معرفی و دانلود کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش

عکس جلد کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش

کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش نوشته‌ی زهره صالح پور، با ارائه‌ی راهکارهایی فوق‌العاده و کاربردی به شما کمک می‌کند تا کم‌رویی و خجالت خود را کنار بگذارید و با اعتماد به نفس و پر قدرت در میان جامعه و دوستان‌تان زندگی کنید.

درباره‌ی کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش:

فکر می‌کنید چرا بعضی از انسان‌ها خجالت می‌کشند؟ برخی حتی جرئت نه گفتن هم ندارند؟ چرا فکر می‌کنند که فقط آن‌ها باید به دیگران احترام بگذارند؟ چرا اجازه می‌دهند که دیگران آن‌ها را مورد سرزنش و توهین قرار دهند؟ این کتاب به تمام سؤالاتتان پاسخ خواهد داد.

اعتماد به نفس ویژگی بسیار ارزشمندی به شمار می‌آید. افرادی که مالک آن هستند در تمام جنبه‌های زندگی از قبیل برقراری روابط دوستانه، یادگیری مهارت‌های جدید، حضور فعال داشتن در اجتماع و ... موفق می‌باشند و راحت‌تر از دیگران به خواسته‌های خود در زندگی می‌رسند. پر واضح است که زندگی توام با اعتماد به نفس شیرین‌تر می‌شود.

اعتماد به نفس نیرویی‌ست که در درون همه‌ی انسان‌ها به درجات مختلف وجود دارد. این ویژگی به همه‌ی ما این فرصت را می‌دهد تا از موفقیت‌ها لذت ببریم و با شکست‌ها و ناکامی‌ها کنار بیاییم. فکر نکنید تنها افراد موفق یا ثروتمند از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند، این تفکر صحیح نیست؛ اعتماد به نفس واقعی یعنی ایمان داشتن به توانایی‌ها و استعدادهای فردی!

بنابراین برخیزید و این ویژگی ارزشمند را در درون خود پررنگ کنید، برای شروع هیچ‌وقت دیر نیست. مهم این است که شروع نمایید و با عمل به راهکارهای این کتاب آرام‌ آرام مشکل عدم اعتماد‌ به‌ نفس خود را حل کنید. شما می‌توانید به موفقیت برسید؛ زیرا در وجودتان استعدادهای زیادی نهفته است، فقط کافی‌ست آن‌ها را بشناسید.

نکوداشت‌ها کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش:

- یکی از نیازهای مهم برای هر انسان موفق، رهایی از خجولی و داشتن شهامت است. با خواندن کتاب بانوی ارزشمند، خانم زهره صالح پور بی‌نظیر و انجام راهکارهای آن می‌توانید این مهارت را کسب کرده و به موفقیت‌های بیشتر برسید. (عسل دشتی نژاد)

- اگر می‌خواهی الماس درونت را پیدا کنی و اگر می‌خواهی هر لحظه در حال رشد باشی و خودت را از دست ندهی و دو قدم دنبال خواسته‌هایت بروی، عزت نفس و اعتماد به نفس خودت را دنبال کن. این کتاب به تو کمک می‌کند خجالت نکشی، بلکه خجالت را بکشی. (دکتر پریسا مافی)

کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی مناسب است که می‌خواهند بر کم رویی خود غلبه و اعتماد به نفس خود را تقویت کنند.

در بخشی از کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش می‌خوانیم:

قبل از اینکه نوزادی به دنیا بیاید، به خاطر اینکه فکر می‌کند شکم مادر مرکز دنیا است، اعتمادبه‌نفس دارد. کسی از شکم مادر با عدم اعتمادبه‌نفس به دنیا نمی‌آید. ولی به مرور زمان عواملی که با آن روبه‌رو می‌شود، باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس ما از بین برود و این به دلیل ورودی‌هایی است که به ذهن ما می‌رسد و ذهن ما طوری تنظیم شده که ورودی‌های مخرب اعتمادبه‌نفس ما را خدشه‌دار می‌کنند. کم‌کم بعد از مدتی متوجه می‌شویم توانایی کمتری در برابر برخی مسائل داریم و همین امر باعث کاهش عمل‌گرایی می‌شود.

برای مثال: عوامل بیرونی مانند اینکه پدر معتاد باشد و فرزندان او، پسر یا دختر، به دلیل ضعف پدر دچار عدم اعتمادبه‌نفس شده و خود را سرزنش می‌کنند. یا اینکه فردی به دلایل مختلف دچار معلولیت جسمی می‌شود و این باعث عدم اعتماد‌به‌نفس او می‌شود.

