معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهن توسعه یافته: قدرت تفکر خارج از چارچوب مغز

عکس جلد کتاب صوتی ذهن توسعه یافته: قدرت تفکر خارج از چارچوب مغز
قیمت:
۸۹۰۰۰ 44500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن توسعه یافته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن توسعه یافته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهن توسعه یافته: قدرت تفکر خارج از چارچوب مغز

آنی مورفی پال در کتاب صوتی ذهن توسعه یافته به شما می‌آموزد که با استفاده از توانایی‌های فراعصبی مغزتان عملکرد ذهن خود را گسترش دهید. این کتاب در شمار پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی ذهن توسعه یافته

آیا راهی دقیق برای اندازه‌گیری میزان هوش انسان وجود دارد؟ در این سال‌ها با پیشرفت فزاینده‌ی دانش، تست‌ها و آزمایش‌های بسیاری برای بررسی این خصیصه‌ی ذهن با تمام پیچیدگی‌هایش ارائه شده است. اما پرسش اساسی کتاب صوتی ذهن توسعه یافته (The extended mind) این است: چگونه می‌توانیم از هوشی فراتر از مغز خود، برای بهبود بدن، محیط و روابطمان استفاده کنیم؟

شنیدن این کتاب صوتی برای مربیان و پشتیبانانی که به دنبال راه‌های مبتنی بر شواهد برای بهینه‌سازی یادگیری دانش‌آموزان هستند، ضروری است. آنی مورفی پال، نویسنده‌ی کتاب صوتی ذهن توسعه یافته، به نکته‌ی بسیار درست و رهگشایی در مورد ذهن‌محوری جوامع اشاره می‌کند و راه‌های متنوعی را برای تبدیل یادگیری به تجربه‌ای فعال به‌جای عملی منفعلانه ارائه می‌دهد.

این کتاب مملو از شواهدی است که نشان می‌دهد شناخت تنها در ذهن ما اتفاق نمی‌افتد و از همین رو آنی مورفی پال پای مقوله‌ای به‌نام توانایی‌های فراعصبی را به میان می‌کشد. در پایان کتاب، راهبردهای عملی زیادی ارائه می‌شود که می‌توان با به‌کارگیری آن‌ها به دانش‌آموزان کمک کرد تا ذهن خود را گسترش دهند و یادگیری‌شان را از طریق بدن، محیط و روابطشان با دیگران بهبود ببخشند.

شاید شما هم جزو کسانی باشید که از این که نمی‌توانند ذهن خود را مدیریت کنند کلافه شده‌اند. خبر خوب این که اگر در زمره‌ی چنین افرادی قرار دارید، چنانکه آنی مورفی پال در کتاب صوتی ذهن توسعه یافته به آن می‌پردازد، مجبور نیستید ذهنتان را جمع‌وجور کنید. شما می‌توانید از منابع شناختی خارج از مغزتان استفاده کنید و ذهن خود را توسعه دهید.

ترجمه‌ی فاطمه امیدی را از این اثر با صدای افسانه بهبودی می‌شنوید. کتاب صوتی ذهن توسعه یافته به همت نشر صوتی استودیو نوار و انتشارات نوین تهیه و منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی ذهن توسعه یافته

  • کتاب برگزیده از سوی سردبیران نیویورک تایمز
  • برگزیده به‌عنوان کتاب قابلِ‌توجه نیویورک تایمز
  • بهترین کتاب غیرداستانی از سوی واشنگتن پست در سال 2021

نکوداشت‌های کتاب صوتی ذهن توسعه یافته

  • کتابی جالب، مطمئن و توسعه‌یافته! (نشریه‌ی وال‌استریت)

  • در این کتاب، یک روزنامه‌نگار با رویکرد علمی به ما نشان می‌دهد که چگونه تفکرات ما غالباً خارج از ذهن ما شکل می‌گیرند. این نکته، خواننده را در ابهام فرو می‌برد. (آدام گرانت)

  • آنی مورفی پال در کتاب ذهن توسعه یافته به لحاظ علمی به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم فراتر از مغز خود، فکر کنیم. اگر تنها با مغزمان فکر کنیم، در حقیقت خودمان را محدود کرده‌ایم اما اگر به ذهن خود اجازه دهیم ابزار خود را گسترش دهد، این امکان را خواهیم داشت که متمرکزتر، سازنده‌تر، خلاق‌تر و در یک کلام، باهوش‌تر باشیم. (سوزان کین)

  • کتاب ذهن توسعه یافته استدلال می‌کند که خلاقیت، هوش و حتی خاطرات ما نه‌تنها در مغز ما، بلکه در دنیای اطراف ما نیز تجسم یافته است. این اثر، کتاب بسیار جالبی است که ما را دعوت می‌کند تا به‌طور اساسی نحوه‌ی تفکر خود را تغییر دهیم. به فکر کردن فکر کنید! (جاشوا فوئر)

  • آنی مورفی پال، نویسنده‌ی کتاب ذهن توسعه یافته توضیح می‌دهد که چرا گاهی استفاده‌ی کمتر از مغز، کلید بهتر اندیشیدن می‌شود. با گسترش ذهن خودمان از طریق جسم، محیط فیزیکی اطرافمان و روابط خود می‌توانیم هم فعالیت کارآمدتری داشته باشیم و هم مشکلاتمان را خلاقانه‌تر حل کنیم. کتاب ذهن توسعه یافته به کمک علم و داستان‌پردازی این فرایند را برای ما توضیح می‌دهد. (چارلز داهیگ)

کتاب صوتی ذهن توسعه یافته برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی را به طرفداران کتاب‌های موفقیت و توسعه‌ی فردی و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

