معرفی و دانلود کتاب خرس کتاب

عکس جلد کتاب خرس کتاب
قیمت:
19000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خرس کتاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خرس کتاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خرس کتاب

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که ممکن است یک روز شخصیت‌ داستانی که خوانده‌اید، از کتابش بیرون بیاید و در میان شما زندگی کند؟ کیتی کلمینسون در کتاب خرس کتاب ماجرای شخصیتی به نام آتو را روایت می‌کند که یک روز تصمیم می‌گیرد از صفحات قصه‌ای که در آن زندگی می‌کند، جدا شود و در میان آدم‌های واقعی ماجراجویی کند. برای همراه شدن با آتو و تجربه‌ی تازه‌اش باقی ماجرا را از زبان نویسنده بخوانید.

درباره‌ی کتاب خرس کتاب

قصه‌ها درهایی به روی دنیاهای رازآلود می‌گشایند و ماجراهایی را رقم می‌زنند که برای هر کس حس متفاوتی به همراه دارد. هر قصه دارای جهان منحصربه‌فرد خود است که از ذهن نویسنده‌ای الهام گرفته شده و شخصیت‌هایی در این جهان زندگی می‌کنند که ممکن است دلتان بخواهد به جای آن‌ها زندگی کنید. درحقیقت، کتاب خواندن یکی از راه‌های زندگی کردن به جای دیگران است و می‌تواند برای هر خواننده‌ی خیال‌پردازی تجربه‌ای جذاب و رویایی رقم بزند. در کتاب خرس کتاب (The Book Bear-Otto the Book Bear) اما ماجرا برعکس است و این‌بار یکی از شخصیت‌های کتاب‌ها دوست دارد دنیای آدم‌های واقعی را تجربه کند.

آتو یک خرس کوچک است که از اینکه داستانش خوانده شود، لذت می‌برد. او گاهی که دیگران حواسشان نیست از کتابش بیرون می‌آید تا کمی این‌طرف و آن‌طرف را نگاه کند. این خرس بازیگوش ناگهان یک روز تصمیم می‌گیرد قدم به شهر بگذارد و در کنار مردم ماجراجویی کند. آتو به شهر شلوغ و پرتردد پا می‌گذارد تا ناشناخته‌ها را ببیند و تجربه کند، اما متأسفانه بیرون آمدن از کتاب آنقدرها هم که فکر می‌کند، کار ساده‌ای نیست...

باید دید آتو بالأخره می‌تواند در شهر دوستی برای خود پیدا کند و آیا با توجه به اینکه هیچ‌ جایی را نمی‌شناسد، خطری تهدیدش نخواهد کرد؟ برای دانستن سرنوشت او بهتر است باقی ماجرا را از زبان کیتی کلمینسون (Katie Cleminson) بخوانید.

از ویژگی‌های داستان خرس کتاب محوریت تصاویر و متن اندک آن است که می‌تواند برای کودکان خردسال مناسب و جذاب باشد. همچنین این داستان به کودکان کمک می‌کند درمورد شخصیت‌های داستانی، خیال‌پردازی کنند و به این ترتیب قوه‌ی خیال خود را برای آفرینش ادبی پرورش دهند.

کتاب خرس کتاب را انتشارات پرتقال منتشر کرده و آناهیتا حضرتی کیاوندانی ترجمه‌ی این اثر را برعهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه خرس کتاب

کیتی کلمینسون در این مجموعه شخصیتی به نام آتو را به تصویر کشیده که خرسی در کتاب‌هاست و گاهی وارد ماجراهای دنیای واقعی می‌شود. داستان‌های مجموعه خرس کتاب (The Book Bear) با بیانی دلنشین و تصاویری دوست‌داشتنی علاوه‌بر اینکه کودکان را به خوبی سرگرم می‌کند به آن‌ها مفاهیمی مانند دوستی، اتحاد و باهم بودن را می‌آموزد.

نکوداشت‌های کتاب خرس کتاب

  • در داستان خرس کتاب پایان خوشی در انتظار اتوی رام‌نشدنی‌ست، پایانی که قلب هر طرفدار کتابخانه‌های عمومی را شاد می‌کند. (پی. دابیلو.)

  • آتو در یک کتاب زندگی می‌کند و زمانی که در حال ایفای نقش ادبی خود برای مخاطبانش است، بیشتر حس خوشحالی دارد، اما وقتی داستان او در قفسه‌ی کتاب قرار می‌گیرد، خرس ماجراجو دوست دارد از صفحات آن بالا برود و به کاوش بپردازد. (بوک‌لیست)

  • نقاشی‌های احساسی کلمینسون نشان می‌دهد که اتو در جهان چقدر تنها و کوچک است. او تقریباً در شلوغی شهری گم شده است. خوانندگان از یافتن موقعیت آتوی کوچک لذت خواهند برد و ترس و نگرانی او را حس خواهند کرد. (کِرکِس)

  • کتاب خرس کتاب رویدادی جذاب درباره‌ی کتاب‌ها و کتابخانه‌هاست. (کریستن مک کولسکی)

کتاب خرس کتاب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال نوشته شده و آن‌ها را با دنیای خیال‌انگیز قصه‌ها آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب خرس کتاب می‌خوانیم

او توی کتابی روی قفسه‌ی خانه‌ای زندگی می‌کرد... و وقتی بچه‌ها کتابش را می‌خواندند، از همیشه خوشحال‌تر بود.
اما آتو هم برای خودش راز به‌خصوصی داشت. وقتی کسی نگاه نمی‌کرد، زنده می‌شد!
آتو گشت‌وگذار توی خانه را دوست داشت. دوست داشت داستان‌های موردعلاقه‌اش را بخواند و تمرین نوشتن کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خرس کتاب
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-243-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
19000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خرس کتاب

مریم جلالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
خرس کتاب کمی گنگ بود! شاید ترجمه یا شاید نویسنده!؟ به هر حال جملات مفهموم را کامل به خواننده کودک منتقل نمی‌کرد.
موضوع کتاب جالب بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خرس کتاب

برای دریافت کتاب خرس کتاب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.