معرفی و دانلود کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه: 7 عادت ساده برای غلبه بر اهمال کاری، ایجاد خودکنترلی و دستیابی به اهداف

عکس جلد کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه: 7 عادت ساده برای غلبه بر اهمال کاری، ایجاد خودکنترلی و دستیابی به اهداف
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه: 7 عادت ساده برای غلبه بر اهمال کاری، ایجاد خودکنترلی و دستیابی به اهداف

کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه نوشته‌ی ساسان جعفرنیا، روش‌های اثبات‌شده‌ای را در مورد چگونگی ایجاد نظم و انضباط مستمر در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. اگر شما هم کنجکاو هستید بدانید که افراد موفق چه ویژگی‌هایی دارند و چه اصولی باعث جهش آن‌ها می‌شود، با نویسنده همراه شوید و آموزه‌های کاربردی‌اش در زمینه‌ی خودراهبری را مرور کنید.

درباره‌ی کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه

چرا برخی از مردم از بقیه موفق‌تر هستند؟ آیا آن‌ها فرصت‌های بیشتری داشته‌اند یا بحث شانس و بخت و اقبال در میان است؟ آیا منابع و امکانات بهتری برای رشد در اختیار داشته‌اند؟ راز رسیدن افراد موفق به رویاها و اهداف‌شان چیست؟ ساسان جعفرنیا در کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه به ما می‌گوید که شاید برخی از افراد موفق نسبت به دیگران، فرصت‌ها یا منابع بیشتری را در اختیار داشته‌ باشند، اما حقیقت این است که اکثر آن‌ها درست مثل ما افرادی معمولی هستند که تنها تفاوتشان در داشتن نظم و انضباط شخصی است. بسیاری از انسان‌های موفق در جهان، ورزشکاران قهرمان، مخترعین، صاحبان کسب‌وکارهای تجاری موفق، دانشمندان برنده‌ی جایزه‌ی نوبل و ... موفقیت خود را مدیون نظم و انضباط مستمری هستند که در درازمدت بر ذهن و عادات روزمره‌ی خود اعمال کرده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه

در کتاب خود انضباطی در 60 دقیقه، هفت مورد از ثابت‌شده‌ترین و به‌روزترین روش‌های دستیابی به انضباط شخصی و مهم‌تر از آن استراتژی‌هایی برای حفظ و استمرار این نظم، بررسی می‌شود. بسیاری از مردم خودانضباطی را تنها مرتبط به تصمیمات و اقدامات شخصی خود می‌دانند، اما این‌ها تنها بخشی از یک فرایند بزرگ‌تر و مهم‌تر هستند. واقعیت این است که نقطه‌ی شروع، ذهن شماست! اولین گامی که برای ایجاد نظم باید بردارید، مشخص کردن اهداف در ذهن‌تان است و باید این عمل را به‌صورت واضح و مشخص انجام دهید. اگر بخواهیم واقع‌بینانه به مسائل نگاه کنیم، چنانچه اهداف شما به هر شکلی غیرواقعی یا نامشخص باشند، راه دستیابی به آن‌ها و تبدیلشان به واقعیت را نخواهید یافت.

ساسان جعفرنیا کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه را در هفت فصل تحت عناوین «تعیین اهداف واضح»، «ذهنیت مثبت ایجاد کنید»، «محیط خود را سازماندهی کنید»، «روتین ایجاد کنید»، «در خود عادات مثبت ایجاد کنید»، «باانگیزه باشید» و «شکست را در آغوش بگیرید» به خوانندگان ارائه کرده و در پایان نیز نتیجه‌گیری خود را آورده که خواندنش خالی از لطف نیست. نویسنده در یک جمله و به‌اختصار می‌گوید که تنها سه چیز ایجاد تغییر را تضمین می‌کند: عمل، عمل و عمل.

کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه را انتشارات زمان تغییر منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم به‌ دنبال ایجاد تغییراتی مثبت در عادات روزمره‌ی خود و کسب موفقیت‌های بیشتر هستید، خواندن این کتاب برای‌تان کاربردی و مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه: 7 عادت ساده برای غلبه بر اهمال کاری، ایجاد خودکنترلی و دستیابی به اهداف می‌خوانیم

ذهنیت مثبت ایجاد کنید

هنگامی که هدفی واضح در ذهن دارید، کار بعدی شما ایجاد ذهنیت مثبت است. همانطور که اهداف مبهم، بسیاری از افراد را از دستیابی به اهداف یا رویاها باز می‌دارد، افکار و احساسات منفی نیز افراد را از تبدیل امیدهای خود به واقعیت باز می‌دارد. شک، ترس از شکست و احساس ناکافی بودن برای هر کسی که می‌خواهد به موفقیت در زندگی برسد، می‌تواند فاجعه‌بار باشد. بنابراین شما فقط بعد از مواجهه با احساسات منفی و غلبه بر آنها، می‌توانید رویاهای خود را محقق کنید. به همین دلیل است که ایجاد ذهنیت مثبت باید بعد از تعیین هدف روشنی که می‌خواهید به آن برسید، گام مهم بعدی باشد که باید به آن توجه کنید. اگر شک و تردید و ابهام را در قلب و ذهن داشته باشید، سایر اقدامات ارزش چندانی ندارند.

اولین کاری که هنگام ایجاد ذهنیت مثبت باید انجام دهید این است که احساسات و افکار منفی موجود را بشناسید. اگر این‌ها پنهان بمانند، در هر لحظه این پتانسیل را خواهند داشت که به‌طور غیرمنتظره ظاهر شوند و سفر شما را بسیار سخت‌تر کنند. بنابراین، بسیار مهم است که زمانی را برای ارزیابی صادقانه خلق و خوی کلی خود اختصاص دهید. هر گونه احساسات و افکار منفی که ممکن است داشته باشید را بشناسید و بپذیرید و آنها را یادداشت کنید. ممکن است وسوسه شوید با آنها مبارزه نکنید اما باید آنها را مشاهده کنید و مورد توجه قرار دهید. این موضوع در مورد ایجاد تضاد درونی نیست، بلکه در مورد بررسی ذهن شماست، همانطور که کمد یا انباری خانه خود را مشاهده و کندوکاو می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: تعیین اهداف واضح
فصل 2: ذهنیت مثبت ایجاد کنید
فصل 3: محیط خود را سازماندهی کنید
فصل 4: روتین ایجاد کنید
فصل 5: در خود عادات مثبت ایجاد کنید
فصل 6: باانگیزه باشید
فصل 7: شکست را در آغوش بگیرید
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودانضباطی در 60 دقیقه: 7 عادت ساده برای غلبه بر اهمال کاری، ایجاد خودکنترلی و دستیابی به اهداف
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-622-5872-46-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه

شهره آقاسیان
۱۴۰۳/۱/۳
بسیار روان ساده شیوا مسیر زندگی و کار بیان شده، موضوعات اساسی زندگی که به ما در مدرسه و دانشگاه یاد نمیدهند، خواندن این کتاب برای مخصوصا نوجوانان و جوانان ضروری است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه

برای دریافت کتاب خودانضباطی در 60 دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.