معرفی و دانلود کتاب صوتی یک جین آقای قناد

عکس جلد کتاب صوتی یک جین آقای قناد
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک جین آقای قناد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک جین آقای قناد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک جین آقای قناد

تا حالا در انجام کاری آنقدر خوب بوده‌‌اید که به خودتان مغرور شوید؟ کتاب صوتی یک جین آقای قناد نوشته‌ی هدر فارست ماجرای جذاب یک قناد ماهر را روایت می‌کند که به شهرت زیادی دست می‌یابد و یک روز تصمیم عجیبی برای کار خود می‌گیرد. تصمیمی که زندگی او را دگرگون می‌کند!

درباره‌ی کتاب صوتی یک جین آقای قناد

ون آمستردام یک قناد بسیار مشهور در شهر آلبانی بود که همه‌ی شهر آوازه‌ی کیک‌ها، کلوچه‌ها و کوکی‌‌های خوشمزه‌اش را شنیده بودند. او مشتریان بسیاری داشت و هر روز هم بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شد. آقای قناد تمام طول روز مشغول پختن شیرینی‌های تازه می‌شد و تا شب نشده،‌ همه‌ی آن‌ها را می‌فروخت. حالا او آنقدر مشهور شده بود که بسیاری از مردم از شهرهای دور به آلبانی می‌آمدند تا کوکی‌های خاصش را امتحان کنند. اما بعد از مدتی،‌ قناد که حسابی معروف شده بود و هر روز پول بیشتری را به دست می‌آورد،‌ فکر جدیدی به سرش زد و شیوه‌ی کارش را تغییر داد. شما فکر می‌کنید که آمستردام چه تصمیمی گرفت؟!

کتاب صوتی یک جین آقای قناد (The Baker`s Dozen) یک داستان آموزنده‌ی شنیدنی است که هدر فارست (Heather Forest) آن را برای کودکان نوشته است. بچه‌ها با شنیدن این کتاب می‌آموزند که غرور بیش از حد در هر کاری،‌ چطور باعث شکست آن‌ها می‌شود.

کتاب صوتی یک جین آقای قناد برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی جذاب برای همه‌ی کودکان 3 تا 7 ساله‌ای که به شنیدن داستان‌های آموزنده علاقه‌مندند بسیار مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی یک جین آقای قناد می‌شنویم

وَن آمستردام که از کارش خیلی راضی بود، کوکی‌ها رو با افتخار توی ویترینِ مغاره‌ی شیرینی‌فروشیش چید. همون موقع، یکی از مردمِ شهر که در حال رد شدن از اونجا بود، چشمش به اون‌ها خورد و جلو رفت تا تعدادی برای خودش و خانواده‌اش سفارش بده. آقای قناد با شوق و لذتِ فراوون، بقیه‌ی ساعاتِ اون روزش رو به بریدن و پختنِ کوکی‌های خوش طعم اختصاص داد. مدت زیادی نگذشت که آوازه‌ی شیرینی‌های بابانوئلی همه‌جا پیچید و کلی معروف شد.

حالا دیگه مردم بیشتری از شهرهای دور به آلبانی می‌اومدن تا بتونن کوکی‌های بابانوئلی وَن رو بخرن؛ البته که نمی‌تونستن جلوی خودشون رو بگیرن و کمی ازمحصولاتِ دیگه‌ی اون رو هم با خودشون می‌بردن. وَن آمستردام خیلی موفق شده بود و یک شب وقتی که مشغولِ شمردنِ پول‌هاش بود، فکری به ذهنش رسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
یک جین آقای قناد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک جین آقای قناد
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویمحمد طالشیان، عارف امیری، شهربانو حسینی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک جین آقای قناد

Mozhgan Yaghoobi
۱۴۰۱/۷/۸
این داستان بیشتر ازین که به نظر بیاد برای بچه هاست میتونه برای بزرگترا آموزنده باشه😊
هانیه اقبالیان
۱۴۰۲/۲/۳۱
آموزنده، سرگرم کننده، مفید و مختصر …
مریم تنگستانی
۱۴۰۱/۷/۲۲
بسیار کوتاه و اموزنده،...
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک جین آقای قناد

برای دریافت کتاب صوتی یک جین آقای قناد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.