با آنی مورفی پال بیشتر آشنا شویم

آنی مورفی پال (Annie Murphy Paul) متولد ایالت پنسیلوانیا و از نویسنده‌های پرفروش آمریکایی است. او که تحصیلات خود را در رشته‌ی روزنامه‌نگاری در دانشگاه‌های کلمبیا و ییل به پایان رسانده، هم‌اکنون در مؤسسه‌ی نیو آمریکا مشغول گذراندن دوره‌ی تکمیلی است. این نویسنده غالباً آثار خود را پیرامون مباحث علمی به نگارش درآورده و نوشته‌های خود را در نشریات مشهوری مانند نیویورک تایمز، ساینتیفیک امریکن، بست امریکن ساینس رایتینگ و... منتشر کرده است. از دیگر آثار آنی مورفی پال می‌توان به کتاب‌های «ریشه‌ها» و «مکتب شخصیت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی ذهن توسعه یافته می‌شنویم

دکتر جف فیدلر یکی از متخصصان رادیولوژی در کلینیک مایو در روچستر در مینه‌سوتا است. او حین انجام دادن کارش در طول یک روز کاری، به‌طور مرتب 15 هزار تصویر یا بیشتر را مشاهده می‌کند؛ در ضمن او قبلاً عادت داشت این کار را در حالت نشسته انجام دهد، اما حالا دیگر در حالت نشسته کار نمی‌کند. این روزها فیدلر تردمیلی را مقابل صفحه نمایش بزرگی قرار داده است که تصاویر رادیولوژی روی آن به نمایش در می‌آیند. کار فیدلر این است که این تصاویر را بررسی کند و این‌طور که معلوم است روی تردمیل راه می‌رود و کار می‌کند. فیدلر در اولین سال ابداع این «محل کار متحرک»، حدود 11 کیلوگرم وزن کم کرد و در عین حال احساس می‌کرد در شناسایی ناهنجاری‌های پنهان در تصاویر اشعۀ ایکس دقت بیشتری به خرج داده و بهتر عمل کرده است.

فیدلر به همراه یکی از همکارانش مطالعه‌ای طراحی کرد تا حدس شهودی‌اش را مورد بررسی و آزمایش قرار دهد. آن‌ها از چند متخصص رادیولوژی خواستند مجموعه‌ای از تصاویر رادیولوژی را در حالی که نشسته‌اند و همچنین هنگام راه رفتن روی تردمیل با سرعت حدود1.6 کیلومتر بر ساعت مورد بررسی قرار دهند. رادیولوژیست‌های شرکت‌کننده در این مطالعه در مجموع 1582 مورد نگران‌کننده را در تصاویر شناسایی کرده و از این تعداد 459 مورد را به عنوان خطر بالقوه و جدی برای سلامتی بیمار ارزیابی کردند. وقتی آن‌ها «تشخیص» رادیولوژیست‌ها را در دو حالت نشسته روی صندلی و در حال حرکت روی تردمیل با هم مقایسه کردند، به نتایج واضحی رسیدند: رادیولوژیست‌هایی که نشسته بودند به‌طور میانگین 85 درصد از ناهنجاری‌های موجود در تصاویر را شناسایی کردند، اما آن‌هایی که راه می‌رفتند به‌طور متوسط توانسته بودند دست‌کم 99 درصد موارد را شناسایی کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ آغازین
27 دقیقه
پیشگفتار
68 دقیقه
مقدمه: تفکر خارج از چهارچوب مغز
97 دقیقه
یک: فکر کردن از طریق احساسات
101 دقیقه
دو: فکر کردن از طریق حرکت
97 دقیقه
سه: فکر کردن از طریق اشاره
99 دقیقه
چهار: فکر کردن از طریق فضاهای طبیعی
107 دقیقه
پنج: فکر کردن از طریق فضاهای مصنوع
88 دقیقه
شش: فکر کردن از طریق فضای ایده‌ها
102 دقیقه
هفت: فکر کردن از طریق کارشناسان
102 دقیقه
هشت: فکر کردن از طریق همتایان
117 دقیقه
نه: فکر کردن از طریق گروه
52 دقیقه
نتیجه‌گیری
1 دقیقه
تیتراژ پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهن توسعه یافته: قدرت تفکر خارج از چارچوب مغز
نویسنده
مترجمفاطمه امیدی
راویافسانه بهبودی
ناشر چاپی نشر نوین
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۸۹۰۰۰ 44500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهن توسعه یافته

حسین اسماعیلی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
تست‌ها و ازمونها و نتایج و سعی کردن برای رسیدن به خودی برتر در خواندن و تلاش بواسطه اموزشهای کتاب بسیار خوب میباشد و فقط باید تکرار و استمرار داشت و‌چندین و‌چند ده بار خوانده شود و از لحاظ عملی نیز باید مدام نزدیک نزدیکتر شد به بهترین خودمان
علیرضا غمخوار
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
صدای گوینده خیلی کسل کننده بود و اصلا بلد نبود سینوسی بخونه و من از شنیدنش توجهم پرت می‌شد. بسیار یک جور و بی احساس، متاسفم.
عطریا جلالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
بسیار جالب توجه بود...
صدای گوینده هم عالی...
تشکر از کتابراه
محمدرضا دادور
۱۴۰۲/۵/۸
درود برشما، (آن که می‌تواند انجام میدهد) چه منفی وچه مثبت آنکه نمی‌تواند انتقاد می‌کند
نادر اصالتی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
برای خواننده کتاب بسیار مفید و سبک زندگی رو تعالی میده
hamed salimipour
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب بسیار خوب و عالی
حمید یزدان پناه
۱۴۰۱/۱۲/۱۳
عالی بود خیلی یاد گرفتم ازش
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهن توسعه یافته

برای دریافت کتاب صوتی ذهن توسعه یافته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.