خانم جوانی را می‌شناسم که هر زمان که می‌خواست از منزل برای خرید یا کاری بیرون برود، دچار دلشوره و ترس عجیبی می‌شد و ترس سراسر وجودش را فرا می‌گرفت، ولی با این حال مجبور بود کارش را در بیرون انجام دهد، می‌رفت و کارش را انجام می‌داد و بر‌می‌گشت، ولی عصبی و پرخاشگر بود. او از اعتمادبه‌نفس پایینی برخوردار بود؛ درحالی که هیچ دلیل ظاهری برای بی‌اعتمادی این خانم وجود نداشت و او در ذهن خود تصورات بدون پایه و اساسی داشت و تجزیه‌و‌تحلیلی فکری می‌کرد و خود را آزار می‌داد.

اگر بخواهم برای شما مثال بزنم، بی‌نهایت مثال وجود دارد که وقتی ریشه‌یابی می‌کنیم، خواهیم دید که هیچ پایه و اساس بیرونی ندارد و همه برگرفته از ساخته ذهن فرد است.

یکی دیگر از دلایل مهمی که در افراد بدون اعتمادبه‌نفس وجود دارد، ترس پنهانی است که فرد دوست دارد کارهای خاص مورد علاقه خود را انجام دهد، ولی وقتی از او می‌پرسند پس چرا اقدام نمی‌کنی، هزارو‌یک دلیل برای انجام ندادن آن می‌آورد؛ اما نمی‌خواهد قبول کند که گیر از خودش است و ترس پنهانی که در وجودش قرار دارد مانع انجام آن کار می‌شود؛ بنابراین عالم و آدم را مقصر می‌داند که مانع انجام آن کار هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول
علل و عوامل از بین‌ رفتن اعتماد به‌ نفس
خجولی‌گری و تأثیر آن بر نبود اعتماد به‌ نفس
5 عاملی که می‌توانیم افراد خجول و بدون اعتماد‌ به‌ نفس را شناسایی کنیم
آیا دلایل عدم اعتماد به‌ نفس مهم است؟
دلایل واقعی اعتماد به‌ نفس پایین
اولین دلیل: مواجهه‌ شدن با برخورد منفی
دومین دلیل: بی‌اعتنایی دیگران نسبت به ما
سومین دلیل: درگیری‌های والدین در منزل در حضور کودک
دلیل چهارم: حمایت لازم در برابر ناعدالتی (زورگویی)
دلیل پنجم: حمایت‌های بی‌مورد از سوی خانواده
دلیل ششم: بی‌توجهی و زورگویی
دلیل هفتم: مشکلات تحصیلی کودک و بی‌توجهی والدین
دلیل هشتم: ضربه‌های روحی فشار‌های جسمی
دلیل نهم: اجتماع و شبکه‌های مجازی و رادیو و تلویزیون
نداشتن اعتمادبه‌نفس و عیب‌جویی
ترس از خودباوری
مردان بی‌اعتماد به‌ نفس و تأثیر آن بر جامعه و خانواده
مادران بی‌اعتماد به‌ نفس و فرزندپروری
نداشتن اعتماد به‌ نفس و اهمال‌کاری‌
یکی از دلایل تنبلی و اهمال‌کاری، کمال‌گرایی است
نداشتن اعتماد به‌ نفس و سرزنش خود
مروری بر فصل اول
فصل دوم: رسیدن به خودباوری و اعتماد به‌ نفس
بالا‌بردن سطح اعتماد به‌ نفس
10 روش که می‌توانی به فردی با اعتماد به‌ نفس بالا تبدیل شوی
اعتماد به‌ نفس در توسعه و پیشرفت فردی
زنان و اعتماد به‌ نفس
اعتماد به‌ نفس خانم‌ها و رابطه عاطفی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-622-7531-41-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش

قدیر رحیمی
۱۴۰۳/۱/۶
کوتاه و مفید ان شا الله که خداوند به نویسنده اش طول عمر با برکت بدهد
عرفان کیانی
۱۴۰۱/۹/۸
خیلی عالی بود و حتما پیشنهاد میکنم بخونید
Alikazemi
۱۴۰۲/۳/۵
کتاب مختصر و مفیدی بود
محمدرضا اخوان صراف
۱۴۰۱/۸/۳
کتاب بسیار روان و ساده بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش

برای دریافت کتاب خجالت نکش، خجالت رو بکش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.