد در سال 1984 بود که اولین جایزه در نویسندگی را برایش به ارمغان آورد. او به جهت علاقه زیادی که به کودکان و نوجوانان داشت مشتاق بود تا داستان‌هایی را به رشته‌ی تحریر درآورد که مورد پسند این گروه سنی باشد و استقبال کودکان و نوجوانان سراسر دنیا از مجموعه‌ی خانواده‌ی باحال نشان می‌دهد که ژان فیلیپ آرو وینیو در این زمینه کاملاً موفق بوده است.

در بخشی از کتاب خانواده‌ی باحال 6: یک خانواده‌ی پرتقالی می‌خوانیم:

حالا که خوب فکر می‌کنم پنج تا برادر داشتن خیلی هم بد نیست. دست‌کم نوبت من برای جمع کردن میز و بردن آشغال‌ها دیرتر از تک‌فرزند بودن می‌رسد، مثل فرانسوا آرشامپو که تک‌بچه‌ی خانواده است.

فرانسوا آرشامپو بهترین دوست من در شربورگ است. بعضی وقت‌ها خیلی دلم می‌خواهد جای او باشم. اما در خانه کسی را ندارد که باهاش بازی کند یا تمام روز توی سر و کله‌ی هم بزنند. تمام بعد از ظهر تنهاست و با خودش شطرنج بازی می‌کند. هر چند که هربار هم خودش برنده می‌شود، اما فکر کنم همیشه برنده بودن هم خیلی جالب نباشد. توی خانه‌ی ما پیدا کردن همبازی خیلی سخت نیست. مثلاً ژان س و ژان د همیشه برای بازی مونوپولی آماده‌اند، البته به شرط اینکه بانک‌دار باشند. ژان س توی هر خانه‌ای که هتل می‌خرد ما اصلاً توی آن نمی‌افتیم. تازه می‌توانیم خیلی آرام و یواشکی بدون اینکه متوجه چیزی شود پول‌هایش را کش برویم.

ولی بازی مورد علاقه‌ی من نبرد کشتی‌ها با ژان آست.

همان‌طور که روی تخت دو طبقه‌مان دراز کشیده‌ایم یک کاغذ چهار‌خانه برمی‌داریم و روی آن به اندازه‌ی ده تا مربع می‌کشیم و مخفیانه کشتی‌های‌مان را توی خانه‌ها می‌چینیم. یک خانه برای کشتی جنگی، دو خانه برای زیردریایی، سه خانه برای کشتی بزرگ تفریحی و چهار خانه برای ناو هواپیمابَر.

فهرست مطالب کتاب

عکس اسرارآمیز
ما ژان‌ها
نبرد کشتی‌ها
ژان‌ها و بازی‌های المپیک
تعلیمات دینی
طبیب
روز واکسن
گرگ دریا
خانواده بزرگ می‌شود
دستبند نخی
حوصله‌مان سر رفته
یک خانواده‌ی باحال پرتقالی
آلبوم خانواده‌ی ژان‌ها
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانواده‌ی باحال 6: یک خانواده‌ی پرتقالی
نویسنده
مترجمپرستو شجری
ناشر چاپینشر پیدایش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات180
زبانفارسی
شابک978-600-296-634-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خانواده‌ی باحال 6: یک خانواده‌ی پرتقالی

برای دریافت کتاب خانواده‌ی باحال 6: یک خانواده‌ی پرتقالی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.