معرفی و دانلود کتاب خریت تا خلاقیت

عکس جلد کتاب خریت تا خلاقیت
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خریت تا خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خریت تا خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خریت تا خلاقیت

کتاب خریت تا خلاقیت راهنمایی است به سوی تغییر و پیشرفت. پارسا پرهام به مخاطب اطمینان می‌دهد که با خواندن این کتاب و به‌کارگیری مداومِ تمریناتِ آن، حرکت به سمت بهترین‌ها را آغاز خواهد کرد. نویسنده خلاقیت را به‌عنوان تنها راه رشد انسان تعریف می‌کند و راه‌های پرورش آن را ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب خریت تا خلاقیت

برای شروع هرکاری باید آموزش‌های مربوط به آن را از منبعی موثق فرا بگیریم. ساختن زندگی بهتر برای خود و اطرافیان، رؤیایی است که همه‌ی ما در سر می‌پرورانیم. این مهم جز با یادگیری آموزش‌ها و مهارت‌های لازم و به‌کارگیریِ آن‌ها در مسیر درست، حاصل نمی‌شود. پارسا پرهام با آموزش‌هایی که در کتاب خریت تا خلاقیت ارائه می‌دهد، بستری فراهم می‌کند تا افراد با تغییر در ذهنیت و رفتار خود، مقدمه‌ی دستاوردهای جدید را پی‌ریزی کنند.

ما انسان‌ها معمولاً مایلیم شرایطِ موجود را حفظ کنیم. تغییر عادات یکی از سخت‌ترین کارها در زندگی بشر به حساب می‌آید. حال باید تصمیم بگیریم قربانی تقدیر باشیم و هرچه را بر ما وارد آمد، بپذیریم و یا به استادِ تغییرهای بزرگ در زندگی خود تبدیل شویم. اولین فردی که می‌تواند ما را در این مسیر یاری کند، خودمان هستیم. تمام انسان‌ها پتانسیلِ بالقوه را برای هر نوع تغییری درون خود دارند، فقط کافی است به آن مسلط شوند و افسارش را در دست خود بگیرند.

کتاب خریت تا خلاقیت اولین قدم برای پیشرفت را تبدیل شدن به انسانی مسئولیت‌پذیر عنوان می‌کند. دومین مؤلفه برای رسیدن به هدف، آموزش است. هر انسانی با هر مقدار توانایی، بدون آموزش‌های لازم نمی‌تواند به آنچه مطلوبش است، دست پیدا کند. قدم بعد از آموزش، بدون شک تکرار و تمرین است. چراکه هیچ عادتی بدون تکرار و تمرین درونی نخواهد شد.

پارسا پرهام در فصلِ اول کتاب خریت تا خلاقیت، توانایی‌های انسان را از نظر می‌گذراند. ازآنجاکه رسیدن به هر هدفی، مستلزم پیمودن راهی سخت و طولانی است، صبور بودن از شروط لازمِ مسیر موفقیت به حساب می‌آید. افراد عجول کارها را زود شروع و زود رها می‌کنند. حرکت آهسته و پیوسته از یک شروع ناگهانی بسیار مؤثرتر است. شجاعت درونی، به‌عنوان یکی دیگر از جنبه‌های توانایی‌های انسانی، موفقیت را تضمین می‌کند. شجاعت یعنی توانایی بیرون آمدن از محدوده‌ی امن و وارد شدن به چالش‌های جدید. پس از تقویت شجاعت درونی، لازم است که جسارت را در خود پرورش دهیم و همواره این نکته را به خاطر بسپاریم که بدترین عملکرد مفیدتر از عمل نکردن است. پارسا پرهام جسارت را ابراز عقیده و انجام عمل بدون ترسیدن معنی می‌کند.

کتاب خریت تا خلاقیت پس از آمادگی مخاطب، به سراغ بحث خلاقیت و یادگیری آن از افراد خالق می‌رود. این نویسنده با ارائه‌ی مثال‌ها و تمرین‌ها، مباحثِ پیرامونِ خلاقیت را برای خوانندگان درونی‌سازی می‌کند.

کتاب خریت تا خلاقیت برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال راهی به سوی موفقیت و خودسازی هستند، این کتاب را مطالعه فرمایند.

در بخشی از کتاب خریت تا خلاقیت می‌خوانیم

باید خودمان باشیم تا با زندگی‌ای که با آن نیاز داریم ارتباط بگیریم و تعادل میان جسم و روح را حفظ کنیم و به نحوه‌ی درست، مأموریت و وظیفه‌ی انسانی خودمان را به انجام برسانیم. این کار فقط با کشف برترین استعدادمان که در پس نقابی از‌ ترس پنهان یا زندانی بود قابل اجراست؛ چیزی که کارآمد کیفیت بیشتری در مورد خودمان و دیگران است و هر آن چیزی که به ما کمک می‌کند تا خودمان را بهتر و شایسته‌تر بپذیریم. خیلی از وقت‌ها جملات نابی در ورد کپی می‌شوند، حالا شما دوست دارید کپی باشید یا اصل؟ شما وقتی دوست دارید شبیه به کسی باشید برای او ارزش قائل هستید و برعکس تعادل، به اینجا می‌رساند که شما برای شخص خودتان ارزشی قائل نشوید. برای اینکه از این رفتار اجتناب کنید بهتر است به درون خودتان مراجعه کنید و بازیابی کنید. آن ارزش‌ها، توانایی‌ها و نیرو‌های ذاتی خودتان و قالب دل‌خواه خودتان را شکل دهید تا خودتان را قبول کنید. خبر بهتر این است که با کشف و پیدا‌کردن خیلی از ویژگی‌های خودتان می‌توانید معایبتان را پیدا کنید و آن‌ها را بپوشانید و علیه خودتان استفاده نکنید.

به جای آنکه معایب خودتان را با دیگران مقایسه ‌کنید، آیا معایب دیگران را با نقاط قوت خود مقایسه می‌کنید؟ باید بگویم هر دو مقایسه غلط است؛ هیچکس با ارزش‌ها، توانایی‌ها و استعدادهای جسمی و روحی به دیگری شبیه نیست. به سراغ همسرتان، همکارتان و یا همسایه‌‌یتان بروید و ببینید آیا به شما شباهتی دارد؟ تو تنها آدمی هستی که مانند خودت روی زمینی و بهترین شیوه برای سنجیدن خودتان این است که آیا از گذشته و دیروزتان بهتر هستید یا خیر.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: توانایی‌های انسان
صبر نشانه‌ی خلق دری طلایی
شجاعت درونی بهترین نوع شجاعت
برای خلق به جسارت و جسور بودن نیاز دارید
فصل دوم: خلاقیت تنها راه رشد انسان
هدفمندی نشانی دیگر از خلاقیت
در راه خلاقیت چرا باید جرئت به خرج بدهم؟
ارتباط و اجتماعات در خلاقیت چه تأثیری دارد؟
فصل سوم: خلاقیت را باید از خالق خود یاد بگیریم
خالق جهان طبیعی
توجه بیشتر به نیروی ذهن‌یابی
آخرین کلام از دوست
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خریت تا خلاقیت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهل سخن
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات114
زبانفارسی
شابک978-622-92888-5-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خریت تا خلاقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خریت تا خلاقیت

برای دریافت کتاب خریت تا خلاقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.