معرفی و دانلود کتاب خروج از انجمن خواص

عکس جلد کتاب خروج از انجمن خواص
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خروج از انجمن خواص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خروج از انجمن خواص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خروج از انجمن خواص

کتاب خروج از انجمن خواص به قلم هادی نوری زمان آبادی، روایت تنازع روح متعالی انسان و غرایز است. روایت چالش‌های زندگی انسان مدرن.

تمایلات و مطالبات هر یک از شخصیت‌های این داستان در تعامل و تقابل با شخصیت دیگر قصه را پیش می‌برد. داستان از زبان و نگاه چهار شخصیت مرتبط روایت می‌شود.

هادی نوری در کتاب خروج از انجمن خواص شخصیت جامعه ستیزی را روایت می‌کند که علم مبارزه و اصلاحات را برافراشته و در فکر نجات فرزندش از جامعه طاعون زده از پی زندگی در شهری آرمانی است. داستان شخصیتی که درگیر بحران هویت است. انسانی که با جنسیتش غریبه و در تلاش برای بودن آنچه که هست. روایت مادری که اصلش را فراموش کرده و در پی رویاهای کارتونی است و روایت انسانی که برای پیروزی به هر وسیله‌ای متوصل می‌شود.

قصه کتاب از بطن جامعه و از زبان شخصیت‌هایی بیان می‌شود که مطلقاً ملموس هستند و شاید به سادگی بتوان خود را در قالب یکی از شخصیت‌ها یا دست کم در موقعیت ایشان قرار داد. طراحی جذاب داستان و نگارش روان سبب شده تا مطالعه آن برای همه اقشار مناسب باشد.

در بخشی از کتاب خروج از انجمن خواص می‌خوانیم:

اگر به خاطر این پروژۀ کوفتی نبود از در خانه بیرون نمی‌آمدم. هرچند که در خانه هم امنیت و آرامش نیست. این شهر مبتلا به سرطانی است که تومور بدخیم وحشی‌گری در وجودش به سرعت نور از سلول‌های آفت زده به بقیه منتقل می‌شود. این هیولا سلول‌های سالم را می‌بلعد. شاید من هم کارم تمام شده و خودم خبر ندارم. مهم نیست. آریو نباید آلوده شود.

اصلاً این مدرک دکتری به چه درد من می‌خورد؟ واقعاً چرا دوباره درگیر درس خواندن شدم؟ هر موقع به بِتی گوش دادم پشیمان شدم. الان هم زلفامون به هم گره خورده سر این پایان نامه وگرنه ادامه نمی‌دادم. خدا بگویم چه کارت کند بتی. شهری که دَرِش انسانیت ویران شده، طبیعی است که معماری با اصالتش هم نابود شود.

قبل از اینکه وارد ایستگاه مترو شوم، زنگ میزنم مهندس صولتی. رابط شهرداری با سازمان میراث فرهنگی. کمی دغدغه حفظ معماری اصیل را دارد. تنها کسی که شاید بتواند کاری بکند خودش است. تا حالا دوبار جلسه داشتیم و تقریبا رفیق شدیم. قول داده هرکاری از دستش بر بیاید انجام می‌دهد تا پروژۀ ما به نتیجه برسد. به قول خودش، نتیجه پروژه، برای شهرداری هم اهمیت دارد. با روی خوش جواب تلفن را می‌دهد. گزارش می‌کنم که خانه‌ای قدیمی متعلق به دوره قاجار به فلان آدرس در شرف کوبیده شدن است و شهرداری منطقه هم مجوز صادر کرده. می‌گوید پیگیری می‌کنم. بعید می‌دانم.

مترو مثل همیشه شلوغ است. اصلاً ساعت خلوتی ندارد. چکیده‌ای از یک جامعه را می‌شود در این واگن‌ها دید. البته که اصلاً چیز دیدنی نیست.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خروج از انجمن خواص
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-995-619-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خروج از انجمن خواص

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خروج از انجمن خواص

برای دریافت کتاب خروج از انجمن خواص و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.